{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Billigt pengelån udover bank. {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg står og mangler 4000 kr til noget sportsudstyr. Men da jeg er bedre til at betale mine regninger, end jeg er til at spare op til ting, tænkte jeg at et lån kunne være en løsning.
Jeg er 20, og kan afdrage med imellem 400-1000 kr om måneden, altså et sted mellem 6 og 12 måneder.

Nogen der ved hvor jeg får det billigste lån udover banken?

Jeg kiggede på ekspressbank.dk og de vil have omkring 60% ÅPO ved lån af 5000 kr, betalt over et år. Hvilket jeg synes lyder vanvittigt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigt pengelån udover bank.
  • #1   9. mar 2012 Alle hurtig låns mulighederne, er svinedyre

• #2   9. mar 2012 Ikke hvis du har mulighed for at låne hos tjenestemændenes låneforening.

• #3   9. mar 2012 Spar da op i stedet for. 4000 kr er jo ingenting. Vil være dumt at låne til.

Hvis det er nødvendigt så er det lettest at lave en kassekredit i banken. Hvis de da vil. Lyder til du sidder meget stramt. Så er det bare endnu mere dumt at kaste sig ud i at låne.

• #4   9. mar 2012 Tjenestemændenes låneforening er desværre ikke en mulighed, men ellers tak:)

SHN.
    Du ved ikke hvad jeg skal købe, så kan du jo ikke vide om det er dumt eller ej at låne til? smiley -
    Synes den sæk jeg ville købe er væsentligt mere kløgtig at afbetale på, i forhold til så mange folk der køber mobiltelefoner til 5000 kr betalt over 24 måneder, som de sælger et halvt år efter, med et kæmpe underskud, se det betragter jeg som dumt.
    Tror ikke jeg sidder særlig meget mere stramt i det end så mange andre udeboende på min alder. Banken er desværre ikke en mulighed.

Nu var det heller ikke et diskussions emne det her, det var et simpelt spørgsmål:)

• #5   9. mar 2012 Er der ikke noget der hedder microlån eller noget?

Har ikke lige slået det op men mener der er sådan noget...

• allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 648
    #6   9. mar 2012 (link fjernet)

• #7   9. mar 2012 Det er jo også det jeg siger. Hvis det er nødvendigt så få lavet en kassekredit i banken. Så slipper du for dyre oprettelses omkostninger. Det er derfor de andre lånetyper bliver dyre i ÅOP.

Hvis banken siger nej så er der en god grund til det.

Nu kan man jo godt låne til en mobil uden renter og gebyre. Alt efter hvor man køber den henne.

Men nu låner jeg så heller aldrig til ting. Kun til et hus. Men det kan man jo så også tjene hjem igen. smiley

• #8   9. mar 2012 Fatter ikke folk der låne penge til bil, bryllup, sjov, pjat osv.

om jeg da nogen sinde ville gøre det. aldrig.

selvfølgelig huslån.. men ikke andet.

det drejer sig om små penge det du skal låne.

spar da op istedet for. sælg noget andet du ikke bruger.

hvor fedt er det at sige,, hey jeg har lige købt det her,, men når nej, man har lånt pengene. så nej det er ikke dit..

hva med forældre hvis det virkelig skal være ?
    hurtigelån er sQ giftige, og dyrer..

• #9   9. mar 2012 Hvis ikke din bank vil låne dig pengene er der nok en grund til det smiley det dummeste du kan gøre er at låne penge et eller andet random sted fra, det koster en del i sidste ende.

• #10   9. mar 2012 Nicolai.

Ja lad os sige du findet et billigt hus til 1 mio og tar et 3,5% fast lån over 30 år.

Det bliver 1,46 mio i lånete løbetid. Da der er et fradrag du kan trække fra. Så lige godt 500.000 kr for at lave sådan et lån.

I de 30 år skal du påregne inflations på din løn (Dine penge bliver mere værd)

Dit hus bliver også mere værd med tiden. Især nu når vi kommer ud af finanskrisen igen.

Jeg har selv et 3% fast over 15 år så jeg afdrager meget hurtigere. Det vil svare til jeg har brugt lige under 200.000 kr på at låne i 15 år. Hvis jeg købte et hus til 1 mio i dag. smiley

Kommentér på:
Billigt pengelån udover bank.

Annonce