{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Supergavekort til penge?
  • #3   21. jun 2012 Thez .
    Ja der står de ting du kan bruge gavekortet til! doh!

• #4   21. jun 2012 Ohh, og nej du kan ikke veksle et gavekort til penge.

• #6   21. jun 2012 Kan jeres gavekort ombyttes til kontanter?
    Nej, som ved køb af gavekort andre steder kan man heller ikke hos os få ombyttet et gavekort til kontanter.

• #8   21. jun 2012 Thez .
    Det jeg godt klar over. For lige at få mig selv til at fremstå bedre så. Den første besked jeg skrev mht få penge var skrevet på den erfaring af min at man ikke kan få pengene tilbage fra et gavekort

• #9   22. jun 2012 Men jeg mener næsten at have hørt hvis du veksler det til et gavekort til en bestemt butik - så laver de det gerne om til penge dernede.

Man køber jo ét gavekort med det gavekort jeg har fået nu...og så hvis jeg eks. har købt et gavekort til El-Giganten så vil de nede i elgiganten give mig pengene istedet.

Men er der nogen der har nogle erfaringer med hvilke butikker der gør det? Og hvis jeg bare vælger én og køber noget til 20kroner får jeg så resten i gavekort eller kontant?

• #10   22. jun 2012 Så mister de jo penge på det.

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 157
    #11   22. jun 2012 Køb en vare til 1000,- og gå ned og returnere den dagen efter, så er det vekslet til kontanter, det er de færreste forretninger der holder styr på om en vare er betalt med et gavekort.

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 531
    #12   22. jun 2012 nu er der jo IKKE pligt, fra butikkens side, til at tage en vare retur.

og 99% af dem der er med i "supergavekortet" har styr på når du køber via dette, hvis det er mindre beløv, typisk under 100 kr i rest, plejer de fleste at give disse i kontant, men ikke større beløb.

det er jo ikke et vekslekontor, så hvis du kommer med et gavekort på 1.000 og får pengene kontant af butikken, ja så skal de bruge tid - altså penge - på at få de 1.000 kr tilbage fra supergavekortet. Og hvem gider arbejde gratis???

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 157
    #13   22. jun 2012 Der er sgu da pligtige til at tage en vare retur, man har da altid 8 dages fuld returret i følge købeloven, at de så kan vælge at udstede et nyt gavekort, det er noget helt andet, jeg har bare sjældent været ude for, at de havde styr på det.

• Cantarel's Skygge
    feb 2009

#14   22. jun 2012 bobo
    så kom lige med et link der fortæller, at en fysisk butik hvor du SELV går hen og køber noget, har pligt til at tage varen retur.... bliver sjovt at se dit link når jeg kommer på igen i aften.

<i>HINT</i>
    det er KUN ved fjernsalg du har 14 dages returret........................

• #15   22. jun 2012 @kim b.
    Om en butik har pligt til at give retur ret vil jeg ikke gå i en diskussion om. men rigtig mange butikker bruger denne form for service bla. elgiganten.

http://www.elgiganten.dk/cms/c-uE8KeQuwiGYAAAEoccAK.7Tw/returret-og-reklamationsret

• #16   23. jun 2012 Butikker har ingen pligt til at give returret - men det gør langt de fleste.

Det er kun ved fjernsalg at det er lovpligtigt.

Men ja, jeg kan vel altid returnere den med det samme? De kan vel ikke give mig igen med gavekortet?

• #17   23. jun 2012 Der står på hjemmesiden de ikke tager den retur eller udlevere penge.

Hvis de gjorde ville de jo kun midste på det.

• Cantarel's Skygge
    feb 2009

#19   23. jun 2012 <i>det er jo ikke et vekslekontor, så hvis du kommer med et gavekort på 1.000 og får pengene kontant af butikken, ja så skal de bruge tid - altså penge - på at få de 1.000 kr tilbage fra supergavekortet. Og hvem gider arbejde gratis???

• #20   23. jun 2012 Thez .
    De tjener jo penge på det de sælger i butikken. Lad os sige deres solbriller giver de 6kr stykket for. Det bliver så solgt til 30kroner i danmark = 24 kr i profit. Men giver de pengene igen som de har fået mister de det de ellers havde tjent. Som kim også siger, tid er penge.

• #22   23. jun 2012 De mister jo det de netop havde tjent.

• #24   23. jun 2012 Hvis jeg har et salg og sælger forlanger pengene tilbage så har jeg mistet noget smiley

Kommentér på:
Supergavekort til penge?

Annonce