{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.964 visninger | Oprettet:

Fjern røglugt fra brand {{forumTopicSubject}}

Hej

I nat var der brand i en lejlighed i min opgang og nu stinker min lejlighed af røg.. Mest fordi de skide politimænd synes de sku lufte ud i alle lejligheder og så sparkede de lige alle døre ind, EFTER branden var slukket vel og mærke..

Er der nogen der har en metode (udover at lufte ud) til at fremskyde processen og få fjernet lugten af røg ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjern røglugt fra brand
  • #1   15. jan 2012 Rengøring, rengøring, rengøring.

• #2   15. jan 2012 Det ska siges at det er ikk sådan at min lejlighed har været fuld af røg..

• #3   15. jan 2012 Ozon maskine. smiley

• #4   15. jan 2012 Whats that ?

• fabian p
    fabian p Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 4
    #6   15. jan 2012 Matas har en spray der hedder R10.. Den fjerner lugt.. smiley

• #7   15. jan 2012 Vil også mene du skal ha fat i forsikringen.

Men en ozon maskine æder alt lugt. De prof bruger dem efter brand. Og beugtvogns forhandler bruger dem også til at fjerne uønsket lugt i biler.

Jeg har selv en men de kan også godt lejes. Den jeg har koster også 7500 kr fra ny. smiley

• #8   15. jan 2012 Jeg har ikk indbo.. Er på SU og har ikk råd til det lige pt..

Kommer i tanke om jeg har en veninde hvis mor arbejder ved skadeservice.. Kan være hun har nogle gode tips og evt sådan en ozon maskine jeg kan låne smiley

Skadeservice render rundt over det hele i bygningen.. Der er gang i den.. smiley

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 531
    #10   15. jan 2012 sørg du for at tag dig råd til en forsikring, for din egen skyld.

vi havde i ejendommen hvor jeg bor en stor kælderbrænd, for nogle år siden, den brændte og gennem 2 steder til stue lejlighederne ovenover, og den ene havde heller ikke indbosforsikring - behøver vel ikke at sige de gik total på røven da de mistede ALT.

og andre i ejendommen havde heller ikke indbosforsikring, og de måtte selv ned i kælderen og fjerne deres effekter som var brændt - enten til ukendelighed, eller blot brænd/sod/røg skadet

• #12   15. jan 2012 Jeg mener faktisk at hele boligen har indbo forsikringer til alle lejligheder..
    Mener det var derfor jeg ikk har oprettet en i sin tid..

Men har et rimelig stramt budget mens jeg lige er på SU så har svært ved bare at hive 100 kr ud selvom det ikk er meget..

• Cantarel's Skygge
    feb 2009

#13   15. jan 2012 det som der er er en inventar forsikring som boligselskabet/udlejer skal tegne, men den dækker kun såsom køkkenskabe samt gulve og andet fastmonteret

• #14   15. jan 2012 Mener der stod i kontrakten at der var indbo forsikring og at man ikk behøves oprette en selv.. Og at det var derfor jeg ikk oprettede en..

Men det er som sagt et stramt budget.. Men til sommer får jeg elev plads og så får jeg 3 gange så meget udbetalt.. Så hjælper det på det smiley

• Cantarel's Skygge
    feb 2009

#15   15. jan 2012 det skal du nok lige undersøge, man plejer at skulle have en personlig indbosforsikring.

men hvis der er en kollektiv indbosforsikring i ejendommen, så kontakt dem og fortæl at der er lugtgener fra branden, så sætter de deres procedure igang.

• #16   15. jan 2012 Vil lige se hvordan de selv gør om et par dage.. Der er en hel etage som er meget værre ramt end mig.. De kan slet ikk være i deres lejligheder.. Så jeg venter pænt smiley

Kommentér på:
Fjern røglugt fra brand

Annonce