{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.368 visninger | Oprettet:

extensions {{forumTopicSubject}}

Jeg har gået og overvejet at få syet mine extensions i. men altså mange siger også det dumt at få det syet i, men de kan aldrig fortælle mig præcis hvorfor. så hvorfor?:D

og hvad koster det ca når man selv har extensions ved en frisør. og nogen der ved om de gør det på hansenberg i kolding? eller andre steder hvor i kan anbefale de gør det i kolding området?:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  extensions
  • R F
    R F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Svar: 24
    #1   22. mar 2012 få lavet mikroringe/hot fusion, det er det sundestew for håret. Vi/jeg gør det indepåkbh frisørskole smiley og koster mindst 1800. da det kan tage 4 timer.

  • #2   22. mar 2012 jeg bor i sønderjylland. og har aldrig været i kbh. så det desværre ikke nogen mulighed.:( og har heller ikke pengene til det der hot halløj.:D selvom jeg syntes det pisse smart.:D

  • R F
    R F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Svar: 24
    #3   22. mar 2012 Nåår ok smiley men hvos du har sunt hår, og vil have en billig løsning, så køb clips. fordi hvis du skal have det syet ind, eller mikroringe, det er lige så dyrt. Men clips skader en del, og man skal tage dem ud inden man sover, inden man tager bad, detkan clips ikke holde til /:

  • R F
    R F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Svar: 24
    #4   22. mar 2012 så det enten eller, hehe smiley
    (undskyld stavefejlene)


  • cm .
    cm . Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #5   22. mar 2012 hot fusion er da ikke særlig sundt?

  • #6   22. mar 2012 der er clips i dem nu. har engang fået revet en hel bane ud. og det endte med det ikke vil vokse ud igen der. så det derfor jeg gerne vil have det syet i. da jeg er træt af mit hår bliver revet ud af de skide clips.:D og så det træls altid at tage det ud og i.:D

  • R F
    R F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Svar: 24
    #7   22. mar 2012 Jo det sundt, hvis du udskifter mikro ringene hver 3 måned,og det er en langbar og billig, og sundeste løsning. er udannet i ektensions, og det er det bedste. som at få det syet ind. de to ting er lige så gode/dårlige. clips er det værste. Tape on er dyrt i længden, men fungere.

  • R F
    R F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Svar: 24
    #8   22. mar 2012 jaa.. det sgu irriterendemed clips.. Men hvis du ville sparelidt penge, og være smart. så en dag tog du til kbh, inde på istedgade, og gik ind i en afro shop, det koster kun 1200 for at det rigtigt bliver syet ind. Men så skal du lede lidt derinde, og så hvor gode hår kvalitaterne er individuel efter hver butik.. Burde du en dag sætte tid af til. fordi det var jo en mulighed smiley

  • cm .
    cm . Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #9   22. mar 2012 jamen er der ikke forskel på hot fusion og microringe ? smiley

  • R F
    R F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Svar: 24
    #10   22. mar 2012 Hot fusion Er mikroringe smiley og snakker omn hvisman udskifter de ringe hver tredje måned, så det sundt og billigt.

  • #11   22. mar 2012 det lyder smart. ved ikke hvad det der mikro noget går ud på?:D

    vil ikke risikere det noget billig hår at når jeg så kommer hjem og glatter det at det så smelter.:D! og mine extensions er beregnet til at blive syet i håret har så selv syet clips i senere. og de købt ved en frisør så det rigtig godt og snart et halvt år gammel og stadig ligeså blødt som da jeg købte det. så vil ikke bytte det ud.:D


  • cm .
    cm . Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #12   22. mar 2012 nåår for søren, bare ikke det jeg havde fået at vide ... kunne nemlig godt selv tænkte mig at få extension i , ved bare ikke helt hvad der holder bedst smiley

  • R F
    R F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Svar: 24
    #13   22. mar 2012 Nåår hehe.. Jamen bor du omkring kbh omegn? fordi jeg laver det smiley
    både privat, eller inde på skolen/salonen.
    men få det syet ind er lige så sundt som mikroringene smiley


  • cm .
    cm . Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #14   22. mar 2012 nej bor desværre helt i esbjerg smiley ... men har bare fået at vide at microringe ikke holder særlig godt, og at de falder meget ud, passer det? smiley

  • R F
    R F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Svar: 24
    #15   22. mar 2012 folk siger det ikke holder godt, fordi de tror det holder forever smiley
    men ringene skal udskiftes hver tredje måned, og hvis du bruger en alm balsam/shampoo med silekone, så falder de ud. derfor hehe smiley
    men øv du/i bor i jylland så smiley


  • cm .
    cm . Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #16   22. mar 2012 nååår okay, jamen tak for hjælpen/svaret smiley
    ja , det var lidt ærgerligt!


