{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

hårfavning (til pigerne) ;) {{forumTopicSubject}}

Hej...

Jeg har meget meget blond hår naturligt, men det er farvet liii en tand lysere, og nu er min udgroning begyndt at komme frem, en lidt mørkere blond, og vil gerne have det heeelt lyst, så lyst det kan som blond, ikke gult, og ikke hvidt... hehe...

Jeg skal ned og have købt en hårfarve, så jeg selv ordner det med en veninde, men hvilken farve er bedst at bruge, og hvilket mærke, og hvordan skal jeg farve det, når jeg har en let udgroning, og skulle gerne have helt ens farvet hår bagefter os...

Er såå forvirret... hehe...

Håber i vil hjælpe mig smiley takker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hårfavning (til pigerne) ;)
  • #2   6. mar 2012 Gør dig selv en tjeneste og gå til frisør.
    Du smadrer dit hår i længden med det billige gift.


  • #3   6. mar 2012 Jeg vil vælge en mousse hårfarve, da den er langt bedre at få ordentlig ud og rundt i håret, så du får et mere ens resultat.
    Jeg har selv rigtig tykt hår og har virkelig haft problemer med at få en ens farve over hele håret, når jeg brugte en alm. hårfarve smiley Men en hårfarve mousse kan klart anbefales, da den også farvemæssigt giver et super godt resultat, og sørger for at farve kommer ud i hele håret, så du ikke får plamager i håret smiley


  • #4   6. mar 2012 Jeg farver også selv mit hår lyst og jeg prøvede netop l'oreal sublime mousse, og lad vær med det!! Mit hår fik et grønt skær. Jeg oprettede så en debat om det og der var også mange andre der havde oplevet det samme med netop den lyse mousse.
    Jeg synes også at Casting creme gloss er den bedste.. det er "kun" en toning og derfor skader det ikke håret lige så meget som de hårde affarvninger gør.
    Held og lykke. smiley


  • R F
    R F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Svar: 24
    #5   6. mar 2012 Dit hår brækker hvis du gør det, lad være. KOm heller ind på kbh frisørskole, hvor jeg arbejder, så kan jeg hjælpe dig med håret. Pas påmed at gør det selv!!!

Kommentér på:
hårfavning (til pigerne) ;)

Annonce