{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Hjælp til iMac 27" (boot probs) {{forumTopicSubject}}

Hej nogle apple ninjaer herinde

Skulle lige starte min iMac idag (2010 model) og det eneste der skete var at man lige hørte HDD knurre kort, så kom startlyden (halvt) hvorefter den gik ud, det eneste der skete på skærmen var et kort hvidt flash. Dette gør den hver gang jeg starter den nu.
Har forsøgt at tage stikket ud og vente i 10+ sek, skifte stikdåse og stik kontakt, Trække stik ud holde startknap inde isætte stik igen og starte den, alt sammen uden held.
Hvad jeg har kunne finde på nettet har kun været hvor folk er kommet til grå startskærm med æble logoet og så har de derfra kunne arbejde (isætte DVD og boote op fra den eller lign) jeg har ingen af disse muligheder da den ikke engang vil æde DVDen som fulgte med.

Håber nogen kan hjælpe. om Mac er dårligt eller skidt har jeg ikke brug for at høre om, har selv både mac og PC, og er lige glad for begge maskiner da de er særdeles gode til de forskellige ting jeg bruger dem til.

På forhånd tak

Vh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til iMac 27" (boot probs)
  • #1   17. dec 2011 det bedste råd jeg kan give dig, er spørge på apple's forum, dog er det engelsk, men der sikkert nogle der kan svare.
    Har altid fået løst mine dilemmaer der. Fra software til hardware.

• #2   17. dec 2011 Modtaget. Jeg er efter en masse roden med iMacen kommet til den konklution at det nok er HDD der er stået af, så imorgen dribler jeg ned til eplehuset så må vi se hvad de siger, den burde blive lavet på garantien da den ikke er et år gammel endnu.

Kommentér på:
Hjælp til iMac 27" (boot probs)

Annonce