  • R F
    R F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Svar: 24
    #17   22. mar 2012 ja det var ærgeligt /: men var så lidt da:)

  • #18   22. mar 2012 Hvad med micro loop extensions, der kan du sagtens få en venninde til at sætte dem i, det tager sin tid skal det siges, men det gør hotfusion også,,,

  • #19   23. mar 2012 Regitze F:
    Du skriver "Hot fusion Er mikroringe" - Det er da helt fokert, så jeg formoder at det er en stavefejl. Cold fusion er det samme som mikroringe. Cold fusion er skånsomt, og påsættes håret rigtigt og med de rigtige ringe, så taber man ikke totter.


  • #20   23. mar 2012 Enige med M T

  • R F
    R F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Svar: 24
    #21   23. mar 2012 Mt, så må det væreen stavefejl. for det er det samme.
    Ja hvis påsætningen udføres korekt, fårman et godt resultat af det. Men hver tredje måned skal ringene udskiftes.Ogman måikke bruge shampoo, eller balsammed silekone, det trækker totterne ud. Har udannelsen i ekstensions, via kbh frisørskole, af dygtige internationalele lære. Så det rigtigt hvad jeg fortæller, lukker ikke ting ud for sjov, hvis jeg ikke ante intet om det.
    Men kan være du har misforstået mig/vi har misforstået hinanden.


  • R F
    R F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Svar: 24
    #22   23. mar 2012 Der vokser nyt hår hver tredje måned, og derfor vil totten der er indei mikroringen trænge lidt ud, pga afnye hår. og derfor skal de ringe udskiftes. Men det koster jo ingen ting. Så håret holder altid jo i prencippet.

  • #23   23. mar 2012 Hvad hedder den metode så hvor du får keratin totter smeltet/varmet i ? For den metode har jeg fået lavet i 2 år i mit hår og det har da gået under navnet hot fusion ? :s

  • R F
    R F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Svar: 24
    #24   24. mar 2012 Det går under, at de totter hår du har fået, kan være enkeltvis 100 du har fået, derved kan man brænde dem ind, på en syning. Ellers er der tape on, der skal påføres med lim, og skal udskiftes en gang i mellem.

  • #25   24. mar 2012 Det mener jeg stadig ik er rigtig. Hvid man søger på google, og kigge på de forskellige giver de altså samme resultat som mig og M T .

    F.eks ? (link fjernet)


  • #26   24. mar 2012 Der står cold fusion/mikoringe og hot fusion/svejset på.

    Ligesom der gør på 10000 andre sider smiley


  • R F
    R F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Svar: 24
    #27   24. mar 2012 Ja ja.. der er jo mange måder med de hot fusion.. som de kan laves på..
    undskyld men skrev i denne debat for at hjælpe.
    Ingen ond hensigt, men gider ikke sådan en fnidder debat, der prøver finde den mindste fejl, for at agumentere deres halløj.. Så melder mig ud af samtalen her. pøj pøj folkens med extensions snakken smiley


  • #28   26. mar 2012 Nårh ja, men hvis der er en der spørger ind til extensions metoder, så nytter det jo ikke noget, at du fortæller noget, som ikke er korrekt.

    Hot fusion er udelukkende keratin totter der bliver smeltet fast på håret i totter.

    Cold fusion er totter der sættes fast med mikroringe.

    Jeg vil dog ikke anbefale dig, cecilie C, at få syet håret på. Jeg syntes personligt at det var ubehageligt med fletningerne og det skidt og vand der kunne samle sig i fletningen. Jeg anbefaler derfor cold fusion / mikroringe.


Kommentér på:
extensions

Annonce