{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

FC B
FC B
Tilmeldt:
23. feb 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 151 Svar: 1.068

Køb af ny bil.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at kigge på ny bil, da jeg starter i lære om ikke så længe..

Jeg har lige nu en gammel MazdMazda 323 eller sådan noget shiiiiit.. Ehm, og ja ? Der er jo chevrolet som har det der med at man kan få 20.000kr eller 30.000kr for den gamle bil..

http://www.chevrolet.dk/modeller/spark/

Nu tænker jeg så lidt.. Man kan få 20.000kr for sin gamle bil på Spark 1.0 LS Chicago med metallak, er det så den der hedder Spark Life+ i højre side ? eller hvordan hænger det sammen smiley

Er der andre der har det også , så smid link da jeg ikke har forstand på bil mærker smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af ny bil..
  • #1   7. feb 2012 nej, det er ikke den der hedder life+
    underligt nok er det den der hedder LS, som du også selv skriver. . til 108.995,-


  • #2   7. feb 2012 Arh what the pis.. Det havde jeg ikke set man smiley

    Tak.. Hmm smiley

    Kender du andre forhandlere med samme tilbud agtigt ? smiley


  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 405
    #3   7. feb 2012 bare pas på med de sparks inden du får den.... der er nogle af dem der har stået under vand og så er blevet "restaureret" inden de kommer ud til de nye ejere - med det resultat at du får en smaskråden bil pga interiøret er blevet skiftet, men metallet er det samme som har fået vand...

  • #4   7. feb 2012 peugeot kører også med sådan et tilbud hvor du får min 10000kr for din gamle bil hvis du køber en eller anden
    her er et link : (link fjernet)


  • #5   7. feb 2012 suzuki har også et tilbud hvis du køber en alto

  • #6   7. feb 2012 Tak for det mikkel L..

    Ja har godt læst og hørt om det.. Men det er vidst over på sjælland smiley



  • #7   7. feb 2012 peugeot har det tilbud over hele landet.. det er bare peugeot "hovedkontor" som ligger på sjælland smiley

  • #8   7. feb 2012 Når, den sidste sætning var nu til Allan R ^^

    Sry.. men ja, Men nu kan jeg jo ikke se om det er en 5-dørs du får du 84.990kr ? eller er det 3-dørs..


  • #9   7. feb 2012 det er 3-dørs til de der 84990
    5-dørs koster ca 100000


  • #10   7. feb 2012 Et godt råd, HOLD DIG FRA DEN BIl smiley
    Jeg ville forslå dig at finde noget brugt istedet, da kvaliteten på de nye bil er meget lav. Der er jo en grund til at en helt ny bil ikk koster mere smiley

    Så find noget brugt istedet, det ville jeg ihvertfald gøre.


  • Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Svar: 5
    #11   8. feb 2012 Vw Up! synes også at være et rimeligt tilbud - En skrabet bil, men tilgengæld med få ting der kan gå i stykker. Fås angiveligt til de der 89.000 kr. og opefter.

    Så bilen hos Vw igår, og synes egentlig den matcher Fiat500, men blot virker lidt mere "rustik" og mandlig i det..

    Held og lykke..


  • #12   8. feb 2012 Okay mikkel L.

    Michael.. Det er vel en smags sag ? fordi den er billig gør den jo ikke dårlig smiley Det er jo bare en bil til de mennesker med lidt mindre penge, og som ikke skal bruge den til noget helt vildt .. Brugt bil ? Det vil jeg helst ikke.. Jeg har ikke lyst til at gå og frygte for at bilen går i stykker osv.. Altså, hvis den nu gør det i en ny bil så bliver den jo bare kørt på værksted.. og så ordner de det jo.. Jeg gider ikke makke med bil eller finde sådan en lusket værksteds mand der laver min bil ;D

    Nicolai H - Ja men det er jo så også en stor pung penge kan man sige smiley Den er da super lækker, ingen tvivl om det, men det er måske lidt for meget til mig må jeg sige smiley

    Thomas- Vil kigge på det, tak smiley


Kommentér på:
Køb af ny bil..

Annonce