{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.437 visninger | Oprettet:

KEN
KEN
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 216

paypal overføre penge til min konto ? {{forumTopicSubject}}

Hej Babooms smiley

skal lige have noget på den rene, jeg har oprettet mig en account hos paypal jeg har fået verificeret mit mastercard og min email.

kan jeg så bare handle på ebay nu? på min paypal står der jeg kun har 4pund iøjeblikket, men er mit kort ikke tilknyttet paypal ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  paypal overføre penge til min konto ?
  • KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

#1   28. feb 2012 SKAL jeg overføre penge via min netbank til min paypal account ?

• #2   28. feb 2012 Altså jeg har altid bare skulle trykke betal skrive min paypal kode godkende og så er det klaret.. ikke noget overføre penge her og der det hæver de selv.

• KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

#3   28. feb 2012 lyder sku godt.. smiley tak

• KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

#4   28. feb 2012 det virker smiley sku mærkeligt at de laver det der saldo så man kan se hvor mange penge man har ..

• #5   28. feb 2012 Ja jeg ved sgu heller ikke lige hvorfor der står det, har ikke selv set det på min egen ebay/paypal men hva faen, så længe det virker smiley

• #6   28. feb 2012 du kan indsætte penge på din paypal konto
    eks vi to laver en handel og du vil gerne betale med paypal for at varen bliver sendt i dag
    har du penge stående på din kono så er der 0 gebyrer , det er der derimod hvis du skal ha dem fra dit kort , omvendt hvis du modtager penge ryger de ikke på din bankkonto men bliver stående på paypal
    er en god reserve at have og koster ikke noget at overføre til dig selv

håber det hjalp lidt , ellers står det alt sammen på deres side

• #7   28. feb 2012 Jeg har aldrig sat penge ind på min paypal.
    Jeg betaler med paypal når jeg handler på ebay, og den trækker penge fra min alm konto.

• #8   28. feb 2012 JP
    siger jo også bare du KAN. og læser du nu hvad jeg skriver så er der ikke gebyrer på ved en overførsel til en anden person , HVIS du har penge stående på din paypal . det er der derimod hvis den skal trække det fra kortet

• KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

#9   28. feb 2012 okay Jan det forstår jeg smiley tak for hjælpen

• #10   28. feb 2012 jan J: vil det sige at hvis der står 0kr på min paypal konto og jeg har penge på mit kort, og jeg køber noget til 0,99£ og free shipping så betaler jeg et gebyr??

• #11   28. feb 2012 Stine nej ikke hvis det er noget over eks ebay eller andre sider der anoncerer med pay pal , så betaler shoppen eller siden gebyrene

MEN hvis dig og mig aftaler at du skal betale mig 10 kr og vælger at gøre det over pay pal til min email adresse så koster det dig et gebyr MEDMINDRE du har penge stående på din paypal konto

Der står sådan her på pay pals egen side

Sådan sendes penge til en anden via ‘personlige betalinger ’ (deling af en udgift eller tilbetaling af gæld):

Det er gratis at overføre penge, når du bruger saldoen på din PayPal-konto.2
    Der pålægges gebyrer, når du bruger dit betalingskort. Du vil kunne vælge, hvem der skal betale gebyret. Det kan enten være dig eller modtageren.

Sådan sendes penge som betaling for ‘onlinekøb’ (varer og tjenester):

Det er gratis at overføre penge for køb af varer/tjenester. Det gælder, uanset om du bruger din saldo eller dit betalingskort.2
    Gebyrer for overførsel af penge opkræves hos modtageren.

• #12   28. feb 2012 tak ven smiley

• #13   28. feb 2012 Stine , Be my guest smiley

Kommentér på:
paypal overføre penge til min konto ?

Annonce