{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.258 visninger | Oprettet:

Indvandrere - pludselig råd?? {{forumTopicSubject}}

Her er en lille aften blummer fra min side af..

Jeg blev idag meget sur på en indvandre (Sker jævnligt) da han mente hele vejen var hans i hans store bmw E19 309i.

Kom til at tænke tilbage på folkeskole årene, dengang så man altid (sikkert ikke ændret sig) indvandre spørge om de kunne låne en 10'er, låne en 20'er eller en smøg osv.
Alt sammen noget man aldrig så skyggen af igen da de jo sjovt nok aldrig kom til penge..

- Men så snart de bliver 18 og får kørekort, så har de pludselig råd til alle de store bmw'er audi'er og mercedes'er?

Jeg forstår det ikke, men jeg er nok også bare dum...

Godnat

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indvandrere - pludselig råd??
  • #1   22. maj 2012 Stiller det samme spørgsmål hver dag jeg ser sådan en.. Enten er de en hel familie om bilen, narko penge, penge fra tyveri osv, plus de er på kontant hjælp. Det er en meget lille procent del jeg ser som har ærlig tjent til deres bil.

• #2   22. maj 2012 Og der er også nogle som skylder mig mine skolepenge tilbage... men dem lånte jeg vidst til en indvandrer ...
    ** Indvandre** i overskriften

• #3   22. maj 2012 Det er da stavet rigtigt?

• #4   22. maj 2012 Så du var vågen hva!! haha

• #5   22. maj 2012 Puha.. De får dem på utallige måder. Går flere fætre sammen om en.. Leasing osv.

• #6   22. maj 2012 næsten alle mine venner er der ingen der ryger eller tager til disko eller et eller andet sted vi betaler ikke husleje fordi vi bor sammen med forældre jeg har kun 2000kr fast udgift har selv lige købt en bmw e60 330D, og har haft 7 forskellige bmw

jeg kan ikke se noget lort i det. det samme med mine venner har de helt samme system arbejd arbejd.

og vær obs- på at dem der sælger narko de har altid en bil som kan maks holde 1 år så skal den til ophug.

• #7   22. maj 2012 Så mange penge er der heller ikke i drugs. Hvorfor skal en narko bil til ophug efter 1 år? Men ja de bor mange sammen og vel flere om 1 bil. Knap så fedt i mine øjne, men så længe de er tilfreds er det jo godt : )

• #9   23. maj 2012 Ja, fordi alle ved at hvis man ikke har tænkt sig at drikke eller ryge når man bliver 18, får man en KÆMPE pose penge at købe bil for... smiley Pladder, Anders...

• #10   23. maj 2012 De samlede mønter dengang de løb fra Somalia og til Danmark. Er du klar over hvor mange penge de kan nå at finde på den løbetur?
    Ellers også så kører de 90% af deres Pizzarias omsætning uden om skattesystemet, og så en leaser bil i pizzabodens navn. Så kører det smiley

• #12   23. maj 2012 Giver Krelle1911 ret, der er fusk med i spillet, det er 100% sikkert!

• #13   23. maj 2012 Det fordi vi kan smiley

• #14   23. maj 2012 Dalle - Erhm what? Der er tonsvis af penge i narko. dog ikke Extacy eller weed saa meget, men de andre sager de saelger godt.

• Eyman m
    Eyman m Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 12
    #15   23. maj 2012 Shit nogle traveheste....

Hvad med at se jer selv i spejlet og tænk på al den forbrug/misbrug i går og fortager jer eller det er måske vores skyld at i går og er så kede af det...?

Prøv lige for guds skyld og hold fanen højt og vær' glade for at jeres jord er sikkert og trygt at bo på !

• #17   23. maj 2012 Kæææft i har ondt i røven!!!!!!! Janteloven længe leve!!

• Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 243
    #18   23. maj 2012 bmw E19 309i ?? Har jeg aldrig hørt om ?

• WTF c
    WTF c Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 14
    #19   23. maj 2012 Hold kæft mand, godt nok mange der ondt i røven.
    Men altså nu er sådan nogle Bmw'er fra 90erne ikke særligt dyre.
    Du kan sagtens få en god en til 100k, 100k er heller ikke specialt meget når de er mange i familien som bor sammen og deler med hinanden.

