{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bil?
  • #2   8. jun 2012 peter K
    Det var da ikke det han spurgte om?

    Kenned B
    Jeg har ikke synderligt meget forstand på biler, men for 150.000 tror jeg altså sagtens at du kan få en lækker nyere bil smiley


  • #3   8. jun 2012 Jamen, jeg har bare ikke lyst til at købe en gammel bil som skal på værksted konstant, med en ny bil har jeg jo ligesom en garanti?

  • #4   8. jun 2012 Malene C - det er sådan set ligegyldigt, om det så var en Swift, skal bare have noget som er billigt at køre i smiley

  • #6   8. jun 2012 Her er et rigtigt godt bud:
    http://www.dba.dk/vw-jetta-14-tsi-140-sportline/id-82999647/

    smiley


  • #7   8. jun 2012 Det behøver jo heller ikke være en gaaaammel bil smiley Men ja. du har nok ikke garantien hvis du køber brugt hos en forhandler.

    peter K
    Jamen du ved vel bedst Mr. DBU smiley


  • #8   8. jun 2012 Peter K - grunden til jeg spørger her inde er nok fordi jeg ikke har en idé om hvad satan jeg vil have, ergo jeg spørger folk til råds?

  • #9   8. jun 2012 Vatslav R - se det var en bil der godt kunne overvejes smiley

    Smil til verden - nej selvfølgelig ikke, men ved slet ikke hvad det skal være, er totalt på bar bund smiley


  • #11   8. jun 2012 Har godt kigget, men ved skut lige - det er svært at vælge smiley

  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #12   8. jun 2012 100-150 kg er ikke en pris.

    Hvis det skal forkortes, så skal der stå 100-150k i stedet.

    kg er en vægtenhed.
    kg= kilogram.
    k= kilo


  • #13   8. jun 2012 Fordelen ved den Jetta er, at der er 2 års fabriksgaranti på den. smiley
    Udover det stort anlæg osv. smiley

    Held og lykke med valg af bil


  • #14   8. jun 2012 Vatslav - Jo tak da smiley

  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #15   8. jun 2012 Vatslav R
    Er det ikke kun motoren der har 2 års garanti..?

    Vw giver jo kun 2 års garanti på nye biler. Så den udløb i 2009 på denne bil.


  • #16   8. jun 2012 Jo jo, det er motoren som har 2 års garanti, da den er blevet skiftet.

  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #17   8. jun 2012 Så husk lige at skrive det kun gælder motoren.

  • #18   8. jun 2012 Det står jo også i annoncen.

  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #19   8. jun 2012 Ja i annoncen, men ikke her:

    Skrevet: 08-06-2012 18:25:57

    Fordelen ved den Jetta er, at der er 2 års fabriksgaranti på den. smiley
    Udover det stort anlæg osv. smiley

    Held og lykke med valg af bil


  • Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 95
    #23   8. jun 2012 Nu er det ikke ens betydende med at bilen holder meget på værksted, hvis den er gammel. Jeg købte en 22 år gammel BMW som min første bil, og den var på værksted 2 gange i de 3 år jeg havde den. Men når du nu gerne vil have en splinterny bil, som kører langt på literen, synes jeg du skal gå efter en VW UP, Skoda Citigo eller en Seat Mii. De er langt bedre end de fleste biler i samme klasse.

  • #24   8. jun 2012 Jeg vil frabefale dig at købe ny bil nu .

    Er det din første bil ? Det er jo typisk den man laver flest/hårdeste skader på, og det ville da være en skam hvis du gjorde det på en ny bil !


  • Christian k
    Christian k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #25   8. jun 2012 Fordelen ved en ny bil er jo netop (oftest billigere forsikring) samt garanti og service smiley .. Det dårlige er så bare at de første 30 - 50 tusind bliver smidt ud af vinduet lige præcis på det tidspunkt hvor du kører ud fra forhandleren smiley ..

    Men hvis du tænker god diesel økonomi aka langt på literen samt billig forsikring er smart da en mulighed smiley .. Min kammie har sådan en, godt nok er den ikke den kønneste bil i verden, men der er super god siddeplads i den, samt ok baggage rum, og så kører den ca de 20 - 25 km på en l diesel smiley ..


