1.356 visninger
|
Oprettet:
Web-ur.dk - Betaling via netbank, hvordan? {{forumTopicSubject}}
Hey
Jeg står og skal bestille et ur fra Web-ur.dk. De tager dog kun Dankort på deres hjemmeside, og da jeg ikke har Dankort, er jeg nød til at lave en bankoverførsel til dem.
Men hvordan gør jeg det? Ment på den måde, at jeg kan da ikke bare gå ind på min netbank og overføre XXX antal kroner til deres konto, og så kommer der bare lige pludselig et ur i min postkasse? Skal man skrive en mail til dem, med at man vil købe uret med model nr. "Et eller andet" og pengene bliver indbetalt via netbank?
Eller hvad?
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
og så overfører dem, og så husk at skrive dit navn i overførslen.
Siden ser ikke særlig professionel ud - Men hvis du har fundet et bestemt ur. Så må det jo være sådan.
Kan se at det er en fysisk butik, der også ejer den, men da du er fra lolland-falster, er der nok for langt.
Så ja, det eneste du kan gøre. at at kontakte dem
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 109 Svar: 678
Nej, siden ser heller ikke professionel ud. Men den er skam god nok, og ekstrem hurtig levering, og gode kvalitets ure. 8.1 / 10 på trustpilot.dk.
Men som du nævner til sidst.. Overføre penge og skrive en besked.. Mener du så at jeg bare skal overføre pengene til dem, og så skrive en mail siden af, hvor jeg beskriver hvad jeg har bestilt?
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 625
maj 2007
- Hvis jeg gjorde det, så havde jeg aldrig oprettet denne tråd
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 625
Og du har ikke 1 eneste ven eller bekendt i hele verden med et D-kort ? det er sgu meget godt gået !
maj 2007
Og jo, har da nok en masse kammerater med Dankort, det sgu ikke lige det jeg ser mest efter når jeg møder dem i Føtex og de står og betaler ved kassen. -.-'
Kan heller ikke se nogen grund til at man skal ha' et Dankort, men anyways..
Du dum at høre på. Skriv i en anden tråd hvis du keder dig
maj 2012
Du overfører bare pengene til min konto, så betaler jeg med mit dankort
maj 2007
maj 2012
Men som sagt, hvis du overfører det præcise beløb og skriver dit fulde navn i overførslen og i en besked i overførslen med din adresse og hvilket ur og bagefter sender dem en mail, med at du har overført pengene og ønsker dette ur og smider et link.
Så skal de nok sende det på et tidspunk, det er jeg sikker på!
maj 2007
Nu er det jo sådan, så jeg faktisk ved hvem du er. Så hvis du snyder mig, hvilket jeg ved du heller ikke gør, så kommer jeg bare en tur hjem til dig :-).
maj 2012
Jeg ville bare være venlig.
Nu ved jeg ikke helt hvem du er. Men kunne da være hyggeligt, at få besøg :P.
Ej, men hvis det er, så smid en privatbesked. Hvis du har Danske Bank eller Sparekassen Lolland - Så kan jeg se pengene med det samme og bestille allerede i dag. Alternativ er at jeg først kan se beløbet på mandag og så bestille der.
Men ellers må du have held og lykke.
De har ellers nogle ret fede ure. Men jeg er sgu bange for at købe urer på nettet, når jeg ikke har set dem irl og prøvet dem
Hvad er det for et ur, du har kigget på?
maj 2007
Jeg skal ha' CASIO EF-543D-7AV.
Og tak. Go' dag.
maj 2012
Nu gik jeg ind på google og skrev. "CASIO EF-543D-7AV"
Der kom flere sider frem, endda nogle med billigere priser en web-ur.dk også danske hjemmesider med 14 dages returret.
Jo tak og i lige måde!
maj 2007
maj 2012
Web-ur.dk - Betaling via netbank, hvordan?