{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Bliver nemt syg :S {{forumTopicSubject}}

Har i nogle gode råd til, at jeg kan forhindre sygdom.

Det sidste halve år har jeg gået og været små "konstant" syg. Jeg får nemt ondt i halsen og stoppet næse. Det kommer og går hele tiden. Det går mig ekstrem meget på, da jeg aldrig rigtig når at blive helt rask inden noget nyt rammer mig.

Jeg spiser en del frugt, hvidløg og grøntsager. Jeg tager noget D-vitamin tilskud men ellers ikke andet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bliver nemt syg :S
  • #1   29. apr 2012 vitaminpiller og massere af motion.

• #2   29. apr 2012 hehe, det sker sgu også lidt for mig for tiden, især ondt i halsen og hosten!

Når man bor med 9 andre drenge til hverdag, så skal der ikke være særlig meget i luften før nogen bliver syg...

• #3   29. apr 2012 Jeg forsøger at dyrke motion, men mit overskud får et ordentligt dyk når jeg er godt snottet.

Men jeg rider min hest dagligt samt jeg går nogle lange ture med hunden.

• #4   29. apr 2012 Uh ha, det lyder nederen smiley Jeg arbejder i en børnehave så jeg samler bare alle deres sygdomme til mig...

Jeg havde også en slem hoste i 2 måneder, sikkert noget kighoste eller lign. -.-

• #5   29. apr 2012 Hvis det er slemt må du jo gå til lægen (:
    Min søster har dårligt immunforsvar. Så hun har også nemt ved at blive syg

• #6   29. apr 2012 Jeg har været hos lægen en hel del gange, hun tror med sikkerhed, at jeg er den vilde hypokonder smiley

Men jeg er altid liiige på grænsen, så de vælger altid at undlade at give mig penicillin.

• #7   29. apr 2012 Det var de også længe om at give min søster. Indtil det blev helt slemt.

• #8   29. apr 2012 Det er jo tilladt at gå til en anden læge (:

• Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 152
    #9   29. apr 2012 Bedre hygiejne :).

Siger dermed IKKE, at du ikke er renlig men det er en meget vigtig faktor mod diverse mindre sygedomsforløb.

:).

Køb noget hånddesinfektions middel ala håndsprit eller gelesprit da det skåner hænder mere end at vaske hænder, til mindre ting som hvis du har pudset næse, evt på et barn i børnehaven eller andet, prøv det et par uger og se om det har nogen effekt :).

Mvh..

• #10   29. apr 2012 Hva faen Sara, det sgu da ikke for godt smiley - Men det lyder da til du gør alt hvad du kan. for ikke at blive syg.
    Jeg har også haft det sådan nogle gange - i perioder.
    Hvidløg og lidt mere tøj, så jeg slet ikke har haft det koldt - det har for det meste virket for mig smiley

Men god bedring, hvis du stadig er syg.

• #12   29. apr 2012 Kiksen
    Jeg troede man skulle holde sig til den kommune man er i? Jeg har kontaktet min gamle læge gennem 19 år. Men jeg må ikke få hjælp af hende da jeg ikke er en del af det lægehus mere.

Mr. Fu !
    Okay, det lyder som en god ide med håndsprit. Jeg har overvejet det. Men jeg har ikke lige kunne finde det nogen steder.

• Bjørner ?!
    Hehe Mikkel, det ved du sgu da også godt, med alle mine halv depri. facebook opdateringer. Hvis jeg ikke er syg, falder jeg og slår mig. Jeg er bare begræbet af en ulykkesfugl.

• #13   29. apr 2012 Babooms Debat ( TJØRRING) -
    Arh, hvis der er noget jeg ikke er, så er det underernæret. Med mindre du tænker i den forstand, at jeg er underernæret vedr. vitaminer?

Abe 2
    Hmm, det har jeg slet ikke overvejet.

Baboom's Røvhul .
    Hvor er du bare heldig. Jeg har altid lidt af meget sygdom. Jeg var meget tynd og underernæret som baby. Jeg ville simpelhen ikke spise. Så mit immunforsvar er ikke det bedste. Derudover hjælper børnene slet ikke på det. Men jeg bliver trøstet med, at stort set alle som arbejder med børn samler alt op de første par måneder, efter det er man helt hærdet smiley

• #14   29. apr 2012 Det er fordi du er svag.

• #15   29. apr 2012 Baboom's Røvhul .
    Gid det var mig :D! Jeg tager nærmest på af et glas vand og bliver syg, hvis jeg snitter en med forkølelse. Hehe, ja okay. Jeg er opvokset med en far fra jylland og en mor fra finland så de har også altid fået mig ud af sengen trods al min sygdom smiley

• #16   29. apr 2012 Ja, jeg tager på af alt. Og det er pisse irriterende når man er omringet af folk der kan æde løs uden, at tage det mindste på -.-

Lækkert, ku' godt spise en nu. Efter en lang nat som chauffør.

• #17   29. apr 2012 Iiiih! Man må ikke drille de tykke smiley
    Men det går jo også lidt an på, hvilken en du skal have?

• #18   29. apr 2012 jeg fik voldsomt meget penicillin den gang jeg var lille, grundet at vi boede i et fugtigt hus der gjorde at jeg konstant ar syg.. vi flyttede fra det hus da jeg var 3.. efter det er jeg bare næsten aldrig syg mere., har ikke haft en sygedag i 2 år... plejer at sige jeg faldt i gryden da jeg var lille smiley

Kommentér på:
Bliver nemt syg :S

Annonce