{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang tatto :-)
  • #1   13. maj 2012 Hvad plejer du og bruge til sår der skal hele?

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 29
    #2   13. maj 2012 Det er den første smiley

• #3   13. maj 2012 En fed creme UDEN parfume

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    sep 2007

#4   13. maj 2012 så er det vel fint

• #5   13. maj 2012 Du vil ikke ofre 70,- på en Panthenol creme når du lige har brugt flere tusinde på en tattoo ? smiley
    Køb nu bare det rigtige creme, så slipper vi for whine indlæg om hvorfor din tattoo er falmet osv, om et par måneder..

• #6   13. maj 2012 ALT ANDET END HELOSAN/KOPATTESALVE, da det "kan" indeholde produkter der kan blege din tatovering.

Og for lige at komme 1 og 2 i forkøbet, så er min ene tusch blevet lysere pga Helosan og ja 1 og 2. Samme tatovør OG farve;)

Panthenol er vejen frem, men hvorfor fortalte din tatovør dig ikke det?

• #7   13. maj 2012 Btw.. Den kloge ved, 1 og 2 betyder;)

Bare hold dig langt fra Helosan/Kopattesalve smiley

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    sep 2007

#10   13. maj 2012 Mirakelkur-kongen ! jo, men jeg havde fået lavet den den dag hvor jeg oprettede tråden, det var det eneste jeg lige havde smiley

• rene n
    rene n Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Svar: 76
    #11   13. maj 2012 Brug drenge-mælk..evt spørg Krelle om han vil hjælpe dig,tror jeg godt at du kan regne med

• #12   13. maj 2012 Jeg bruger ikke de billige ting. Enten bruger jeg det tatovøren anbefaler og ikke kopattesalve da det udtørre huden og derved smadre farve i tatoveringen. Jeg bruger kløver vaseline waterfree. Og giver det ondeste resultat

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    sep 2007

#13   13. maj 2012 er det bare den gule man kan få overalt smiley ?

• #14   13. maj 2012 Jeps det er så

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    sep 2007

#15   13. maj 2012 Så er den købt smiley hvortit til du anbefale ?

• #16   13. maj 2012 Altså. Jeg gør det 1 til 3 gange om dagen, i 3 til 4 dage. Ellers gør jeg det, når jeg bare går herhjemme

• #17   13. maj 2012 Den skal kunvære fugtig af creme, den må ikke være våd.. dvs tyndt lag på engang imellem for at holde den fugtig.. og er du nu et sted hvor du ikke lige har en creme ved hånden, så kan ganske almindeligt vand også gå..

De anbefaler 14 dage med creme et par gange om dagen.. ngole smør den kun indtil der kommer skorpe på, og så stopper de igen.. det er forkert.. det netop mens der er skorpe på den har brug for det.. så 14 dage og så 3-4 gange om dagen.. og du kan sagtens bruge kopattesalve.. nogle fraråder det, men jeg bruger det hvis jeg ikke lige har andet ved hånden, og fortæller da også folk jeg har tusset at de KAN bruge det hvis det er.. Panthenol er dog at foretrække.. men lad vær at tro alt kan bruges, for noget kan ødelægge MEGET mere end det gavner selvom din tattoo bliver holdt fugtig af det..

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    sep 2007

#18   13. maj 2012 der er skorpe på nu smiley vil tror jeg smørre hver anden time.. er dette for tit ? smiley

• #19   13. maj 2012 Hvis det bare er et super tyndt lag er det Okey.. Og så smør du bare igen lige når den er tørret ud smiley

• #20   13. maj 2012 Det er for tit, gør det hver med 8 timers mellem rum smiley
    Gør det følgende : Når du står op, ved middags tid, inden du går i seng smiley

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    sep 2007

#21   13. maj 2012 super smiley

Kommentér på:
Spørgsmål ang tatto :-)

Annonce