{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.396 visninger | Oprettet:

Gele negle. {{forumTopicSubject}}

Hej BaBoom.

Håber i kan hjælpe mig lidt her.
Jeg har lavet gele negle i ca. 3 måneder nu. og synes selv det går meget godt. Men synes jeg har lidt problemer med mit gele, synes ikke rigtigt at det holder. Når der falder en negl af, falder alt gelen også af, som det bare et klistermærke. Har i nogen forslag til noget godt gele som der ikke er alt for dyrt, da jeg stadig kun lige er begyndt på at lave det og ikke tjener så meget endnu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gele negle.
  • #1   2. jan 2012 Det er højst sandsynligt fordi du putter et for tyndt lag på, og ikke laver dit forarbejde godt nok :o)
    Alt skidt skal være væk fra neglen og neglebåndene.. Får du geleen op på huden vil den hurtigere slippe neglen og falde nemmere af.. :o)

• #2   2. jan 2012 jeg sørger for at alt skidtet er væk. vasker med sæbe inden jeg laver dem. og putter også et godt lag gele på, og sørger for det ikke kommer helt ned til huden. smiley Har lige oprettet et foto album, du må godt se om du kan finde noget jeg kan gøre beder. smiley

• #3   2. jan 2012 Så må du have nogen af dem der laver gelenegle på banen - jeg laver kun akryl men hører tit min kunder brokke sig over at gele ikke er særlig holdbart :o)

• #4   2. jan 2012 hehe det er bare iorden. Men tak for hjælpen ellers. smiley

• marlene n
    marlene n Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 58
    #5   2. jan 2012 Hejsa smiley

du skal først buffe/ file ovenpå neglen inden du sætter tip på derefter vaske hænder, derefter affedte med en cleanser når det er dampet af kan du bruge en primer under geleen det gør at geleen binder bedre.....

sms 30633020 jeg har hvad du skal bruge

• #6   3. jan 2012 Husker du at slibe med en lidt grov fil oven på neglen først ? så der kommer lidt mærker i neglen ?? Det gør så det sidder beder fast. Der er nogle personer hvor gelen ikke sider så godt fast. Og de egner sig mere til tipper.. Det er meget forskelligt...

• #7   3. jan 2012 Marlene N: Jeg gøre alt det du siger, så tror ikke det er det. smiley

Twin sisters record-slakshak: Det har jeg aldrig prøvet før, så det må jeg heller prøve næste gang. Mange tak. smiley

• marlene n
    marlene n Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 58
    #8   3. jan 2012 Kirsten med at buffe mener jeg at slibe med en grov fil nøjagtig som Twin sisters skriver.... sorry jeg ikke fik det skrevet tydeligt nok smiley håber du får det til at virke.... må jeg spørge hvilket mærke gele bruger du ??

• #9   4. jan 2012 (link fjernet) Det er det her mærke jeg bruger. Men har lige købt noget på nail4you, så håber det kan holde lidt beder. smiley

Kommentér på:
Gele negle.

Annonce