{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

CBR
CBR
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142

start i fitness? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Overvejer at starte i fitness, men har umiddelbart lidt svært ved at tage mig sammen til det. Ved ikke rigtig om jeg får det brugt osv. Men SKAL i bedre form.

Nogle gode råd i denne situation

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  start i fitness?
  • #1   13. jan 2012 først find ud af hvad der kan motiverer dig til at dyrke mere motion, det der med at melde sig ind og aldrig komme er for dumt og dyrt

• Nicklas  J
    Nicklas J Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Svar: 7
    #2   13. jan 2012 Altså jeg bliver drevet af følesen bagefter, når min musker er helt smadret og jeg syntes det er små hårdt at slæbe cyklen op på 2 sal..

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 82
    #5   13. jan 2012 Begynd til karate, det motivere dig automatisk.

• #6   13. jan 2012 Gør det til en fast rutine.. Og tænk på det som et arbejde, det gider man sgu heller ikke hver gang man skal, men det er der bare ikke noget der hedder smiley det er altid det med at komme afsted, der er det sværeste..

• #7   13. jan 2012 ditte.
    man skal ikke tænke på træning som var det arbejde, og man SKAL heller ikke hvis man ikke har lyst. så kan man sgu lige så godt sidde derhjemme og have ondt af sig selv, og tænke på hvor tyk og vammel man er. utroligt at der skal være så mange latterlige undskyldninger for, at lette røven op at sofaen, og få sig noget motion. sgu da til at brække sig over.

• #8   13. jan 2012 Jeg har ikke problemer med at komme afsted til træning, for jeg synes det er sjovt og glæder mig til det hver gang.. Det var faktisk et råd jeg engang fik af en træner.. Og det er jo generelt mest det med at komme afsted, folk har svært ved.. Trådstarteren bad om et råd og jeg gav et videre.. Har du selv nogle råd til ham eller skulle du bare lige brække dig over folk?

• #9   14. jan 2012 BB er ikke som at arbejde, der starter kl 9.00 og slutter kl. 17.00 (eller hvad ved jeg) men starter det øjeblik man åbner øjnene til det øjeblik at man lukker dem for at sove. Det er ikke noget man skal tænke over 37 timer om ugen, men 24/7.

Og hvis man ikke har motivationen til at slæbe ens fede røv ned i centeret så skal man bare lade være med at melde sig ind, for så er det bare spild af penge

Kommentér på:
start i fitness?

Annonce