{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.356 visninger | Oprettet:

Web-ur.dk - Betaling via netbank, hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg står og skal bestille et ur fra Web-ur.dk. De tager dog kun Dankort på deres hjemmeside, og da jeg ikke har Dankort, er jeg nød til at lave en bankoverførsel til dem.
Men hvordan gør jeg det? Ment på den måde, at jeg kan da ikke bare gå ind på min netbank og overføre XXX antal kroner til deres konto, og så kommer der bare lige pludselig et ur i min postkasse? Skal man skrive en mail til dem, med at man vil købe uret med model nr. "Et eller andet" og pengene bliver indbetalt via netbank?
Eller hvad?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Web-ur.dk - Betaling via netbank, hvordan?
  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #1   31. maj 2012 Ja, jeg ville kontakte dem og sige hvilket ur, hvilken model og dit navn. adresse og sådan. Smid et link til uret.

og så overfører dem, og så husk at skrive dit navn i overførslen.

Siden ser ikke særlig professionel ud - Men hvis du har fundet et bestemt ur. Så må det jo være sådan.

Kan se at det er en fysisk butik, der også ejer den, men da du er fra lolland-falster, er der nok for langt.

Så ja, det eneste du kan gøre. at at kontakte dem smiley Eller overfører pengene og skrive en besked sammen med overførslen, med ur navn, og så dit navn, adresse, postnummer og by. smiley

• #2   31. maj 2012 Har snakket med dem idag. De vare som de har på deres webshop, har de ikke i deres fysiske butikker. Jeg bor også i Kbh, men kommer fra Lolland Falster.

Nej, siden ser heller ikke professionel ud. Men den er skam god nok, og ekstrem hurtig levering, og gode kvalitets ure. 8.1 / 10 på trustpilot.dk.

Men som du nævner til sidst.. Overføre penge og skrive en besked.. Mener du så at jeg bare skal overføre pengene til dem, og så skrive en mail siden af, hvor jeg beskriver hvad jeg har bestilt?

• #3   31. maj 2012 Kender du ikke der har D-kort, så bede dem betale, og så bare give dem pengene ? så er du "lidt mere sikker"

• #4   31. maj 2012 Johnni F
    - Hvis jeg gjorde det, så havde jeg aldrig oprettet denne tråd smiley

• #5   31. maj 2012 Du har ikke en mor eller en far der kan købe det for dig, og så kan du overføre pengene til dem i stedet for ?

Og du har ikke 1 eneste ven eller bekendt i hele verden med et D-kort ? det er sgu meget godt gået !

• #6   31. maj 2012 Gider ikke blande mine forældre ind dette.
    Og jo, har da nok en masse kammerater med Dankort, det sgu ikke lige det jeg ser mest efter når jeg møder dem i Føtex og de står og betaler ved kassen. -.-'
    Kan heller ikke se nogen grund til at man skal ha' et Dankort, men anyways..
    Du dum at høre på. Skriv i en anden tråd hvis du keder dig smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#7   31. maj 2012 Er selv fra Lolland/Falster, men bor også på sjælland.
    Du overfører bare pengene til min konto, så betaler jeg med mit dankort smiley

• #8   31. maj 2012 Right smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#9   31. maj 2012 Nu har du fået tilbudet! smiley

Men som sagt, hvis du overfører det præcise beløb og skriver dit fulde navn i overførslen og i en besked i overførslen med din adresse og hvilket ur og bagefter sender dem en mail, med at du har overført pengene og ønsker dette ur og smider et link.

Så skal de nok sende det på et tidspunk, det er jeg sikker på!

• #10   31. maj 2012 Jamen jeg siger da gerne ja tak til tilbuddet, hvis du mente det seriøst ;-)? ..
    Nu er det jo sådan, så jeg faktisk ved hvem du er. Så hvis du snyder mig, hvilket jeg ved du heller ikke gør, så kommer jeg bare en tur hjem til dig :-).

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#11   31. maj 2012 Haha, jeg kunne sgu ikke finde på at snyde. smiley
    Jeg ville bare være venlig.

Nu ved jeg ikke helt hvem du er. Men kunne da være hyggeligt, at få besøg :P.

Ej, men hvis det er, så smid en privatbesked. Hvis du har Danske Bank eller Sparekassen Lolland - Så kan jeg se pengene med det samme og bestille allerede i dag. Alternativ er at jeg først kan se beløbet på mandag og så bestille der. smiley

Men ellers må du have held og lykke.

De har ellers nogle ret fede ure. Men jeg er sgu bange for at købe urer på nettet, når jeg ikke har set dem irl og prøvet dem smiley

Hvad er det for et ur, du har kigget på?

• #12   31. maj 2012 Jeg har Jyske Bank, så ellers tak for tilbuddet ;-).
    Jeg skal ha' CASIO EF-543D-7AV.

Og tak. Go' dag.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#13   31. maj 2012 Cool.

Nu gik jeg ind på google og skrev. "CASIO EF-543D-7AV"
    Der kom flere sider frem, endda nogle med billigere priser en web-ur.dk også danske hjemmesider med 14 dages returret.

Jo tak og i lige måde!

• #14   31. maj 2012 Det kan ikke passe. Har kigget alle sidder på google når man skriver model nr. Web-ur.dk er klart den billigste.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#15   31. maj 2012 Undskyld - min fejl. Jeg havde set prisen, som det man sparede. smiley

Kommentér på:
Web-ur.dk - Betaling via netbank, hvordan?

Annonce