{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

kamera kan ikke laves {{forumTopicSubject}}

Jeg fik mit canon kamera i gave i maj, det kostede 1600 og nu kom der så et lille problem... hver gang jeg ville tænde det stod der ''lens error, the kamera will shut down automaticly'' eller noget i den stil.
Jeg går så ned i butikken og siger hvad der er galt med det.... Han siger så der har været sand i og jeg skal betale like 1000 for at få det lavet... det eneste problem er bare.. at.. tja... .JEG HAR IKKE HAFT LORTET MED PÅ STRANDEN?!
hvad fanden gør jeg? det har ligget i sådan en kamerataske hele tiden, og så siger han det er slidt fordi der er nogle ridser i det? og altsår jeg er meget glad for at tage billeder, jeg tager omkring 200 billeder om dagen, ikke kun af mig selv, men også bare random ting jeg ser på min vej. Hvad skal jeg gøre?? jeg nægter at betale 1000 når der er 1 år rep?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kamera kan ikke laves
  • CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 143
    #2   8. nov 2011 Nu er der også sand andre steder end standen. Men de skal lave det på garantien, når det ikke er ældre. Kig på retsinformation.dk og søg på købeloven, der står reglerne, og hvis de ikke fatter det alligevel så tag en kopi af den paragraf med hvor det står sort på hvidt, så skal der nok ske noget.

  • #3   8. nov 2011 Carsten nu skal du lige kigge lidt selv du kan ikke få lavet på garanti hvis du selv har lavet skaden..

    hvis det er sand så er det jo ikke skade fra fabrikken..

    garanti er jo noget der kun dækker fabrik fejl ikke at du putter sand i eller syltetøj..

    så skal du have en ekstra garanti..

    så prøv at holde det fra hinnanden..

    hvis hun mener det ikke er sand så går hun til en anden og for det tjekket hvad der galt også selv vælger om det skal laves hvis det ikke er noget garantien dækker.

    hun kommer dog så til at betale for at få det tjekket hvis hun ikke vil have det lavet.


  • CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 143
    #4   8. nov 2011 Ronny, Nu er det forhandlerens mening at der er sand i, det er ikke altid man kan stole på de forhandlere, de vil mange gange gerne snyde sig uden om.

    Har haft et canon kamere selv, som gjorde det samme, og der var IKKE sand eller andet skidt i, det var simpelthen bare slidt. Det var dog over 2 år gammelt så intet at gøre der.


  • #5   9. nov 2011 Carsten det rigtigt og ja man skal ikke give op første gang hvis man ved men ikke har været i nærheden af det de siger der er galt ... smiley

Kommentér på:
kamera kan ikke laves

Annonce