{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.477 visninger | Oprettet:

sunshineclouds
sunshineclouds
Følger: 1 Emner: 112 Svar: 215

hot fusion aftagning ødelagt hår {{forumTopicSubject}}

Fik sat hot fusion i for omkring 1 1/2 måned siden , og valgte at tage dem ud da mit hår skal have luft her til sommer.

Jeg oprettede en masse debat indlæg om hvordan og hvorledes jeg skulle farve mit hår askeblond fra mørkebrunt.
Igår købte jeg hår proukter for 900 kr i matas.

Herefter tager jeg mine hair extensions ud.
Jeg havde hår til under brysterne da jeg fik det lavet og mellemtykt dejligt hår.

Nu går det til skulderne kruset ødelagt og virkelig tyndt.

Mit hår er et meget ømt punkt, og der findes intet værre end at stå og græde over dette.

- Jeg har nu valgt at smide hår produkterne bagerst i skabet, og få styrket mit hår.

Er utrolig ked af det, og har galla + fødselsdag om 2 uger.

Har nogle af jer nogle idér? hårpiller noget som virker på at styrke og gøre håret tykkere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hot fusion aftagning ødelagt hår
  • #1   16. jun 2012 Hvad har du brugt til at tage det ud med?

• #2   16. jun 2012 aussie hårprodukter, det samme har været sket med mit og efter 3 uger med den serie var det skindende, blødt og helt fantastisk. syne virkelig de shampooer og hårkurer derfra er fantastiske!

• #3   16. jun 2012 Jeg tog mit ud med babyolie og det havde ikke taget skade smiley

• #4   16. jun 2012 Jeg har brugt remover væsken som jeg fik fra maiken hair, udover dette proppede jeg masser af olie i..

har stadigvæk masser af limrester i, men de må gå ud med tiden..

melleh, tak det vil jeg kigge på

udover dette har jeg nu klippet 3 -4 cm hår ydeligere af..

..øv hvor er jeg ulykkelig..
    Er så tyndhåret...burde slet ikke have det her hår i den alder..

• #6   16. jun 2012 Har fået en natur hårkur fra matas..

men så bliver det jo bare endnu mere slasket og se på smiley øv

måske må jeg gå efter isabella thordsen look..hmm

• #7   16. jun 2012 Hmm men det er også hår fra Maikan så? Det ville jeg så også holde mig fra.
    Den mildeste metode at tage håret ud på, er at varme limen op igen med jernet, og så trække totterne stille ud.(og så kan totterne endda bruges igen) Ellers kan man også bruge acetone, som opløser limen. Der sidder så limrester tilbage, men brug balsam/hårkur i ½-1 time, og så kan man nærmest nulre det ud.

Træls for dig, men måske du skulle ha snakket med nogle som har haft hot fusion i før.

Skal lige siges, jeg næsten altid har extensions i mit hår, og mit eget hår fejler intet efter udtagning.

• #8   16. jun 2012 øv det er jeg ked af

har haft det før uden bøvl... er bare så sart omkring mit hår..
    Håret er fra maiken, men hende der påsatte det må have haft minimalt forstand på hår

• #9   16. jun 2012 Jeg kan varmt anbefale Rapunzelofsweden.dk. Det er super godt, og selv Mascha Vang og Linse bruger det. smiley

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 131
    #10   16. jun 2012 At varme limen op for at få det ud er i hvert fald absolut INGEN god idé, hverken ifølge frisører eller hårpåsættere ... Dét ødelægger ens hår ekstremt, gjorde det selv for 3 mdr siden, og mit hår var én stor limklat - og min kæreste måtte sidde og nuldre alt limen ud bagefter, og det var bestemt ikke sjovt! Troede jeg skulle klippe mig korthåret pga alt det lim!

• #11   16. jun 2012 Så er det nok ik blevet gjort ordentligt Tina!!

