{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.000 visninger | Oprettet:

Mads B
Mads B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10

Session/forsvarets dag lægetjek! {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom. Jeg er 19 år og skal til session i den kommende uge! Det der bekymre mig er hvad mine venner har fortalt. De har skullet sidde og vente i et omklædningsrum med 4 andre drenge. Ikke nok med det, må de kun have underbukser på. Det samme inde hos lægen. For mig er det grænseoverskridende ( hverken fordi jeg er bøsse eller usikker med min krop smiley ). Synes bare ikke det giver nogen mening! Spørgsmålet går så på, om de virkelig kan tvinge en til det? Hvad sker der hvis man nægter at gøre det. Kan man ikke bare beholde tøjet på og tage det af inde hos lægen??? Håber at nogen har et svar smiley tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Session/forsvarets dag lægetjek!
  • #1   11. jan 2012 hvor skal du hen ?

• #2   11. jan 2012 Det må da være rent lort.. vi ventede på gangen på en skole, og så blev vi kaldt ind til lægen, smed kludene, så trykkede han rundt på kroppen, så fortæller du hvis du har nogle skavanker eller lign, og så tager du kludene på igen og smutter ud igen..

• #3   11. jan 2012 Da jeg var til session (på Antvortskov Kaserne), der blev vi kaldt ind ind en efter en, både piger og drenge..
    Når vores navn blev råbt op, skulle vi gå ind i et rum smide tøjet og vente på at lægen hentede os (rummet var KUN til én person så man kunne ligge sine ejendele osv uden andre kunne kigge i det)..

Så det er altså ikke så slemt som mange folk får det til at lyde..

Det skal lige siges at da jeg var til session vejede 12-15kg mere end jeg gør nu og var bestemt ikke tilfreds med min krop.. Men jeg syntes altså ikke at det der med at skulle vade ind til lægen i undertøj var så slemt..

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jan 2012

#4   11. jan 2012 Hvad mener du med hvor jeg skal hen? Hvilken kaserne smiley ?

• #5   11. jan 2012 *vejede jeg

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jan 2012

#6   11. jan 2012 Jamen hvornår har i to været til session? Har 4-5 venner som har oplevet det som jeg beskriver, båden inden og efter jul. Det kan jo være at det er noget nyt .

• #7   11. jan 2012 Jeg var til session i Juni 2010.. Og min bror var i Februar/Marts 2011..

Hvilken kaserne skal du til session på?

• #8   11. jan 2012 Tror ikke de laver deres sessioner om, det har jo foregået sådan i mange år nu..

Og militæret er jo ikke just kendt for at lave om på traditioner..

• #9   11. jan 2012 jeg var i ålborg og sad og ventede på en gang indtil man blev råbt op og derefter ind til lægen og blive befamlet smiley

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jan 2012

#10   11. jan 2012 Carina jeg er sgu bange for at jeg ikke kan huske det. Sidder ikke lige med papiret så ved ikke hvor det er. Pinligt -.- ... Emil det med at blive befamlet , det slipper vi jo desværre ikke for smiley

• #11   11. jan 2012 haha nej men så slemt er det ikke smiley

• #12   11. jan 2012 Mads - Hehe, det plejer nu at være ret nemt at huske.. smiley
    Det er nu ikke så slemt til læge tjek'et.. Man bliver målt, vejet, får lavet synstest, høretest, altså sådan nogle almindelige ting.. smiley

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jan 2012

#13   11. jan 2012 Det er slet ikke selve læge tjekket jeg spekulerer om. Det er om man virkelig kan blive tvunget til at sidde 5 drenge i underbukser i et omklædningsrum for at lægetjek. Kunne forestille mig at det er fordi det skal gå hurtigt . Men det er jeg stadig grænseoverskridende for mig smiley

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jan 2012

#14   11. jan 2012 Jeg er ikke usikker på min krop. Ellers havde jeg bare skrevet det smiley Det har bare noget at gøre med at der kommer til at sidde 4 andre drenge ved siden af som jeg ikke kender! Har jo ikke problemer med at tage bad med drengene efter fodboldtræning. Men spørgsmålet er jo også, hvad der sker hvis man ikke gør det? Går du ind til lægen i tøj og først vil smide det der, sender han dig så ud igen?

• C G
    C G Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 112
    #15   11. jan 2012 Kan du så heller ikke tage i svømmehal i badetøj?