• #20   23. maj 2012 Der er noget med - og ret mig hvis jeg tager fejl - at familiens førstfødte søn, eller sidstfødte (kan ikke huske) får en bil af hele familien.. dvs hele generationen sparer penge op til at gi sønnen den bil, og så står han for køretøjet..

Om det passer aner jeg ikke, men det var vidst nok en gammel kollega der fortalte det engang..

• Heino H
    Heino H Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 91
    #21   23. maj 2012 Bakker lige op om Das Ras udtalelse.

Med sparsommelighed kommer man langt.

• #22   23. maj 2012 Hell No : Du har et mindre temperements-problem min ven smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #23   23. maj 2012 Folk er misundelige. Det er jo som man priotere det?

Enten:

Har du et godt job: Du kan bo i en stor lejlighed og have en stor bil.

Eller:

Har et normal job: Bor i en mindre lejlighed og har en stor bil?

Eller ja, spare op.

Jeg kan da huske, at min første "rigtige" bil, var en Cabriolét. Den sparede jeg op til, ved de penge jeg tjente på job. Jeg havde selv lejlighed og jeg kunne købe den, ved at spare op i ca. et halvt år.

Jeg hørte en gang en, som ejede en ferrari sige: Alle kan købe en ferrari, det handler bare om prioritering.

Men nu skal vi passe på ikke at generalisere. Der findes da lige så mange dansker? Jeg kender flere som bor i hus, har fed biler, er på kontanthjælp og arbejder sort. Han tjener like 30.000+ efter skat. smiley <---- Jeg synes ikke at det er "ok".

Men ja, der er jo også mange, som melder den 1 nummerplade stjålet, får en ny, melder en til stjålet. Og wupti, så har du 2 nummerplader, som passer på f.eks. en mercedes, Så kan man jo bare køre til Tyskland, Belgien eller et tredje land og købe en billig mercedes magen til uden afgift og smide pladerne på. Eller bare kopier nummerpladerne.

De fleste gange, når politiet tjekker en bils nummerplade, så får de jo oplysninger, så hvis der bliver betalt vægtafgift, forsikring og der er syn på en, så kan der jo i princippet køre 10 biler rundt uden afgift til ingen penge, med disse nummerplade, uden at betale forsikring og vægtafgift?

Hvor tit tjekker politiet, om nummerplade og stelnummer stemmer overens? smiley

Der findes SÅ mange måder at snyde på, der er jo også mange der bliver snuppet tit.

Men du kan jo også arbejde 70 timer/ugen til en "ok" timeløn. Så er det jo også nemt nok at købe/leje/lease en dyr bil.

Du kan jo også være uheldig/heldig, så du får erstatning. F.eks. min fars kone, hun fik ca. 1.2 millioner i erstatning, på grund af en lægefejl. Hun har jo et meget godt job, det har min far også. Eget firma, der har kørt med kæmpe succes siden 2002, hvor han ansætter folk hele tiden, fordi der er så meget at lave. De har jo både hus, sommerhus, ejerlejlighed, ferielejlighed, aktier, biler osv. osv. Alt er bygget fra bunden, som de gerne vil have det, så der er intet der skal laves, da det er helt nyt. <--- De skylder intet til noget af det. Så de skal jo kun betale el, vand, varme, mad, benzin, forsikring osv. osv. De har ikke hus lån, bil lån eller andre lån. Så hvis de ville, kunne de jo sagtens købe en stor BMW. Det handler bare om at prioriterer.

Man kan jo også være heldig at blive født ind i en "rig" familie. Flere af mine venner, har da fået biler af deres forældre i 18 års gave, inkl. mig selv ;-).

Du kan ikke ved at kigge på en person, finde ud af, om han har købt sin bil for narkopenge, eller om han har været heldig, eller har arbejdet hårdt eller bor hjemme?

Jeg kender da også et par stykker som har biler til 500.000+ og de er også kun i starten af tyverne. De knokler røven ud af bukserne. Men nyder livet, når de har fri.

