Tegner du godt?. Så kig! {{forumTopicSubject}}
Hey alle.
Jeg skal have mig en tus.
Jeg vil gerne have noget ligende blomster mønster.
Den skal sidde fra lidt over anklen, og videre ned på foden,
Mit problem er at jeg har søgt lidt, og der er ingen af de jeg har fundet som jeg sådan virkelig syns er flotte,,
så hvis du nu keder dig, og har lyst til det, så må i gerne tegne et foreslag til mig?.
ville være dejligt, hvis rette mønster dukkede op (:
Påforhånd tak (:
. Forresten, jeg vil skide på om i mener jeg ikke er gammel nok til en tus. men min storebror giik bort sidste år, han elskede blomster, virkelig meget . mere end de fleste elsker deres biler.
derfor vil jeg ha lavet et bomste mønster (:..
maj 2011
Følger: 6 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 42
sad bare herinde og søgte om der var andre der søgede tegner jeg evt kunne skrive til. læste kommentar, det hele drejede sig bare om at du kun 16, så skal man ikke ha en tus.
det sku folks eget valg. og jeg ved at jeg aldrig nogensinde vil komme til at fortryde denne tus"!!
maj 2011
jeg vil egentlig ogs skide på om det gir bødestraf. jeg ville gå i gennem ild og vand for min bror, og det kan jeg bare ikke nu hvor han ikke er her længere..
jeg betaler gerne den bøde hvis den kom, han er stadig min storebror, og han betød og betyder stadig alt i mit liv.
maj 2011
aug 2011
Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 65
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 322
Jeg aner ikke om din kammerat er tattovør og har mange års erfaring eller ej, men mit råd ti dig, har han ikke.. SÅ LAD VÆRE AT LADE HAM GØRE DET, selv hvis han har lavet en masse flot, så er det jo det du høre om, ikke alle dem hvor det måske er blevet noget pis..
maj 2011
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 322
maj 2011
Tegner du godt?. Så kig!