{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Sende iPhone ind eller ej {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en 10 dage gammel iPhone 4. I dag kunne jeg stå og se, at der kom en 3 cm flænge i mit bagcoverede. Den har hverken eller været på gulvet eller noget, det var tilfældigt jeg kiggede. Det er "en kendt ting" ved iPhone, at glasset kan flække, der er heller ingen skrammer på hjørnerne eller noget af tab.

Burde jeg sende den ind? og måske risikere at stå ord mod ord, eller vente til at den fx. svigter med antenne eller en anden fejl, som altid kommer på iPhone? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sende iPhone ind eller ej
  • #1   8. nov 2011 Tror sku ik du kommer langt med at stå i butikken og sige, ja den kom sku bare lieg ud af den blå lust..
    Har ALDRIG hørt om at de bare lige flækket af sig selv smiley

Og hvorfor en i helved, undskyld mit sprog, skulle de fikse dit cover hvis du sender den ind med en ødelagt antenne ??

Men er den købt fra ny er der 1-2 års garanti så du er home safe buddy smiley

• #2   8. nov 2011 Du har vel købt den fra ny? Bare send den ind, du har 2 års reklamationsret, og de første 6 måneder er det forhandleren der skal dokumentere at den ikke fejlede noget ved salget..

• #6   8. nov 2011 har samme problem hos telenor min begyndt på at folk ik ku høre mig når jeg sagde noget i telefonen men alt andet virkede men de sagde at det dækker garantien ik da det ligner den har fået et hårdt slag men det kom mens jeg stod og snakkede i telefon med en og nu vil de ik lave den og jeg skal betale 1700 for og få en ny telefon

• #7   8. nov 2011 Jo den er købt fra ny. iPhone har med at "glasfiberet" de er lavet af kan flække. Der har været flere artikler, men det kan jo være svært at forklare. Hvis jeg sender den ind, vil de bare skrive det ned sikkert. Så hvis jeg sender den ind pga. den fejler noget og jeg pludselig har fået fjernet ridsen (ved at skifte bagcover) så vil de blot sige der har været uautoriseret indgreb.

• #8   8. nov 2011 Lei: Hvis der er nogen ting istykker laver de en ombytter.

• #9   8. nov 2011 på min tidl iphone var der både skrammer og ridser på skærmen og en pixel fejl på og sendte den ind og fik en ny uden problemer

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212
    #10   8. nov 2011 haha..
    nej de dækker ikke selvforskyldte skader.
    selvom du siger du ikke har gjort noget med den så tror jeg simpelthen ikke på dig. har selv haft Iphone 4 og Iphone 4S og de holder altså til at få slag ... så at de skulle gå i stykker ved at du ikke har skabt den eller slået den imod noget det er ikke muligt.. men jo skærmen er ikke den mest holdbare men de skal alligevel have noget af et stød/slag før de går i stykker..

Kommentér på:
Sende iPhone ind eller ej

Annonce