{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

heine j
heine j
Følger: 1 Emner: 106 Svar: 443

brille mode {{forumTopicSubject}}

er der nogle som kender nogle sider hvor man kan se personer med briller. konen skal ind og have et par den 11 oktober men det er svært at vodder om et par er kønne eller grimme når man ikke kan se dem på en person. vi har kigget lidt på nettet. så kan hun måske få lidt ide om hvordan de ca skal se ud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brille mode
  • #1   1. okt 2007 Det er jo super forskeligt hvad folk kan bære.
    Men ja, i forretningerne har de helt styr på hvilke briller der vil klæde den enkelte og hvad der er på mode.

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

#2   1. okt 2007 vi tænkte bare man kunne få nogle ider ved at kunne se nogle og det er jo ikke samme slags de sælger i alle butikker så det var kun for at få lidt inspiretion så man kunne sige der nede hvad man nogenlunde kiggede efter. vi blev enig om at bare ved at se en brille fik man ikke så meget ud af. derfor er det nemmere at se hvis de sidder på en ansigt

• #3   1. okt 2007 Ja ok, men man prøver dem jo på.
    Det er jo lettere at se ud fra eget ansigt.
    I kan eventuelt tage billeder med de forskellige på og så kigge på det hjemme. Nogle steder udlåner de også et par stel så man har mulighed for at vælge og tænke sig om.

• #4   1. okt 2007 hvis man har et par briller med *neutralt* glas i kan man så godt få sat rigtigt glad i ?
    skulle spørge fra en af mine venner

• #5   1. okt 2007 Briller er MEGET forskellige..

jeg vil foreslå jer at gå ned i en butik og vælge fra udvalget der..

Personlig er jeg gået over til kontaktlinser istedet, det er nemmere på flere forskellige måder..

• #6   1. okt 2007 Gå ned og prøv dem på.. Det er vigtigt at man er glad for sine briller da de blir en del af en selv.. Man er ret afhængig af brillerne - eller de fleste er.
    Jeg har flere par og vælge imellem - da jeg bruger dem hele tiden.Og jeg blir faktisk lidt træt af altid at se mig selv med det samme "look"..

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

#7   3. okt 2007 ok det vil vi prøve tænkte bare det måske var nogle sider det er jo vildt svært at se hvad er pænt når hun ikke har haft briller før og hun siger at kontakt linser ikke lige er hende. vi håber at optikkeren bliver en god hjælp

• #8   3. okt 2007 Jeg låner altid lige en 3-5 par med hjem hvor jeg så prøver dem i vante omgivelser - får andres vurdering. Og ender så ret hurtigt ud med et par tilbage som jeg så får at glas i.
    Selve formen på stellet er altså også vidt forskelligt og det er ikke alle former der er lige gode til alle.Så lån nogle med hjem og kig

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

#9   7. okt 2007 ok vi prøver om vi må låne nogle par med hjem det er nok også rar at høre andres meninger. ved bare det er svært at bedømme en som man ikke har set med briller før

Kommentér på:
brille mode

Annonce