Synes det er lidt tarveligt og ærgerligt, at dit syn er; fordi du er "perker" - Så må der være noget skummelt bag ved.

Du kan jo også sagtens købe/lease en sprit ny BMW til f.eks. 6.000 kr/måneden. Hvis du har 15.000 udbetalt. Så har du jo 9.000 kr til lejlighed, mad, benzin, forsikring osv. Så det kan jo sagtens lade sig gøre.

Eller hvis de starter et koncept op, der giver poter? F.eks. ham der lavede Pointshop osv. Han ligger jo og kører Lamborghini.

Jeg synes personligt, at uddannelse, job, lejlighed, kæreste, familie og venner er vigtigere end en fed bil.

Men som sagt tidligere, så handler det om at prioriterer.

• rene n
    rene n Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Svar: 76
    #24   23. maj 2012 Jeg har altid troet at grunden til at mange af dem har store biler er pga de har mange avis ruter

• #25   23. maj 2012 De indvandrer jeg kender har de fleste af dem fået en bil efter stort set eget valg når de bliver 18 ! Men så har de også arbejdet næsten hverdag efter skole i fars kiosk / pizzeria eller hvad han nu har for en forretning fra de var 15 og afleveret pengene derhjemme i "fælleskassen" og det bliver de ved med til de er færdige med deres uddannelse, så de kommer altså ikke sovende til de biler de køre rundt i !

• #26   23. maj 2012 Hvis de starter med at arbejde i forældrenes kiosk som 15 årig.. hvorfor skal de så låne penge hist og pist i skolerne for at få råd til cigaretter og mad i kantinen? ... det var nu lidt det mit spørgsmål samtidig også lød på smiley

• #27   23. maj 2012 Jim - Måske har de også råd til mad i kantinen, men er snu og narrer penge op ad lommen på dig? smiley

• #28   24. maj 2012 Peter K - Hvorfor er man taber naar man lejer? Bare fordi du venter til du er 60 aar gammel og koeber dig en lille toese Boxter S for din fine opsparring. Faa dig et liv.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#29   24. maj 2012 Peter K.
    Det er jeg indforstået med.
    Men hverken bil, hus eller andet står i hans navn og han får jo sine penge udbetalt sort. Så det er kun kontanthjælpen der tigger ind på kontoen. Så han fremstår jo fattig, da der ikke er nogle bevægelser på kontoen.

Huset er ikke hans, men han bor der.

Jeg kender kun ham der gør det, personligt, men har "hørt" om flere der gør det.

Men ja, jeg synes også at det er taberagtigt. smiley

• #30   24. maj 2012 ^

Kan ikke se hvordan det er taber agtigt. Det da kun smart? forstaar godt at folk ikke gider betale den vanvittige skat som der er i DK. paa ALT vel og maerke.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#31   25. maj 2012 Nææh. Men jeg gider da hellere ikke betale for at han kan få sine steroider igennem min skat? smiley

• #32   25. maj 2012 Sådan kan du jo ikke sige det smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#33   25. maj 2012 Hvorfor kan jeg ikke det?
    Han får vel omkring 6.000 ind på kontoen hver måned, uden at røre en finger. De penge er jo finanseret igennem vores skat?

Så jo, det synes jeg sagtens at jeg kan tillade mig at sige.

• #34   26. maj 2012 Nicolai P

Du kan ikke lave det tricks med at først melde 1 nummerplade stjålet og så få en ny., Og så gøre det igen og så køre 2 biler på samme plader... Anden gang du får stjålet en nummerplade skal du have nye plader på netop for at undgå folk laver det nummer...

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#35   27. maj 2012 Er du sikker? Det havde jeg da bare hørt om. Har også prøvet at miste min ene nummerplade og derefter den anden. Jeg havde da stadig de samme?

Men det er også et par år siden. Dog røg den ene af, da jeg kørte ud i sneen smiley

• #36   27. maj 2012 Ahmed S
    "<i>Nå ja, er forresten alfons, drugdealer og lejemorder:) </i>

Det hjælper selvfølgelig lidt på økonomien smiley Hehe

• #37   27. maj 2012 Nicolai P

Er helt sikker..Det er ikke mere end 14 dage siden jeg snakkede med skat ang. En stjålet plade.... Og det står i de papirer man får at anden gang skal man have nye plader...

