{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bil
  • #1   1. nov 2011 det lort at stige ind og ud af vis man har lidt størrelse..!!

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 95
    #2   1. nov 2011 Min kammerat har en, med "lambo-døre", og om man kan lide det eller ej er jo en smagssag, men han synes det var fedt den første måned. Det er ret upraktisk, og de kan være ret svære at betjene alt efter kvalitet.

• #3   1. nov 2011 ja okay fordi vil gerne prøve dem på en peugeot 206, men så ville jeg lige høre om der var nogle ulempe ved dem...

• Thomas ?
    Thomas ? Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #4   1. nov 2011 mega ulempe ved lave parkeringskældere osv

• #5   1. nov 2011 Rass b hvad er der ved LSD døre? smiley

Thomas det er også det der skræmmer mig lidt smiley

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #6   1. nov 2011 jeg har en lambo, jeg syntes det er fint nok smiley

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

#7   1. nov 2011 kkosh
    Enig, det er sgu et no-go til sådan nogle alm. gadebiler. Det er lidt det samme som en motherfucker udstødning på en 1,6'er. Men der findes jo også typer der synes det er fedt.

• #8   1. nov 2011 men bliver det også ikke et problem på en pakeringsplads?

• #9   1. nov 2011 kan man så godt få 2 udstødning på en peugeot 206?

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

#10   1. nov 2011 kkosh
    Nej, så skal den jo af med noget luft. Men du ved hvad jeg snakker om. Simon er åbenbart sådan en type. Duplex på en 206? Det er ikke en racerbil forhelvede smiley

• #11   1. nov 2011 søren, nej det er jeg ikke, går bare lidt op i useende smiley

• #12   1. nov 2011 Ved ik om jeg er gammeldags trodst min relative "lave" alder, men kender flere der har det - de fortryder alle at de gjorde det hvis de ik allerede har byttet tilbage..

Og så det da hylende morsomt når der kommer en brian der syntes han er noget så sej fordi han kan åbne sine døre sådan.. Noget af det samme når man kan se en af de der typer man bare kan se næsten holder vejret bare for at se stor ud men han næsten er gas blå i hele smasken smiley = Go griner !! For er ikke for det praktiske at man får de døre..

Nææ du suicide doors er det fede smiley Men dog kun til biler der har stil nok til at bære det, ellers skal man bare holde det std, der er virkelig ingen mellemvej, efter min mening smiley

• #13   1. nov 2011 jo fælger og en gang body kit så..

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

#14   1. nov 2011 Simon Ø
    Ja, FÆLGE er godkendt, men det er sgu synd at ødelægge en bil med en masse glasfiber og plastik. Du bliver helt sikkert også træt af de spildte penge, når du skal sælge igen. Der er få købere til sådan noget Brian-gejl.

• #15   1. nov 2011 okay hvad med anlæg så?

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

#16   1. nov 2011 Se her: http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=172789&ipc=530712

En sænkning, store hjul og så noget under hjelmen, så spiller det, så godt som det nu kan ud fra udgangspunktet.

• #17   1. nov 2011 ja okay tak for det, så kan jeg spar al det penge jeg skulle bruge på kit og lambo døre smiley

• #18   1. nov 2011 Dont do it, der er en grund til det hedder ''Lambo'' døre smiley
    Men lyder spænende med et projekt, især nu her til vinter månederne. Det er sgu hyggeligt at gå på værkstedet, sammen med kammeraterne.
    Men husk, stylings projekter tager altid dobbelt så lang tid, som du regner med smiley

• #19   1. nov 2011 jamen jeg ved nu ikke rigtig om jeg overhovedet bruge på body kit for som søren siger der er ikke så mange der køber dem, så tror bare at jeg ville nøjs med anlæg også fælge smiley

• #20   1. nov 2011 Han har fuldstændig ret i, at du aldrig får de penge igen. Men det gør du nu heller ikke på fælge og anlæg. Alt sådan noget taber værdi med det samme uheldigvis. Så hvis man vil bygge, enten lidt eller gå hele vejen med bodykit, fælge, anlæg, kabine osv. så skal det være fordi du vil nyde at køre rundt i sådan en bil, og ikke fordi du skal tænke på hvor meget du får for den, når du vil sælge den igen smiley

• #21   2. nov 2011 jamen det var også bare for nyde at køre i den, det er ikke for at sælge den igen smiley for havde tænkt mig i at have den et 2-4 år inden jeg får en anden det var derfor jeg ville gø så meget ud af den.

• andreas l
    andreas l Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 233
    #22   2. nov 2011 Søren S - Sænkning? Den 206 du linker til er SLET ikke lav nok overhovedet da.

Simon Ø - Lav din bil ligesom du selv har lyst til. Folk har forskellige meninger og forskellig smag. Alt andet ville blive for kedeligt. Så gør som du vil med den smiley

• #23   2. nov 2011 andreas l - den ide havde jeg tænkt på længe med body kit, ænlg, tornet rude, lambo døre, dioder under sæder at de lyser når man åbner døre. men hvad når den tid kommer hvor jeg skal sælge bilen og ikke kan komme af med den? smiley

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

#24   2. nov 2011 andreas L
    Det er jo også en smagssag, men det var nu bare mere generelt.

Simon Ø
    Det vil ikke være umuligt at komme af med bilen igen, men du kommer til at tabe mange penge på det. Man skal i hvert fald ikke regne med at få noget som helst for det man har smidt i sin bil.

• andreas l
    andreas l Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 233
    #25   2. nov 2011 Simon Ø - Du kan kun sætte prisen en smule op hvis du gennemfører den helt. Men du styler heller ikke en bil for at sælge den. Det går ikke i Danmark. Du styler den for at køre i den selv.

• #26   2. nov 2011 andreas l . nej deet er jeg også klar over men det er også for at kære i den vil ikke af med den bare fordi jeg har stylet den,,,

søren s - jeg tror godt jeg kan få lidt mere for den, men det er altså for at køre i den selv til skrot smiley

Kommentér på:
bil

Annonce