Rygproblemer {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg vil lige hører hvad i vil anbefale hvis man ofte har ondt i ryggen. jeg er en dreng på 17 år, og har haft det i ca 2 år. dog har det været meget mildere end det er nu. tror primært det er pga mit arbejde også self når jeg sidder og ser tv eller spiller xbox hvor jeg sidder dumt. jeg har derfor valgt og sige mit job op, for nu skal der gøres noget ved det. har snakket med flere fra min familie, og alle mener noget forskelligt. Skal jeg tage til kiropraktor, eller skal jeg finde nogle øvelser på nettet. eller måske gå ned i et fitness center og spørge dem. og vil en kiopraktor give en nogle øvelser, og hvor godt virker det enlig. har inden for det sidste 1 år været ved massør 2 gange, det var helt befriende en uges tid, også var det det samme igen :S ( har købt mig en "yoga" måtte til og lave øvelser på)
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 370
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 60 Svar: 595
Har døjet i 4år med en dårlig skulder og nakke - dog er grunden en bilulykke og piskesmæld. Men kunne ikke være næsten smertefri uden alt min læges hjælp.
jan 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 145 Svar: 433
jul 2010
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 231
Er selv i gang med kampen lige pt.
Var til lægen og fik at vide jeg ikke havde lige lange ben, så blev sendt til ortopæd kirug som skulle kigge på mig. Bedømmelsen her var at jeg var 100% lige mht. benlængden, men at rygsøjlen nok var en anelse skæv (skoliose), men ikke nok til at der kunne gøres noget.
Smuttede til lægen igen, da det ikke kan passe at jeg som 18 årig skal leve i konstant smerte. Hans vurdering var igen at benene var lige lange, og at min ryg var skæv, så jeg er nu sendt til en fys, som jeg skal til i januar for at få øvelser, så nu må vi se hvad der sker der.
jan 2008
jul 2010
jan 2008
Rygproblemer