2.437 visninger
|
Oprettet:
paypal overføre penge til min konto ? {{forumTopicSubject}}
Hej Babooms
skal lige have noget på den rene, jeg har oprettet mig en account hos paypal jeg har fået verificeret mit mastercard og min email.
kan jeg så bare handle på ebay nu? på min paypal står der jeg kun har 4pund iøjeblikket, men er mit kort ikke tilknyttet paypal ?
sep 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 216
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 26 Svar: 619
sep 2007
sep 2007
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 26 Svar: 619
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 174
eks vi to laver en handel og du vil gerne betale med paypal for at varen bliver sendt i dag
har du penge stående på din kono så er der 0 gebyrer , det er der derimod hvis du skal ha dem fra dit kort , omvendt hvis du modtager penge ryger de ikke på din bankkonto men bliver stående på paypal
er en god reserve at have og koster ikke noget at overføre til dig selv
håber det hjalp lidt , ellers står det alt sammen på deres side
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 67 Svar: 269
Jeg betaler med paypal når jeg handler på ebay, og den trækker penge fra min alm konto.
jun 2007
siger jo også bare du KAN. og læser du nu hvad jeg skriver så er der ikke gebyrer på ved en overførsel til en anden person , HVIS du har penge stående på din paypal . det er der derimod hvis den skal trække det fra kortet
sep 2007
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 200
jun 2007
MEN hvis dig og mig aftaler at du skal betale mig 10 kr og vælger at gøre det over pay pal til min email adresse så koster det dig et gebyr MEDMINDRE du har penge stående på din paypal konto
Der står sådan her på pay pals egen side
Sådan sendes penge til en anden via ‘personlige betalinger ’ (deling af en udgift eller tilbetaling af gæld):
Det er gratis at overføre penge, når du bruger saldoen på din PayPal-konto.2
Der pålægges gebyrer, når du bruger dit betalingskort. Du vil kunne vælge, hvem der skal betale gebyret. Det kan enten være dig eller modtageren.
Sådan sendes penge som betaling for ‘onlinekøb’ (varer og tjenester):
Det er gratis at overføre penge for køb af varer/tjenester. Det gælder, uanset om du bruger din saldo eller dit betalingskort.2
Gebyrer for overførsel af penge opkræves hos modtageren.
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 200
jun 2007
paypal overføre penge til min konto ?