{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

projektuge - 9/11 - hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har lige om nogle spørgsmål jeg ikke kan finde svar på, og ville høre om i kunne hjælpe mig lidt??
Det er om World Trade Center/ 9/11 smiley

1. Hvordan kan det være, at der ikke var en bedre sikkerhed i lufthavnene/lufthavnen?
2. Hvad var årsdagen til at al-Qaeda fløj ind i tvillingetårnene?
- Havde de et mål - hvis, hvad var så målet?

Pfh. tak smiley
3. Hvorfor valgte de lige netop tvillingetårnene?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  projektuge - 9/11 - hjælp!
  • #1   6. dec 2011 1. De havde ikke oplevet et sådan angreb før.
    2. De ville skabe frygt i verden.
    3. Tvillingetårnene er nogle kendte bygninger og havde allerede "overlevet" ét terror angreb i 1993.


  • #2   6. dec 2011 1: Førhen var man ikke så opmærksom på den slags som nu. Se alle de regler der er kommet EFTER 9/11. Man kan fandme ikke engang have en pose vingummier med op i flyet? sæbe og den slags SKAL være i plastik-poser, man må kun have en sodavand med op i flyet, hvis den er købt efter person- og bagage-kontrollen, i deres egne butikker.

    2 og sådan set også sprg. 3: Hvis man skal lave sådan et angreb, skal det, desværre, ramme så mange som overhovedet muligt. Og eftersom de var de højeste bygninger, var det jo oplagt og de både ville tage de folk i bygnings liv, og nogle af dem på gaden rundt om bygningerne, når de lagde sig ned. Og så var de jo kultur og betød garanteret også meget for befolkningen.


Kommentér på:
projektuge - 9/11 - hjælp!

Annonce