Flytte fra opholssted. {{forumTopicSubject}}
Hej. jeg er så uheldig jeg bor på opholdssted, det er af personlige grunde, jeg er ikke tvangs anbragt. men wtf.
- Har boet her i 1½ år, og blevet mobbet, truet på livet og alt i kan tænke jer til, jeg gør ALDRIG nogen nåde som helst, passer mig selv, og mine hobby, men STADIG er de efter mig, stjæler, smaddere mine ting mobber på det groveste osv.. 1½ år, og nu gider jeg ikke mere.. jeg ved hva jeg mister hvis jeg flipper ud på dem - derfor har jeg ikke gjordt det..
- Pædagoerne sir bare til dem, de ska' lade være.. og mere gør det IKKE!.
- Hvordan kommer jeg væk, når pædagoerne, min sagsbehandler og MIN EGEN MOR, er imod det?
- jeg er total lost.. Håber nogle kloge voksne fornuftige mennesker kan hjælpe mig, med mit problem.
- Mvh Teddy.
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.884
aug 2009
Følger: 77 Følgere: 76 Fotoprofiler: 1 Emner: 27 Svar: 554
okt 2011
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 24
- Lea. - Jeg har prøvet i 1½ år.. og der sker intet.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 235 Svar: 992
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.884
Det løser jo også bare en masse? - NOT!
Teddy H
Du står i en meget skidt situation. Begynd at skrive nogle ting op, som du kan argumentere med og så gå igang med at kæmpe!
okt 2011
- Awe P - Desværre )-:
aug 2009
Følger: 77 Følgere: 76 Fotoprofiler: 1 Emner: 27 Svar: 554
man behøver jo ikke bruge vold men sig fra istedet for at gemme dig .
Det er ikke let når de så ser dig som et nemt offer det jo fordi du ikke gør noget igen sig dog noget til de unge igen altså .
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 200
snak med den person, fortæl hvad det gør ved dig når de behandler dig sådan. Ville ønske jeg kunne hjælpe dig! skriv endelig privat besked hvis du får brug for det.
okt 2011
Lea. - Der er intet positivt her, jeg har gjordt alt jeg kan ved de pædagoer, men der sker som sædvanlig intet..
Stine R. - En af min mors venner. - Jeg vil prøve ! - Jeg takker!
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 27
det er nemlig vejen frem her i livet.
Det der som jonas N kommer med. det er da så dumt som noget kan være.
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 27
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 200
Teddy, jeg skriver lige til dig privat
okt 2011
Stine r - Iorden.
okt 2011
apr 2011
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
Har et eksempel med nogle drenge som jeg ikke havde det særlig godt med. Min mor har været meget syg, og var derfor blevet hjerneskadet. En dag da jeg gik forbi dem også råbte de alt muligt pis, og lort om min mors sygdom, og grinede. Jeg tænkte ikke engang over det... Men gik over til den mest højtråbende som hedder Marc og klappede ham sådan en så han gik lige i gulvet. Og de andre var ved, at skide i bukserne. Og siden den dag, er der ikke blevet sagt noget om min mor :-).
Flytte fra opholssted.