• #38   27. maj 2012 Nicolai P - hvordn får han sine steroider igennem skat? Har du gået i skole eller andet? Man kan ikke bare sige at "det gider jeg ikke betale for" osv.

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Svar: 18
    #39   13. jun 2012 "har skiftet navn"... skal vi aldrig se nogen af alle de ting du siger du har ?

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#40   14. jun 2012 Mads J.
    - Hvorfor? Jeg gider ærlig talt ikke smide billeder ind af mine ting? Giver da ingen mening? Så er der større risiko for indbrud og hvis der så sker indbrud er det jo ikke sikkert at forsikringsselskabet vil dække? Desuden kender jeg ikke rigtig nogle herinde. Folk ved vel hvordan de forskellige ting ser ud? smiley Ellers findes google.

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    maj 2011

#41   15. jun 2012 jamen du vil jo ikke give mig noget ?? du siger bare, søg på google???? skal jeg søge "har skiftet navn" ?? fordi din sidte side jeg besøgte var da det værste lort, og man vllle da mene at du ville reklamere for en af dine gode sider. og gider du ikk kommer med et bevis på at du tjener 3 dobbelt så meget som mig ?

• #42   15. jun 2012 Jeg tjener nok mere end end Aeblemanden.

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    maj 2011

#43   16. jun 2012 jeg vil meeeeget gerne booke et møde..

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    maj 2011

#44   16. jun 2012 haha, først undskylder du, og siger at du selvfølgelig ikk kan udtale dig om mine penge, ! og nu gør du det igen hahah! jeg syntes at vi skal få booket det møde!

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    maj 2011

#45   16. jun 2012 hva bliver det til?? det er da useriøst at du ikk vil svare nu ! jeg kan jo ikk skrive til dig lille mand !

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    maj 2011

#46   16. jun 2012 godt...så fik vi det afklaret!

• #47   16. jun 2012 Er det ham der har ændret navn 100 gange?

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#48   16. jun 2012 100 gange?

Har skiftet fra en hjemmeside, til "Har skiftet navn" til æblemanden og nu til det her? Ca. 4 gange.

Men Mads J sendte trusler til mig i privatbesked, så han er røget på filter efter at have snakket med hjælpeadmins'ende. smiley

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    maj 2011

#49   16. jun 2012 hahaha, trusler ?? jeg skrev du ikk sku være så flabet, man ved aldrig hvem der sidder på den anden side smiley vel lille ven !!!!

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    maj 2011

#50   16. jun 2012 men øøøh, hva med det møde ? hahaha, hvor skal jeg komme hen ??

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#51   16. jun 2012 Mads J:
    "Ved du overhovedet hvem fuck du snakker til ?? Du har ingenting, du er den lille lus på vejen jeg skåner! Hvor er de motherfucking sider ?? Du bliver ved, men har intet at bevise! Jeg mener, hvis du ikk kender folk, så pas hellere på, hvis du vidste hva der var bag den her skærm ville su være knap så smart !"

Så gider jeg altså ikke at bruge min tid på dig mere. Derfor forlader jeg også denne her debat og jeg læser ikke flere kommentarer i den!

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    maj 2011

#53   16. jun 2012 "book et møde" hør dig selv, du er jo så fuld af lort, man kan jo læse i alle dine tråde at du vil fremstå som noget du ikk er halvdelen af!!

hvor er dine 30 sider du tjener styrtende på ?? hvad skal folk gøre hvis de vil ha et møde med dig? og hva er det man snakker om til de her møder ??

det er jo nemt nok at sige at man ikk gider mere, når skoen begynder at trykke, smiley du er en lille lus. jeg løber ikk fra de ting jeg siger !

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    maj 2011

#54   16. jun 2012 hehehe, og nu er du også så småt gået i gang med at slette pinlige beskeder hahaha! sikke da en hunde liv...

• #55   16. jun 2012 Nitten liv

Kommentér på:
Indvandrere - pludselig råd??

Annonce