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

#12   16. jun 2012 Nina - Det KAN aldrig gøres ordentligt på den måde smiley .. Har hørt frisørene ad, og det bedste er remover!

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

#13   16. jun 2012 Men hvis man vil have smadret sit hår, så skal man HELT sikkert gøre det på den måde du siger Nina smiley

• #14   16. jun 2012 Mit hår, eller min venindes kunders hår er ikke blevet ødelagt! Det er da lidt mærkeligt... Hmmmmmm TIna!!

• #15   16. jun 2012 Ihvertfald tøser
    mit hår blev totalt smadret med remover og acetone.

fuck hvor er jeg ulykkelig..
    men man lære vel af sine fejl?

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

#16   16. jun 2012 Nina C - så er du og din veninde da bare heldige smiley ...
    Men ifølge frisørene, så er det ikke det man skal bruge for at skåne håret mest muligt, bum smiley

• #17   16. jun 2012 Frisørerne skal jo også tjene penge på et eller andet!!

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

#18   16. jun 2012 Nina C - Selvfølgelig skal de det .. Men de ved så også mere om det.
    Men jeg fortalte bare hvordan JEG har haft det med at gøre det med et varmejern, og det vil jeg klart ikke anbefale andre, for så ødelægger man virkelig sit hår ;-)..

• Nicole J
    Nicole J Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
    #19   16. jun 2012 Man skal da IKKE varme sit hår op først. Det ødelægger man da endnu mere håret af.. Jeg har også gjort det én gang. Mit hår filtrede helt vildt sammen + havde store limklatter siddende i håret bagefter, som var møghamrende svært at få ud bagefter. Jeg har haft det i i 4 år nu - og alle extensionister, har sagt til mig, at man aldrig skal varme det op først. Ligesom Tina siger.

Men Beatyisintheheart <: Det lyder godt nok uheldigt, det du har været ude for. Var det en erfaren en, der satte det på dig? Det kan jo også have meget at sige, hvis det var en helt nybegynder, der ikke har sat det ordentligt på dig.

• #20   16. jun 2012 Som en anden skriver, så er Aussie ret godt. Jeg bruger den selv engang imellem. Jeg køber kuren med australien mint tror jeg den hedder. Elsker duften!

Ellers bruger jeg meget gerne Matrix til slidt hår. Elsker Matrix!

• Mia '
    Mia ' Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 150
    #21   16. jun 2012 Du kan prøve med kokos olie. Søg efter det på google, så kommer der en masse ting frem smiley

• #22   17. jun 2012 jeg ved nu snart ikke hvad hun var, det var i et privat hjem.
    kunne være mere grundig men det skulle gå hurtigt smiley

Har nu besluttet mig for at få hair extensions clip on indtil jeg er tilfreds og føler jeg kan gå med håret ude..

jeg prøver alle jeres råd..øvøv

• Speedy K
    Speedy K Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #23   14. aug 2013 Hot fusion er bestemt ikke det mindst skadelige for dit hår .. Jeg fik dem sat i hos en tidligere frisør .. 3 måneder efter får jeg dem ud af en anden frisør, til 799 kr pr påbegyndt time.. mit hår er ødelagt, hende som tog dem ud sagde at, når man har fint hår som jeg har.. jeg har masser af hår det er bare fint, mine hårskæl er meget tætte, så jeg har aldrig haft fylde og det er ofte os med den type hår som får sat hot fusion i .. MEN det bliver for tungt. da vores hår er fint. derfor mister vi utrolig mange hår mens vi har dem i... ikke når det bliver taget ud.. vores hår kan ikke bære det tunge keratin OG extra hår .. Derfor er der andre ting du kan gøre når du har fint hår.. det er hårpudder som løfter dit hår ... bølgejern så du kan lave smukke bølger i håret .. hotfusion er det værste du kan byde dit hår hvis det er fint i forvejen..

Kommentér på:
hot fusion aftagning ødelagt hår

Annonce