{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Ditte
Ditte
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 28

SU? regler ?? {{forumTopicSubject}}

Hej ,,

Jeg har fået godkendt min ansøgning om udeboende SU, og da jeg stadig har adresse hjemme er jeg lidt i tvivl om hvornår jeg skal søge..

skal jeg søge når jeg har flyttet min adresse? eller kan jeg søge mens jeg stadig har adresse hjemme hos mine forældre?? Og så bare få flyttet min adresse hurtigst muligt??

mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SU? regler ??
  • Ditte
    Ditte Tilmeldt:
    sep 2010

#2   12. mar 2012 ja, jeg har ansøgt om udeboende SU inden jeg fylder 21.. Det vil sige jeg har fået det godkendt under særlige forhold i hjemmet..

Jeg har fået en mail fra mit uddannelsessted om at min SU-dispentation er blevet godkendt, og at jeg nu kan søge som udeboende..

men skal min adresse ikke været flyttet først?

• Ja-Ja .
    Ja-Ja . Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 169
    #3   12. mar 2012 Anna jeg står i samme situation,

hvem kontaktede du for at få godkendt din ansøgning ?

• Ditte
    Ditte Tilmeldt:
    sep 2010

#4   12. mar 2012 Ja-Ja, jeg snakkede med min studievejleder, og fik ham til at godkende min ansøgning og så afleverede jeg den oppe på kontoret hvor jeg derefter fik en mail hvor i der stod at jeg havde fået godkendt min ansøgning ...

STFU. : Jeg forstår ikke helt, jeg kan ansøge i marts, og så vil jeg få SU fra april, men skal min adresse ikke stå som udeboende før min udeboende SU går i gang, for vil ikke stå med en hjemmeboende su nu hvor jeg har fået godkendt mig som udeboende...

• #5   12. mar 2012 Men så vidt jeg husker, gjorde det selv for en uge side, så står der at der max må være en måned til at du flytter! smiley Synes jeg der stod. Også skriver de, at flytningen af adresse i folkeregisteret er på eget ansvar.

Kommentér på:
SU? regler ??

Annonce