  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #26   8. jun 2012 Hvis jeg var dig, ville jeg evt. undersøge forsikringsselskaberne? smiley

    - Jeg kan forestille mig, at når du køber en bil til 150.000 kr, så vil du gerne have kasko og i det du kun er 19 år? Jeg ved ikke om du har haft bil i dit eget navn før. Men hvis du har, er det jo meget begrænset. Så det er dyrt.
    En helt almindelig 1.6 kan hurtigt løbe op i 20.000 for kasko. smiley Men kommer jo an på hvor du bor og om du tegner andre forsikringer hos dem osv. Men ha' det med i overvejelsen.

    Men ja. Bare hold dig fra peugeot, chevolet og sådan. Jeg ville nok hellere købe en brugt bil til den pris, i forhold til en ny.

    Hvad med en Audi A4 fra 2006+?
    http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi/a4/18-t-163/1168876
    ^Måske ikke lige overstående, men bare for at vise modellen. De ligger til en gennemsnitspris på 150.000 ifølge bilbasen. Der er en del til den pris rundt omkring hos forhandlerne. Men find en med lav km. smiley og overvej hvilken motor.

    Men ja, tag ud og prøv nogle forskellige? Og find ud af, hvilken du synes kører bedst? Bedste komfort osv.

    Jeg har engang haft lånt en Suzuki Swift Sport i et par dage og den kørte faktisk super duper. De koster ikke så meget og hellere ikke i reparationer og så kører de faktisk langt.

    Men tja. Der er mange valg.


  • #27   8. jun 2012 MR X - Jeg linkede jo til annoncen først, hvor den bil sælges. Jeg sælger jo ikke bilen her, men linker til den. Hvis jeg skrev at det var en kampvogn, tror du så også denne ville blive solgt, uden at køberen kiggede på annoncen først?


  • #28   8. jun 2012 150? Invister i min bil så

  • #29   8. jun 2012 jeg ville gå efter en bmw e46

  • Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 95
    #31   8. jun 2012 Haha, sjovt at se hvad folk kommer med af bud. De fleste er ikke brændstof økonomiske som manden gerne vil have.

    Patrick S
    En BMW E46 som er økonomisk? Nej vel? Ja, en 16'er går måske 14, men det er ikke en rigtig BMW.


  • Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 95
    #33   8. jun 2012 M *
    Det er faktisk ikke helt korrekt. Der findes biler som er investeringer!


  • Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 95
    #35   8. jun 2012 Den skal bare være gammel og sjælden nok smiley

  • #36   8. jun 2012 til 150k kunne man nok godt finde en fornuftigt Seat Leon 1P1 måske endda en FR 2.0 TDI eller 2.0 TFSI.

    Så er der jo også VW up!, Smart ForTwo CDi og biler i den klasse.


  • #37   8. jun 2012 Barney Stinson - Som du skriver, så har jeg ikke tænkt mig at købe noget førend jeg har styr på priserne på forsikring, og jeg har haft en bil før - en celica som legetøj, og forsikringen var just ikke billigt, men nu har min svigerfar landbrugs forsikring og så kan han få bil forsikringer til mig billigere end jeg selv ville kunne få det smiley

    Christian K - skal have en bil hvor der er plads til hunden, det glemte jeg selvfølgelig at nævne, men ved slet ikke hvad valget falder på endnu smiley

    Har skiftet navn ! - nu er den audi ikke den som køre længst på literen, men selvfølgelig, det er en lækker bil og har skam været ude og prøve den, samt en mercedes, men prisen ligger langt fra hvad jeg vil smide i en bil smiley

    Akakabuto. ! - polo´en kunne nemt overvejes, og den ligger indenfor budgettet og den køre cirka den ønskede km/l smiley



  • #39   8. jun 2012 Søren S hvad er en rigtig bmw så

  • Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 95
    #40   8. jun 2012 Det er en med min. 6 cylindre, og så er de lige pludselige ikke så fandens økonomiske mere.. har været der..

  • #41   9. jun 2012 det er sku da lige meget og det er 4 eller 6 cyl

  • #42   9. jun 2012 sOM Akakabuto skriver, så er polo i hvert fald et godt bud smiley

Kommentér på:
Ny bil?

Annonce