{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Anders K
Anders K
Tilmeldt:
1. apr 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10

Nogle som kan tegne Tattoo? {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg søger en som har tid og lyst til at give et bud på hvordan man Tattoo skal se ud??
Er der nogen som kan det kan i lige skrive så skal jeg nok kontakte jer så hurtigst som muligt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle som kan tegne Tattoo?
  • #1   23. feb 2012 Din udvalgte tatovør eventuelt? Det er ham der skal lave den og kan han ikke tegne den, så kan han heller ikke lave den smiley

  • #2   23. feb 2012 stilart???

  • #3   23. feb 2012 hvad søger du helt konkret?

  • #4   23. feb 2012 hva skal du ha tegnet??

  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #5   24. feb 2012 Der skal stå mit navn (Anders Kjær) og så nogle mønstre rundt om også må min fødselsdags dato på en mødes være flettet ind i det (15.04.94)
    Den må godt ligne den her http://bodymod.dk/photogallery.php?photo_id=9527 bare med Anders Kjær i stedet for Robin..


  • #6   24. feb 2012 Undskyld mig, men kan du ikke dit eget navn og fødselsdato eller skal det printes ind i din arm?

    Navne og fødselsdatoer er nok noget af det MEST irriterende en tatovør kan komme ud for, næst efter stjerner og delfiner!

    Fred være med at du gerne vil have dit navn og din fødselsdato printet ind i din arm, men Jesus! Vælg dog noget andet, som - for det første er federe, for det andet, ser pænere ud og for det tredje, noget som ikke andre har - Lav noget unikt!!

    Blok mig, had mig - I dont give a shit! Men lov mig at lave noget mere unikt, end dit navn og fødselsdato, som du alligevel kan fiske frem i form af dit sygesikringsbevis.. PLEASE!


  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #7   24. feb 2012 Det er hvis en smags sag!
    Syntes seriøst du skal holde det pis for dig selv!!
    Hvis du ikke syntes det er fedt, af hvad du har ret til ikke at syntes, syntes jeg bare du skal sige det på en anden måde en der pis der!
    Jeg bliver faktisk pænt sur over sådan noget der og kan godt ske du syntes det er noget fis at blive sur over men her har vi tale om noget jeg længe har gået at tænkt over og derfor vil jeg se hvordan det kan komme til at se ud hvis man fik det lavede og derfor skriver jeg her inde så jeg ikke ulejligheder en professionel tatovør...
    Det er fint du har din meninger men du kan forhelvede sige det på en pænere måde eller bare holde din kæft!
    Kan jo ikke bruge det der til en skid!!
    Jeg spørger jo ikke efter jeres mening jeg spørge efter nogen som kan lave det så jeg selv kan se hvordan det vil se ud!!
    Er der noget at sige til man bliver lidt sur når du siger det på den måde der!!
    Kan jo også ske jeg selv syntes den er kedelig og så bygger videre på den men 1 ting er sikkert man skal starte et sted og det her er noget jeg har tænkt over i lang tid som kunne var en mulighed

    At bloker dig vil jo ikke løse noget, vil heller sige til dig hvordan jeg ser på det som vi to har delte meninger om!!!


  • #8   24. feb 2012 Skal da lige love for at du føler dig ENORMT støt hva?? Hold op en smøre du kan komme med, når jeg prøver på at få dig til at tænke dig om en ekstra gang inden det er for sent, men din krop og din tatovering.

    Håber du får det du søger, ligesom 10.000 andre har.



  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #9   24. feb 2012 Ja det er fordi jeg har tænkt det hele igennem og har derfor besluttet mig for at få den tegnet før jeg får den lavet jo..
    Det kan jo godt ske jeg ikke syntes at den er fed når jeg ser den jo


  • #10   24. feb 2012 For faen det er jo det jeg siger! Gå ned til din udvalgte tatovør og tjek hans arbejde. Det er HAM der skal lave den og hans streger du skal have. Det hjælper ikke at du kommer med en fed tegning, som en eller anden random har lavet, hvis den der skal tusse dig ikke kan, fordi han ikke er kompetent nok og dem er der virkelig mange af derude.


    Det er fint du samler ideer, men det er stadig din tatovør der skal lave den. Og hvad hvis han ikke kan? Så skal den tegning du komme med laves om eller du skal finde dig en ny tatovør og ny tid.


  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #11   25. feb 2012 Hold nu bare op ik´! Det jeg mener er at jeg får dem tegnet så jeg har et billede af hvordan den noglelunde skal se ud og så kan det jo være jeg selv for flere idéer til den som så kan lægges oveni og så kan jeg hvis en tatovør hvad jeg havde tænkt mig og så kan han give et bud på det!
    Syntes det er lidt dumt du kommentere det her når du ikke gang kan hjælpe mig!


  • #12   26. feb 2012 Smid mig en pb med den præcise tekst og et par mails så kan jeg prøve at lave et par til dig smiley

Kommentér på:
Nogle som kan tegne Tattoo?

Annonce