{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

Rygproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg vil lige hører hvad i vil anbefale hvis man ofte har ondt i ryggen. jeg er en dreng på 17 år, og har haft det i ca 2 år. dog har det været meget mildere end det er nu. tror primært det er pga mit arbejde også self når jeg sidder og ser tv eller spiller xbox hvor jeg sidder dumt. jeg har derfor valgt og sige mit job op, for nu skal der gøres noget ved det. har snakket med flere fra min familie, og alle mener noget forskelligt. Skal jeg tage til kiropraktor, eller skal jeg finde nogle øvelser på nettet. eller måske gå ned i et fitness center og spørge dem. og vil en kiopraktor give en nogle øvelser, og hvor godt virker det enlig. har inden for det sidste 1 år været ved massør 2 gange, det var helt befriende en uges tid, også var det det samme igen :S ( har købt mig en "yoga" måtte til og lave øvelser på)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rygproblemer
  • #1   25. dec 2011 gå dog til lægen for fanden..

• #2   25. dec 2011 Daniel - prøv først ved dn læge. de kan give henvisninger til sygehus, massør, kiropraktor, fysioterapi osv smiley
    Har døjet i 4år med en dårlig skulder og nakke - dog er grunden en bilulykke og piskesmæld. Men kunne ikke være næsten smertefri uden alt min læges hjælp.

• #3   26. dec 2011 min mor vil også bestille tid ved lægen i starten af det nye år, men kunne være man kunne gøre noget selv inden som feks alle de øvelser jeg har set på nettet. skal gerne have min ryg styrket til foråret, da jeg spiller fodbold og har mærket for meget til det i år.

• #4   26. dec 2011 Ikke rigtig. hvor på ryggen gør det ondt? Er det længden, midt eller?

• #5   26. dec 2011 Smut til lægen, så henviser de dig til hvad de mener kan hjælpe dig bedst, men vær dog forberedt på at du nok kommer til at kæmpe for det.

Er selv i gang med kampen lige pt.
    Var til lægen og fik at vide jeg ikke havde lige lange ben, så blev sendt til ortopæd kirug som skulle kigge på mig. Bedømmelsen her var at jeg var 100% lige mht. benlængden, men at rygsøjlen nok var en anelse skæv (skoliose), men ikke nok til at der kunne gøres noget.
    Smuttede til lægen igen, da det ikke kan passe at jeg som 18 årig skal leve i konstant smerte. Hans vurdering var igen at benene var lige lange, og at min ryg var skæv, så jeg er nu sendt til en fys, som jeg skal til i januar for at få øvelser, så nu må vi se hvad der sker der.

• #6   26. dec 2011 det er ofte det meste ryggen som bare gør ondt, så svært hvor det præcis er. men det er mere midt på ryggen end ved lænden. har snakket med mine forældre om læge osv. men som min far siger, skal lægen skrive det er pga vokseværk, da jeg ikke skal have stående at jeg har haft dårlig ryg. da jeg gerne vil blive politiman smiley men skal helt sikkert til lægen så snart de har tid.

• #7   26. dec 2011 Tja. så har du jo selv valgt smiley du får ingen hjælp så da en læge ikke kan henvise på baggrund af vokseværk smiley

• #8   26. dec 2011 jeg må snakke med lægen og se hvad han anbefaler, det er bare ikke godt og have stående når jeg vil som jeg vil smiley men det er self om mange år, og bedre og have god ryg til den tid, end og have smerter indtil også slet ikke kan komme derind smiley

Kommentér på:
Rygproblemer

Annonce