{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.190 visninger | Oprettet:

Hælde flaskeøl på anker. {{forumTopicSubject}}

Hey jeg ville bare hører derude om der er nogen der har prøvet at hælde flaskeøl på et anker og så kører det ud igennem fadølsanlæget og om det kan lade sig gøre uden at øllen bliver tam osv.. smiley

Det er fordi jeg ikke orker at skal give 450 kr eller deromkring for hvad der svarer til en kasse øl da jeg syntes det er spild af penge hvis jeg bare kan fylde flasker på det anker jeg har stående.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hælde flaskeøl på anker.
  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 531
    #1   2. dec 2011 hvordan vil du få øllet ind i ankeret???

• #2   2. dec 2011 hehe det er sku da meget simpelt jeg har et cornelius anker hvis du kender det... smiley Der er et stort "låg" i toppen som man kan tage af.. smiley Jeg snakker ikke om et kedeligt anker fra tuborg eller lignende med et lille bitte hul det er der sku for meget døj med.. smiley

• #3   2. dec 2011 Toppen ser sådan her ud http://imageshack.us/f/529/1027100954.jpg/

Men det er også ligemeget jeg vil bare prøve at hælde noget øl i ankeret ville bare hører om der var nogen der havde prøvet det.. smiley

• #4   2. dec 2011 og den vil du sætte til et fadøls anlæg ? ved ikke om der er forskellige studser på dem men dem jeg har der er ikke sådan en studs på smiley

• #5   2. dec 2011 Hehe smiley jamen altså jeg ville da ikke skrive herinde hvis ikke jeg kunne montere ankeret.. smiley Jeg har flere forskellige studser og anker da jeg har haft det i flere år det er bare først nu at jeg har overvejet at hælde flasker på ! smiley Men ja jeg kan slå ankeret til og ja det kan lade sig gøre osv osv smiley heh smiley

SPØRGSMÅLET LYDER ER DER NOGEN DER HAR PRØVET DET KOM NU VENNER.. smiley

• #6   2. dec 2011 okay smiley

• mads s
    mads s Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #7   3. dec 2011 næ, for der er jo kulyre i øllet du hælder i så jeg tror ikke at det fungere

• #8   3. dec 2011 hvorfor ikke købe en ny fostage ?

• Kurt F
    Kurt F Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #11   13. mar 2015 Ja det kan du sagten, jeg bruger ikke min til andet end købt øl fra flaske eller dåse.
    Tricket er øllene skal være klode så de ikke skummer = taber kulsyre
    Alt skal være hysterisk rengjort, jeg skolder og spritter af.
    Gør det gerne et par dage før og lad det stå i fustagen under kulsyre tryk.
    Fyld kulsyre tryk på, luk det stille ud igen og fyld tryk på igen, så er der ikke meget ilt tilbage over øllet.
    Med den opskrift har jeg ikke problemer med at have øl på fustagen 2-3 uger.
    Kender ikke max grænsen.
    Jeg har en Cornelius 18L fustage og Cornelius ølkøler med vandkar.
    Hilsen Kurt

Kommentér på:
Hælde flaskeøl på anker.

Annonce