{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ps3 jailbreak
  • #1   25. dec 2011 Har du gjort op med dig selv, at den kan blive Banned fra PSN, dvs du ikke kan hente demoer, vigtige opdateringer til spil, spille online, købe add'ons til spil og værdien falder betragteligt, ved vidresalg eftersom den ikke kan noget af det jeg nævnte?

Hvis ja, så vil jeg godt kigge efter en guide, når jeg kommer hjem om 15-20 min.

• Beta H .
    Beta H . Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 95
    #2   25. dec 2011 det er kun muligt at jb 3.55 og måske 3,56 men ikke nyere , de links og guides der ude er fake!!!!

har selv lige opdateret min til 4.00 i går fordi jeg tror der går LANG tid før 3,72 bliver jb smiley så gider ik vente

• #3   25. dec 2011 Kan så fortælle at 3.73-4.00 er blevet jailbreaket.
    Men det er ikke blevet released endnu, da det hele kører på prøvestadige

• Beta H .
    Beta H . Tilmeldt:
    okt 2009

#4   25. dec 2011 pics or dident happen !!!

rummors er fake og det bliver de længe! så i ska nok ik forvente noget lige nu!

• #5   25. dec 2011 Hvis du nu følger med på, div ps3 hax forums, så vil du måske vide hvad du snakker om...

• Beta H .
    Beta H . Tilmeldt:
    okt 2009

#6   25. dec 2011 ja men så kom med lidt fakta/ links hvis du er så klog smiley

• #7   25. dec 2011 Nicolai S jeg har to ps3, den ene til online gaming bf3 osv. den anden som så skal jailbreakes, kan jeg blive banned fra psn på den anden maskine også...?

• #8   25. dec 2011 Nej det skulle jeg ikke mene, for det er konsollens ID der bliver banned og ikke IP adressen. Sådan har jeg forstået det, men om det så passer ved jeg ikke. Men det lader til at stefan J er mere inde i Hack end jeg er, for jeg har ikke kunne finde en til 3.73 eller 4.00.

• #9   25. dec 2011 ville du give det et forsøg nicolai S eller stefen J smiley glædelig jul smiley

• #10   26. dec 2011 Jeg ville aldrig gøre det, men det er pga de features, som jeg har brug for online. Så henviser til mit første indlæg smiley Så må det være op til dig selv, om det er det værd.

• #11   27. dec 2011 så er mit svar ja,

Kommentér på:
ps3 jailbreak

Annonce