{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

hjælp til drømmetydning-kun seriøse {{forumTopicSubject}}

hej alle.
jeg har siddet lidt og kigget på drømmesymboler efter en drøm jeg havde i nat. jeg kan godt forstå symbolerne men jeg syntes ikke rigtig jeg kan sætte histoirien sammen er der en der kort kan forklare mig hva det skulle betyde?

det jeg kan huske må være fra midt i drømmen for det starter med at jeg skal have en straf for noget jeg har gjort, kørt for stærkt i bil bilder jeg mig ind. men jeg skal ikke betale en bøde og heller ikke i fængsel. JEG SKAL HENRETTES! jeg får så en 'tid' som ligger 14 dage ude i fremtiden og den tid går så med at tage afsked til gamle veninder og familien. det sidste jeg kan huske er at jeg er inde og se det sted hvor jeg skal henrettes. det ligner en sportshal og er meget hi-tec. der sidder mange mange mennesker på hva der ligner en tribune og de er alle ved at blive henrettet. de sider i hver en stol og ved siden af sidder der en skærm der viser hvor mange procent blod de har tilbage for det er sådan man bliver henrettet, man for tappet blodet af over et par dage indtil man er død.

det blev lidt langt men er der en der kan komme med en kort pointe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til drømmetydning-kun seriøse
Kommentér på:
hjælp til drømmetydning-kun seriøse

Annonce