{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.230 visninger | Oprettet:

Systemnøgle {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg skal have lavet en kopi af systemnøglen til min lejlighed.
Jeg har ikke noget kode kort, da det skal gå uden om viceværten. (det koster 750 kr at få en kopi af ham nemlig)
Jeg har prøvet at ringe rundt til forskellige låsesmede og de siger at jeg skal have koden med.
Så nu er spørgsmålet, SKAL de have koden for at lave en kopi eller er det bare ulovligt at de laver en kopi uden koden.
Hvis det er det sidste tilfælde, er der så nogen der ved hvor jeg kan få det ordnet?

Det drejer sig om en Ruko combi 2 nøgle.

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Systemnøgle
  • #1   19. jun 2012 Hele ideen med systemnøgler er jo at INGEN uden tilladelse kan få fremstillet en kopi. således at ejeren af systemet ved præcis hvor mange nøgler der findes...

Så selvfølgelig kan man ikke få lavet en kopi uden tilladelse.
    75,-0 for en system nøgle er da lidt dyrt. men ikke de dyreste . jeg bruger Ruko-click de koster en formue ( men er utrolig fede smiley

• Allan -
    Allan - Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Svar: 49
    #2   19. jun 2012 Jeg mener også der er fordi nøglen bliver bestilt hos ruko, og derfor skal de bruge kortet

• #3   19. jun 2012 Der er en grund til at det hedder en systemnøgle.

De MÅ ikke kopieres uden det nøglekort, så du kan ligeså godt gå ned til din vicevært efter en og smide de 750,-

De nøgler må ikke kopieres af andre end viceværten, da det er boligforeningens ejendom.

Kommentér på:
Systemnøgle

Annonce