{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regl ved køb i usa
  • #1   21. dec 2011 Englske sider kan du købe alt hvad du vil uden der kommer told osv på det.

    USA er jeg ikke helt inde i reglerne. Men ved at spil, computer ting og den stil, kommet der ikke told på.


  • #2   21. dec 2011 Det er først uden for eu at du kan risikere at din vare kan blive taget i tolden, og hvis det er uden for eu, er det vidst også noget med hvis varen er billigere end omkring 100 kr bliver den heller ikke taget i tolden smiley

  • kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 95 Svar: 138
    #3   21. dec 2011 kan se der står UK så burde de ikk tjekke det i tolden vel ? ;:D

  • #4   21. dec 2011 uk er også i eu? smiley

  • #5   21. dec 2011 Er i tvivl om det er england eller usa du vil købe vare fra? haha smiley

  • #6   21. dec 2011 Kigger med. Er det ikke noget med man skal ha en ven fra amerika til at sende til en? .. Hardware er en del billigere i usa, men om det kan betale sig ved jeg ikke.

  • kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 95 Svar: 138
    #7   21. dec 2011 Står UK =united Kingdom så er jo england min fejl smiley
    så er ikk usa alligevel smiley


  • #8   21. dec 2011 Hahaha smiley men du skal ikke tænke på tolden når du køber vare i eu smiley

    -Dalle . Ved faktisk ikke om hvis man får sendt en pakke fra en privat om den så kan risikere at man skal betale skat for det


  • #9   21. dec 2011 Ja uk er også eu. smiley

    Ja det er rigtig nok at hvis man får en pakke sendt som "gave" fra ikke eu lande, så ligger de ikke told på.

    Der er faktisk en hjemmeside fra USA, hvor man kan oprette en bruger, så når man handler vare i USA, sender de dem som "gave"


  • #10   21. dec 2011 Læs mere her: http://www.toldpriser.dk/toldregler Der står alt, hvad man behøver at vide.

    Og så skal det lige nævnes at Cayman Island, Isle of man, Gran Canaria er steder, som IKKE er med i EU's Told regler. Dvs der kan ryge told og fortoldning evt moms på.



  • #11   21. dec 2011 http://www.shopusa.com/shopusa/denmark/ er det denne side?

  • #12   21. dec 2011 Jesper & Susan .

    Der skelnes IKKE mellem nyt og brugt, så den med "gift" holder ikke smiley

    At nogle så slipper for told, moms og fortoldning er så en helt anden snak, som ikke er relevant for emnet. Da der er tale om "held"

    Og den side du nævner hedder shopusa.dk og der ryger sjovt nok også told og moms på. Så igen, den med gave holder ikke. Shopusa bruger jeg kun, hvis det ikke kan bestilles direkte hjem, da Shopusa bruger en fiktiv adresse I USA, som så sender varen til dig, men der ryger stadig told og moms på. Alt sammen, hvis priserne overstiger de forskellige satser, som kan læses i mit tidligere link.



  • #13   21. dec 2011 Okay.-. Har dog aldrig selv oplevet at der er kommet told eller andet på, det jeg har købt fra Usa.. Så det kan være jeg bare har været heldig smiley

Kommentér på:
Regl ved køb i usa

Annonce