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jan 2012

#16   11. jan 2012 Det har overhoved ikke noget med sagen at gøre drenge . Om jeg er usikker eller ej. Lad os bare sige jeg er så! Spørgsmålet er (igen), hvad sker der hvis man ikke gider sidde i det rum i underhylder?

• #17   11. jan 2012 I mange svømmehaler og badelande.
    Er man nøgen fra man tager sit tøj af til man går ind og vasker sig, og tager sine bade bukser på.

Selvfølgelig er det opdetl som kvinder og mænd.
    Så det du siger er at det har du aldrig prøvet?.

• #18   11. jan 2012 hvorfor være pylret.

Det sgu da kun i civilforsvaret at de knepper hinanden aligevel.

• NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195
    #19   11. jan 2012 du kan godt beholde tøjet på.. var der flere gjorde men de stiller en masse spørgsmål ved det og det tror jeg sku er mere pinligt

og ja lægen skal røre ved dine kugler i 99% af tilfældene.. skulle os hoste imens.. men man skal bare huske at det jo en læge og han er ligeglad med dine kugler.. han ser jo flere 100 boller såen en dag og dine er nok ikke noget særligt

• #20   11. jan 2012 Ud over det så har lægen gummi hansker på hele tiden. DE BLIVER SKIFTET HELE TIDEN!! :-).

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #21   11. jan 2012 Hvis du mener at det er grænseoverskridende, så vent til han rykker dig i bollerne og siger HOST smiley

Da jeg var til session var vi 31, der var sat en simpel skillevæg op som man kunne tage tøjet af bagved, sådan en med hjul på, den stod ude på gangen så man kunne være klar når det blev ens tur.

• #22   11. jan 2012 I bliver alle 100-200 drenge smidt ind i en gymnastiksal og får udleveret et lommetørklæde som i så kan holde op foran diller-tjavsen.. Derefter går lægen rundt til jer alle og ber jer om at hoste for at se om i har brok.. ( Han tar dig om bollerne, UNDER lommertørklædet..)

• #24   11. jan 2012 Du skal sidde splitterravene nøgen sammen med 9 andre i et 2x2 meter rum.
    Og derefter går i ind 2 og 2 og så rører lægen ved den enes boller og den person lægen inspicerer skal så røre ved makkerens boller, for at spare tid.

• #25   11. jan 2012 I bliver derefter stuvet sammen i båse, som kreature. Og dem af jer som er egnede bliver brandmærket på venstre balle.

Dem som ikke er egnede bliver pålagt en bøde, for at have spildt deres liv med at blive for fed til at komme i hæren.

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#26   11. jan 2012 Hvis man nægter ryger man i fængsel, der er en grund til at det hedder værnePLIGT.

ps. de andre som du skal stå nøgen med er bøsser.

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jan 2012

#27   11. jan 2012 Hahahahahahhahaha i er så sjove, jer som finder på jokes. Håber i har fået lidt anderkendelse nu -.- Tak til jer som har svaret seriøst smiley Desuden bliver man ikke raget på bollerne. Hvis man tjekker brok bliver det Igennem lysken .

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jan 2012

#28   11. jan 2012 TakeAway: du er så sjov hahahahahahahahaha . Torben: jeg kommer
    simpelthen i fængsel for ikke at gide sidde i rum med 4 andre drenge
    I underbukser??? Det lyder fandme surt for mig så haha smiley

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jan 2012

#30   11. jan 2012 Hvis jeg er militærnægter! Og det er jeg ikke hvis jeg vil beholde mit tøj på 4 meter mere end de andre ( altså først at tage det af når jeg kommer ind)

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#31   11. jan 2012 Jo for der kommer en stor homoseksuel neger ud og beder dig tage tøjet af, hvis du nægter er du militærnægter.

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jan 2012

#32   11. jan 2012 Homoseksuel neger? Hør dog på dig selv Torben. Gå i seng smiley

• #33   9. mar 2014 er der nogen der ved hvad der sker hvis man ikke har sit sygsikringsbevis med til forsvarets dag ????

• #35   10. mar 2014 Så kommer du i fængsel smiley

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #36   10. mar 2014 Nej aflivet. Det blev indført i 2014

• #37   10. mar 2014 over levet heldig vis skal kun vaske gulvet med min tandbørste i et år så er jeg tilgiver;)

Kommentér på:
Session/forsvarets dag lægetjek!

Annonce