{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har iPod-holder piercet ind i armen
  • #2   16. maj 2012 Ondt ond ved jeg nu ikke, det er jo bare almindelig dermals med magnet på istedet for sten smiley

• #3   16. maj 2012 Fedt fundet på....

• #4   16. maj 2012 Argh, det nu ikke så slemt igen smiley
    Lidt måske. smiley

• #5   16. maj 2012 Kom igen når det er en ipad!!

• #7   16. maj 2012 Man kan da få et "ur cover" til lige den iPod.., men fedt er det stadig! har selv overvejet at smide en magnet bag på min fjernbetjening, og så få en smidt en magnet i muren så jeg ved hvor min fjernbetjening er smiley

• #8   16. maj 2012 Baboom's Haj ! - må jo nok sige du tager fejl de der små magneter ødelægger ikke ipod'en hvis han vender den og de er heller ikke kraftig nok til at kunne påvirke et TV

tænk på mange tasker og punge lukkes med magneter og jeg ved da fra min søster at i en dame pung kan der åbenbart godt ligge både mobil og ipod og intet af det er gået i stykker og tvivler på de der magneter er meget stærkere..

også til selve linket er det da en syg ide smiley apple ændre deres modeller konstant lidt øv når dne går i stykker og ikke kan få den model igen håber han køber et "lager"

• #9   16. maj 2012 næste gang læs lige dine links i et af dem står f.eks. "Most devices that you use on your computer today will not be affected by a traditional magnet"

og som der faktisk står i flere af dem skal de have en vis kraft og de der små kan ikke ødelægge noget.. det vil jo svare til når jeg samler min pc og bruger min magnetiske skruetrækker ødelægger jeg alt jeg røre ved med den? og er det sådan at jeg samler pc'er til hverdag og det er endnu ikke sket..

Kommentér på:
Har iPod-holder piercet ind i armen

Annonce