{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Sende tablet ud af landet. Ekstra omkostninger udo {{forumTopicSubject}}

Hej.
Tænkte på, der vel ikke nogen ekstra omkostninger udover fragt prisen hvis jeg sender min tablet til Kina?

Det nemlig sådan at jeg fik min tablet igår med posten, men den har en lille revne i skærmen har så fået lov af sælgeren at beholde den og bruge i de 3 uger jeg skal til Ungarn og så når jeg kommer jeg vil jeg sende den tilbage til Kina med Post Danmark og få en ny tilbage


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sende tablet ud af landet. Ekstra omkostninger udo
  • #1   28. jun 2012 Hvorfor sende den retur for egen regning, det er sælger der har fucked op, hvis den er købt på ebay så bare tru dem med dårligt feedback så skal du se hvor hurtigt du får en ny tablet uden omkostninger.

    men som svar på dit spørgsmål, nej der er ikke andet en fragt du skal betale du skal dog regne med at skulle betale told igen når den nye kommer retur så hvis du allerede har betalt told på den du har nu så husk at genne dokumentation til når du skal slås med skat.


  • #2   28. jun 2012 Den er købt på Aliexpress.
    Der står når man køber at sende, er for egen regning, og så sender han mig en ny på han regning. Synes det fed service, især at jeg får lov at bruge den i 3 uger på ferie og så returnere den smiley

    Du kan se revnen her smiley
    http://baboom.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=33917


  • Jensen .
    Jensen . Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 32
    #3   28. jun 2012 Som der allerede er sagt, så tru med dårlig feedback hvis du skal til og sende den retur.

    Jeg tjekkende for nogle dage siden hvad det ville koste at sende noget lort jeg havde købt via aliexpress tilbage til Kina, og det kostede alså ca 280 kr. og det var blot 500 gram.

    Men da jeg truede med dårlig feedback fik de fart på smiley


  • #4   28. jun 2012 Der ingen grund til at være et svin, jeg ved jo hvad jeg gik med til da jeg købte den, det står tydeligt ved alle deres produkter. Hvis man endelig begynder med det, så ender man bare til sidst med slet ikke at få noget som helst.

    Et år garatin og gratis reparation. Returneres er på købers regning bla bla bla


Kommentér på:
Sende tablet ud af landet. Ekstra omkostninger udo

Annonce