{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hovedpine? :)
  • #1   29. dec 2011 Hvis jeg har ondt tager jeg enten dolol eller rapid. Det tager virkelig meget, især 2 rapid sammen med 2 panodiler. Har kureret tandpine og selv podogra på det. har ikke podagra, men kender en der har. Så prøv rapid eller dolol.

  • #2   29. dec 2011 Dalle - Kan man købe rapid i håndkøb? smiley
    Dolol ved jeg , at jeg skal have på recept smiley Meen så skal jeg forbi lægen igen, og de har ingen tider før engang midt af januar smiley


  • #3   29. dec 2011 Jeg får det migræne jeg har sådan en sprøjte jeg skal stikke i benet eller tag nogen piller der hedder Catogen ( Staves ) det hjælper smiley

  • #4   29. dec 2011 DFD - smiley Har du fået det af din læge? min læge stak mig en gang piller som jeg skulle tage når jeg mærker anfaldet er på vej (Jamen forfanden, jeg mærker intet før jeg har ondt i hovedet og så er det jo forsent) smiley

  • #6   29. dec 2011 Camilla tilla : Jeg får hovedpine og ondt i nakken af at sove for meget grundet et piskesmæld i nakken smiley Så det ville jeg rigtig gerne kunne.

  • #8   29. dec 2011 De vil ikke give mig noget endnu, grundet de er igang med at finde ud af hvad der er galt smiley Så må nøjes med pinex og lign, hvilket ikke virker en skid når man har et anfald smiley

  • #9   29. dec 2011 Ryg noget cannabis det hjælper på mange ting.
    Jeg ryger altid hvis jeg har ondt i hovedet, det hjælper meget bedre end alle mulige smertestillende piller....


  • #10   29. dec 2011 Faktisk rigtigt hvad The K siger...en omgang røg hjælper på hovedpinen...

  • #11   29. dec 2011 Ibumetin hjælper i hvert fald ikke på hovedpine. Det er primært smerter (inflammation), da det er et NSAID drug.

    Du må nok hellere ringe til lægen og evt. få nogle migræne piller i så fald at du har symptomerne til det.

    Som nævnt hjælper søvn som regel også på det.


  • #13   29. dec 2011 Jaja, selvfølgelig virker det mod hovedpine, men er lavet som et gigt middel imod inflammation. F.eks. din tandpine også smiley
    Virker smertestillende, febernedsættende og antiinflammatorisk, dvs. dæmpende på betændelseslignende symptomer i muskler, led eller bindevæv.

    Desuden skal man ikke begynde og tage sådanne piller før man har snakket med lægen omkring det. Det kan jo være der skal nogle andre piller til end lige disse.

    Når jeg har noget migræne værk, har jeg forsøgt at bruge ibumetin og Pamol og intet af det virker på mig.


  • #15   29. dec 2011 Ibumetin er klart favoritten, helst 600mg.

  • #16   29. dec 2011 The K - ryger ikke smiley Og nægter nærme mig ting der er i nærheden af stoffer (Jeg er kommet ud af alt det fis for 3år siden, så vil helst ikke igen) smiley

    Dennis - Kan ikke klare kæresten ryger almindelige smøger herhjemme når jeg har turen med hovedpine smiley Og ryger ikke selv, så helst ikke smiley

    Flemming - Nej ibumetin hjælper mig ikke smiley Jeg har fået ibumetin, dolol, ibuprofen og lign i flere år grundet piskesmældet - så er pænt immun overfor tingene smiley

    Camilla Tilla - Jeg fik sovet en lille time, det hjalp en smule smiley Nu må jeg bare holde mig i ro og helst ikk for meget larm om mig smiley

    Henrik - Jaa, det var også favoritten her, til jeg blev immum smiley


  • #17   29. dec 2011 Flemming - Jeg får piller mod anfaldene, som jeg skal tage når jeg mærker symptomerne . Problemet ligger bare i, jeg har ingen symptomer. Det kommer bare pludselig smiley

  • #19   29. dec 2011 Camilla - Jep, og stod da op til en kæreste der vækkede mig med to pinex og et varmt karbad klar! smiley Så lækkert! smiley

  • #21   29. dec 2011 Nej - det var lækkert! smiley Lige hvad man har brug for når hovedet er ved at springe smiley

  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 538
    #22   29. dec 2011 når jeg har stærk hovedpine, eller tandpine, så plejer jeg at tag et sæt >p*k-og-nos*er< 1 pines, og 2 ipren, bare dem man køber i håndkøb.


    men som du selv skriver, så er du sikkert imun i øjeblikket hvis du har indtaget piller i længere tid, og større dosier dagligt. Har selv prøvet det da jeg gik over en juleferie med en flægget kindtand, det gjorde nas - det endte med en kold tyrker i 2 dage hvor jeg bare sad i et mørkt rum og havde ondt af mig selv, derefter virkede pillerne igen for mig.


  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 538
    #23   29. dec 2011 pines = pinex

Kommentér på:
Hovedpine? :)

Annonce