{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Kære Iphone ejere, vær nu sød at... {{forumTopicSubject}}

Kære Iphone ejere, det er helt forståeligt at du gerne vil høre musik på din fine nye mobil, og det er også helt op til dig selv om du vil gøre det ved en volume så høj at det med tiden resultere i et permanent øreskade.

Men vær nu sød og kassere de elendige høretelefoner der medfølger, du er sikkert ikke klar over dette men lyden i dem er lige så høj uden for høretelefonen som den er i dit øre.

Og selv om du sikkert har en rigtig god musik smag og kun høre de bedste sange fra justin beaber, så er det ikke sikkert at resten af bussen, toget eller arbejdtsplassen deler din fine smag.

Du er sikkert ikke klar over dette men lydkvaliteten i dine fine hvide apple høretelefoner er faktisk også utroligt dårlig i forhold til hvad du kan få for bare et par hunrede kroner.

M.v.h.
Foreningen for "sluksådetlortsåjegkanhøremigselvtænke"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kære Iphone ejere, vær nu sød at...
  • #4   20. jun 2012 P.s. Denne text er skrevet på en Iphone.

  • #5   20. jun 2012 you read my mind!

    men det er nu ikke kun folk med iphones - folk med mp3'ere gør det også.

    også vil jeg lige tilføje at det er også vold irriterende når nogle personer taler i tlf og nærmest råber i tlf om hvad vedkommende har lavet.
    ELLER højtråbende møg skanks som tror de ejer hele bussen/toget eller andre offentlige steder. det værste er nok i busser eller toge.


  • klaus h
    klaus h Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #6   20. jun 2012 Hvis man gerne vil ha earbuds og ikke In ears så kan jeg anbefale paa-1 til 19 USD plus fragt direkte fra hisoundaudio.com. Der skulle komme en dansk forhandler men ved ikke om det er sket.
    Jeg bruger selv paa-1 Pro udgaven til 49 USD. Den er ikke så basset og lyder lidt bedre.
    De to er mange gange bedre end apples. Eneste minus er at du ikke få mikrofon og knapper med.


  • #7   20. jun 2012 Nu bruger jeg selv iPhone, og hører selv musik fra den. Men giver dig 110% ret. Det er pisse irriterende at folk er så ligeglade - og selv om de så ikke er klar over det, så bliver de fornærmede og sure hvis man underretter dem.

    Jeg udskiftede de der standard Kinahøjtalere med et sæt Beats by Dre. (De små af dem godtnok, de andre var for dyre, hehe.) Det spiller bare! smiley


  • Ludvig *
    Ludvig * Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
    #11   20. jun 2012 Mine halv dyre creative in-ear kan man ikke høre hvis man sidder ved siden af mig selvom den får fuld gas.. Eneste minus ved dem er hvis du lige har været i bad og har lidt våde ører og så stopper dem i. Det er de ikke så glade for..

  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #14   20. jun 2012 Jeg synes at det er fint nok kvalitet. Men hører sgu næsten aldrig musik. Kun når jeg løber. smiley

  • OFWGKTA
    OFWGKTA Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Svar: 20
    #15   20. jun 2012 Biler larmer, små børn larmer, tøser larmer når de får tissemand..
    Der er larm over alt, hvis du ikke kan holde det ud så må du tage livet af dig selv smiley


  • #16   20. jun 2012 Vildt nok at de ikke kan tåle at man har lidt vand i øret... Mine AKG har lige været en tur i vaskemaskinen og de spiller fuldstændig som før de blev vasket...

Kommentér på:
Kære Iphone ejere, vær nu sød at...

Annonce