26.957 visninger
|
Oprettet:
Bedste veninde citater (engelsk) {{forumTopicSubject}}
Kunne godt tænke mig at hvis folk kender nogle gode citater, så må de meget gerne skrive dem her. - Gerne på engelsk, og nogle der er venskabelige
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 235 Svar: 992
nov 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 67 Svar: 104
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 581
"Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen."
"Vi værdsætter ikke vores venner efter deres evne til at underholde os, men efter vores evne til at underholde dem."
"Der findes få oprigtige venner, men efterspørgslen er
heller ikke så stor."
"Vennerne kalder sig oprigtige. Fjenderne er det."
"Det er svært at sige hvem der gør mest skade: fjender med de værste intentioner eller venner med de bedste."
"Det er mere skamfuldt ikke at stole på sine venner end at blive bedraget af dem."
"Mennesker, der er behagesyge, ligner venner
som ulve ligner hunde."
"Venner er som penge, lettere at skaffe end at beholde."
"Jeg er ikke sikker, men jeg tror ikke man skal dømme mennesker for hvad handlinger de gør i en krigssituation. Jeg tror snarere man skulle dømme dem for det sindelag, de udviser over for deres venner."
"Det er godt at have få venner og mange bekendte - og at vide, hvem der er hvad!"
"Hvad man blev uvenner over, var sjældent det, man blev uvenner af."
"Når venner yder os hjælp, finder vi, at de som venner skylder os det. Derimod tænker vi ikke på, at de ikke skylder os deres venskab."
"Stå bag dine venner ved at gå foran!"
"Mit hjerte er en opslagen bog for mine venner, men der kan dog let hænge et par blade sammen, som ingen får at se."
Keep smiling, dont cry.
Tou are my friend, thats wry.
Dont forget, forget me never.
And let me be your friend forever.
I have a pen, my pen is blue, I have a friend and thats you.
træ kan brænde is kan tø, men mindet om dig vil aldrig dø.
Et kors, et hjerte, et anker, du vil altid være i mine tanker.
Hvis man blev sat i fængsel for at være smuk, skulle du have livstid.
Den dag mænd kan føde og vi bruger sten som penge, vil jeg ikke længere elske dig som veninde.
Roser er røde, DK er stort - men uden dig er DK noget lort.
To forget me, is up to you, but forget you I'll never do.
I love you
2-day
2-morrow
4 ever.
Det gør ondt at blive forbrændt, men jeg vil gå igennem ild for dig, det gør ondt at blive skåret, men jeg vil skære mig selv til blods, bare for at skrive "jeg elsker dig" Det gør ondt at få tæsk, men jeg vil tage imod alle slag for at hjælpe dig, for intet vil gøre så ondt som at miste dig.
da venner blev til var tanken ganske klar, for venner har noget i sig som ingen andre har. De har en hånd som hjælper, de lytter og forstår. de flygter ikke, men blir når andre går. derfor har vi venner - derfor har du mig og jeg har dig.
A cirkle is round, and has no end, thats how long I'll be your friend.
En ven må alle have for du kan ikke din egen lave. Vi er som blomster der venter på dig og du skal plukke lige præcis mig. Nogle hjerter banker vildt, men dit kærligt om mildt - hvis du husker disse ord vil det i dit liv sætte spor.
Jeg kan sejle uden sejl.
Jeg kan ro uden årer.
men jeg kan ikke miste dig uden at trille en tårer.
Den dag hvor jeg ikke:
savner dig, ikke holder af dig, ikke tænker på dig, ikke holder af dig, ikke griner med dig, ikke græder med dig, ikke elsker dig. Vil du så ikke være sød at ligge en blomst på min grav?
Når nogen slipper dig, lover jeg at holde fast. Når nogle svigter dig,, lover jeg at tale sandt. Når nogen hader dig, lover jeg at elske dig mere. Når nogle glemmer dig, lover jeg altid at huske på dig.
Jeg skrev dit navn i sandet, men vinden tog det. jeg skrev dit navn i vandet, men strømmen tog det. jeg skrev dit navn i mit hjerte og der vil det altid stå.
Et hjerte kan slå, et hjerte kan briste. en ven kan man få en ven kan man miste, men i mit hjerte er du gemt, for en ven som dig bliver aldrig glemt.
I verden er du bare nogen, men hos nogen er du hele verden . glem aldrig det.
I don't think you could ever know just how truly speciel you are, thar even on the darkest nigths you are my brightest star.
No more to live my life alone, in your soul i found my home.
Side by side or miles apart - you are always close to my heart.
Det var så dem jeg lige kunne i hovedet.
nov 2011
apr 2008
nov 2011
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 581
apr 2008
Nu skal du ikke komme for godt i gang. Din trælsomme møgunge hahahaha
jun 2007