520 visninger
|
Oprettet:
Retunering, betale told igen? {{forumTopicSubject}}
God aften.
Jeg har købt en polo over hjemmesiden '' www.Amazona.com '' hjemmesiden er amerikansk.
Trøjen er desværre for stor, så jeg overvejer at sende den tilbage igen.
Men jeg er kommet lidt i tvivl om, om jeg kan komme til at betale told tilbage igen (skal lige siges jeg betalte 250 kr, for at få hentet trøjen hos DHL).
Så spørgsmålet er, hvis jeg sender pakken og den lander i det amerikanske postvæsen, om jeg så kommer til at betale told igen - for hvis jeg skal det, kan det ikke betale sig at sende den tilbage.
- Håber I kan hjælpe.
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 334
men hvis der endelig skal betales, så skal DU gøre det, for tror ikke firmaet vil hænge på at skulle betale for at få en trøje retur..
men mener ikke du skal betale igen hvis du sender den retur i samme pakke..
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 259 Svar: 3.901
dec 2008
Følger: 31 Følgere: 29 Emner: 109 Svar: 605
Nick: Ved du hvor jeg kan finde ud af det henne? Fordi polo t-shirten koster 480, så det kan slet ikke betale sig, at sende den tilbage igen, hvis der kommer told på igen.
Jaob . : Det billigste jeg kan få den sendt til er 250 g brev - til 52 kr, men så er der desværre ikke tracking nummer på.
Det mindste jeg kan få den sendt til med pakke, er 1 kg og det koster 255 kr, så det kan slet ikke betale sig.
Går stærkt ud fra, en poloshirt ikke vejer mere en 250 g
apr 2011
ellers hvis kasse er væk, så er det nok bare at hoste op med lidt money som brev, men hvorfor sælger du den ikke bare ? hvis du har fået den billigere derovre, så kan den vel sælges til noget nær det samme herhjemme, eller også kan du sælge den MED fragt pris hvis folk vil betale det, og så kan du jo bare ærligt i annoncen skrive at den sælges pga. for lille str. og for høj returpris;-)
dec 2008
Har desværre smidt pakken ud, men det var alligevel med DHL - vil helst sende den tilbage med Postdanmark. Men tror jeg overlever 52 kr, for porto. Men problemet jeg har intet bevis på den er noget frem, pga. et brev ikke får noget tracking nummer, men jeg må jo stole på forhandleren.
Det bliver hvertfald den dyreste polo nogensinde, den løb op i 730 kr.
Jeg købte polo'en over Amazona, hvis du kender den hjemmeside - men ellers er jeg sikker på, de nok skal hjæpe mig.
Ellers kunne det være jeg skulle kontakte SKAT måske?
Tusinde tak for svarene!
dec 2008
apr 2011
dec 2008
En anden ting jeg kom til at tænke på. Får jeg refunderet mine leverings omkostninger?
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 259 Svar: 3.901
apr 2011
hvorfor ikke bare sælge eller give den i gave ?
dec 2008
apr 2011
Retunering, betale told igen?