{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

kredit lån {{forumTopicSubject}}

hej søger lidt hjælp er blevet stort set godkendt af banken til og låne til en lejlighed jeg vil have men da planen er med lejligheden og leje den ud i 5 værelser vil kredit foreningen ik godkende lånet da de ik vil have noget med udlejning at gøre men det er jo i princippet bare en stor alm lejlighed hvad skal jeg gøre for og få det igennem prøver pt og få lånet hjem hvor jeg siger jeg selv vil bo der men når lånet så er hjemme og jeg så har købt så er det vil op til mig hvad jeg vil gøre med min ejendom ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kredit lån
  • #1   27. mar 2012 se hvad der står i loven

  • #2   27. mar 2012 Kan du selv betale lejligheden hver måned? Fordi så er det intet problem. Det eneste man ikke må, er at være afhængig af lejere.

    Næste ting er det økonomiske i udlejningen. Mener det er 38.000 du må leje ud for om året, uden du skal betale skat, så alt der over skal indberettes.


  • #3   27. mar 2012 kan sagtens selv betale lejen alene der er osse derfor banken har godkendt men kreditforeningen vil ik gå med fordi de tror det er en udlejnings ejendeom og at den så kun kan bruges til det men det er jo enlig bare en stor lejlighed med 5 værelser så derfor vil jeg prøve oig få den igennem som at det er mig der skal bo der om de så mener det er en anmenlig lejlighed

    så her kommer mit spørgsmål må jeg ik selv bestemme og jeg vil leje min ejendom ud


  • Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #4   27. mar 2012 jo det må du da helt selv bestemme. bare tjek loven ang priser og din kommune hvad udlejningspriser pr m2 ligger på. men jo du må selv om hvad du gør med din ejendom.

  • Vlad K
    Vlad K Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 13
    #5   10. nov 2018 Når Långiver skal forestå en udbetaling til Kundens Nemkonto foregår det på følgende måde: Långiver indsender en elektronisk betalingsmeddelelse til Nemkontosystemet. Betalingsmeddelelsen vil identificere Kunden med CPR-nummer, hvis Kunden med sit samtykke har accepteret dets anvendelse ved udbetaling af kreditbeløb. Nemkontosystemet påfører herefter automatisk den indsendte betalingsmeddelelse på den i Kundens navn registrerede Nemkonto og sender betalingsmeddelelsen med kontonummer tilbage til Långiver. Herefter udbetaler Långiver kreditbeløbet til Kundens Nemkonto. Hvis Kunden ikke vil samtykke til udbetaling af kreditbeløb via Nemkonto, skal Långiver straks have underretning herom på https://credit-10.com/dk/nordiclan-login/

Kommentér på:
kredit lån

Annonce