{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Tablet PC - Tysk http - Er den go'? {{forumTopicSubject}}

Hey,

Jeg har kigget lidt på denne her hjemmeside, hvor jeg har fundet en tablet jeg godt kunne tænke mig. Er den go'? Er slet ikke med i sådan noget tablet noget, jeg synes bare den virker go'. Og tror i hjemmesiden er rigtig? Det går jeg selv stærkt ud fra, men spørger alligevel om jeres mening.

(link fjernet)

Hvis i har nogen links til gode tablets, til maks. 2000kr, så må i gerne linke. Helst andriod.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tablet PC - Tysk http - Er den go'?
  • #1   25. dec 2011 Forkert link, dette er det rigtige:

(link fjernet)

• #2   25. dec 2011 Prisen lyder fornuftig, dog manger den 3G, så skal du have den med dig på vejen, så kræver det enten en USB dongle eller en telefon som hotspot.

Men umiddelbart så ser den ganske fornuftig ud.

• #3   25. dec 2011 Ja nummer 2 ligeså. De nye Nvidia Tegra processorere skulle være super lækre...

• #4   25. dec 2011 Dog synes jeg bedre om den første rent designmæssigt i forhold til nummer 2... Men det er også kun fordi jeg ikke kan lide den store brede kant på nummer 2.

• #5   25. dec 2011 Ja okay. Har du egentlig ret i.. Den skal dog mest bruges derhjemme.. Har en for stor bærbar, så vil gerne ha' en tablet til når jeg bare sidder og keder mig i sofaen, du ved..

• #6   25. dec 2011 Men ja, det er røv nederen med den bredekant, det ser herre dumt ud, og gør den meget større.. Men den er en del bedre.

• #7   25. dec 2011 Både og.

1: har indbygget 16GB flash hukommelse, hvor nr 2: kun har 512Mb.
    Allerede der er nr. 1 mere interessant end nr. 2.
    Nr 2. Har dog Nvidia Tegra chipset hvilket gør den meget interessant på grafiksiden, men hvis du udelukkende kun skal bruge den til at sidde og kede dig lidt med på sofaen, så vil jeg faktisk vove mig ud på at nr. 1 nok er det bedste køb. ved nr. 2 skal du ud og investere i mere hukommelse allerede når du køber den.

• #8   25. dec 2011 men ok, nr 2 er så i widescreen format, hvor nr. 1 er almindelig 4:3 skærm. Men var det mig, så tror jeg nu stadig jeg havde valgt nr. 1

• #9   25. dec 2011 Sådan et køber jeg siden af alligevel, så pladsen er fin nok. Ville gerne ha' Nvidia chipsettet, da jeg også ved det er noget af det nye- da jeg har det i min mobil også.

Kommentér på:
Tablet PC - Tysk http - Er den go'?

Annonce