{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.904 visninger | Oprettet:

Rød hårfarve {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Ja, jeg ønsker mig brændende en rød hårfarve. Men ja, jeg er ikke interesseret i at ødelægge mit hår ved at affarve det, så jeg ville høre, om der er nogle af Jer, der har erfaring med rød hårfarve?

Jeg har mørkblond/lysebrunt/mellembrunt/brunt hår, (kaldt det hvad I vil smiley ), og ville købe en hårfarve og farve det selv. Men ja, hvilken skal jeg købe? Jeg vil have det så rødt som muligt.

Alle svar kan bruges hvad angår hårfarve - dog kun seriøse smiley

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rød hårfarve
  • #2   28. nov 2011 Okay. Tak smiley
    Hvad farve var din hårfarve inden, at du farvede det rødt? smiley

• #4   28. nov 2011 Er det rigtigt? Ej hvor dumt. Hvordan kan det da være? smiley

• #5   28. nov 2011 Drop de hårfarver de har i butikkerne smiley
    Køb Elumen. Der er en del der sælger dem både herinde og på gul&gratis smiley Er klart den mest effektive, brugte den, dengang jeg havde orange hår.

• #6   28. nov 2011 - Og husk at få en Lock med.

• #7   28. nov 2011 Stønna Lakota :
    Kan man farve det i ens eget farve brune hår og få et godt resultat? smiley

• #8   28. nov 2011 Altså den bliver nok ikke postkasse rød hvis det er det du går efter smiley Men tror nu den bliver riiimelig rød, da de er ret hidsige de farver elumen har smiley og så er de oveni købet "sunde" for håret.

• #9   28. nov 2011 Stønna Lakota :
    Okay, det kunne være, at jeg skulle prøve dem så.
    Kan man kun købe dem over nettet? smiley

• #10   28. nov 2011 Ja smiley Ellers skal du ind til en frisør, men er de færreste der sælger dem til folk.

• #11   28. nov 2011 Nårh for pokker, det var da lige godt pokkers.
    Kan jeg godt farve med disse farver oven i allerede farvet hår (hår farve fra butikkerne) ? smiley

• #12   28. nov 2011 Ja skulle jeg da mene smiley Ellers så ta lige og køb den udtrækningsfarve de har i føtex og prop i først.. Den er ikke så hård ved håret, og virker udemærket smiley
    Men altså Elumen bruger de ved de fleste frisøre, så den er super effektiv.

• #13   28. nov 2011 Okay. Hvad farvede havde du inden, at du farvede det rødt? smiley
    Det er mere, jeg havde jo også tænkt mig at købe farven rød. Men jeg har brunt hår (som sagt farvet, men også af natur), så jeg ville derfor høre, hvor kraftig en rød, det vil blive? smiley

• #14   28. nov 2011 Jeg har lige læst om det på nettet, og jeg har hørt, at de skulle have trukket de farver tilbage, da der er blevet opdaget, at de kan give alvorlige sygdomme. Er det bare skvadder eller? smiley

• #15   28. nov 2011 Brugte ikke elumen da jeg farvede mit rødt smiley Men da det var orange havde jeg affarvet først, men var kun fordi det sku være sådan helt pang orange.
    Haha tror jeg godt du kan regne med er løgn smiley Har aldrig haft problemer med det, og kender heller ingen der har. Og ved de stadig bruger det inde i den salon min søster er i, som er en af de "store" i Aalborg smiley

• #16   28. nov 2011 Aaarh okay.
    Nu er det selvfølgelig et vidt begreb af et spørgsmål, men: hvor kraftig en rød tror du, at jeg ville få, hvis jeg farvede mit hår rødt med en brun hårfarve forinden? smiley

• #17   28. nov 2011 Ved det virkelig ikke, ved bare elumen er ekstrem effektiv som skrevet før.. og en del mere effektiv end de skodfarver du køber i butikkerne. Vil klart anbefale den hvis ikke du vil til en frisør og ha lavet håret. Er jo forskelligt fra person til person hvor godt det tager fat smiley

• #18   28. nov 2011 Jeg vil sige det modsatte af Sanja! Jeg vil absolut ikke anbefale Schwarzkopfs prodikter da de ødelægger håret ekstremt meget! Dog vil jeg anbefale L'oreal eller garnier, som jeg altid selv bruger. Det skader nemlig slet ikke håret på samme måde som andre mærker.

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 549
    #20   28. nov 2011 Her er en mening fra en fyr, og det er kun en mening så rolig nu;)
    Gå til frisør og få det lavet de har de rigtige produkter og kunnen til at laver det ORDENTLIG! Der er ikk noget mere ucharmerende end hjemme farvninger ! Det ses tydeligt !

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#21   28. nov 2011 Igen kun en menig, og tror de fleste fyre deler min mening!

• #22   28. nov 2011 Jeg tager vidst også et smut til frisøren - det lyder til, at det er det bedste smiley

• #23   28. nov 2011 hvis du er farvet mørk, bli8ver du desværre aldrig rigtig rød uden at afblege det.. er selv gået fra sort til knald rød, og uddannet frisør som arbejder en del med elumen og brugte den også til mig selv :))

dog er rød en SUPER svær farve at holde, så hvis du ikke går super meget op i dit hår synes jeg du skal ovrveje det en ektra gang :))

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#24   28. nov 2011 Frisør pigen- vil godt sige tak! På vejne af os drenge!:)

• #25   28. nov 2011 (har ikke læst alle svarene..)
    Har også haft rødt hår, dog ikke den "traditionelle" røde. min var mere kobberrød, hvilket jeg virkelig var glad for. Den have et utroligt naturligt look, på trods af det alligevel var en meget fake farve sammenlignet med naturens farver. Farvede det i almen brunt-kommune-mørkblond hår. Men hvis du er i tvivl om det er rigtig kan jeg også stærkt anbefale en kastanje der har rødt skær. Det er en sikker vinder. Derefter kan du altid arbejde med en helt rød, hvis du vil? - helt op til dig selv smiley

• #27   28. nov 2011 mathilde - hvis hun vil op og være postkasse rød, bliver hun det ikke uden afblegning. hvis den kastanja du foreslår hende er mørkere i tone højden end den postkasse røde kan det simpelthen ikke lade sig gøre..
    man kan ikke farve - et mørkt farvet hår lysere, kun afblege det.. det er noget lort, men sådan hænger farveteorien desværre sammen :((

søren - så lidt da.. :DD haha

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#28   28. nov 2011 Frisør pigen- beklageligvis tror jeg ikk budskabet er feset ind...

• #29   28. nov 2011 frisør pigen:
    Ja, det kan jeg godt følge dig i. Men min var jo heller ikke postkasse men kobberrød som jeg skriver smiley
    kastanjen var mere anbefaling hvis hun skulle være i tvivl. Men kaster hun postkasserøde oven på kastanje giver jeg dig ret i den ikke bliver knald rød.

Jeg må vist heller lige holde lidt igen med hvad jeg siger, har ikke meget fortand på det taler bare af egen erfaring og har været utrolig heldig med det jeg har forsøgt mig ud i. Men var virkeligt lykkelig for den kobberøde jeg havde. smiley

• #30   28. nov 2011 så længe farven man putter i er mørkere end ens eget, så bliver farven som forventet og flot.. tror bare hun ville blive skuffet hvis hun prøvede det den andn vej rundt :))

• #31   28. nov 2011 søren - hvis det ikke gør nu, så gør det når hun farver håret og det bliver alt andet end hun forventede :))

Kommentér på:
Rød hårfarve

Annonce