{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.345 visninger | Oprettet:

* Fisken *
* Fisken *
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14

Tattoo helet op - hvornår? {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom

Jeg fik for 14 dage siden lavet en tatovering på foden, kun med streg. Jeg har ikke haft strømper eller sko henover - og det begynder sgu egentlig at være lidt koldt nu! smiley

Tatovøren sagde at der ville gå 2-3 uger før tatoveringen var helet ordentligt op og jeg kan have sko på igen. Mit spørgsmål er til jer som har tatoveringer - hvordan kan jeg se om den er helet ordentligt op?

Jeg kunne også godt snart tænke mig at komme tilbage i mine løbe- og spinningssko nemlig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo helet op - hvornår?
  • #1   18. okt 2011 Jeg har lige fået tegnet min på foden op igen her for 1uge siden og jeg havde sko og sokker på samme dag..
    Prøv dig frem det er alt hvad jeg kan sige..

• #2   18. okt 2011 vis du har haft den 14 dage og du kan se at sårne sprækker kan du bruge varmt vand i mega lang tid og lige så stille nusse de løse sprækker af og derfor kan du se når den er tør om de er væk vis de ikke er så er det bare at vente igen hehe men min erfaring er efter 14 dage var mine fine og der var ikke mere sår på bare tag nogle gode lange bad så hjælper det tit fordi alle de løse sår falder af vis den får vand nok uden af skade tussen BARE husk at tæske det godt ind i crem efter bad smiley held og lykke

• #3   18. okt 2011 når du ikke har sårskorpe på mere er din tus vel helet..

• * Fisken *
    * Fisken * Tilmeldt:
    jun 2011

#4   18. okt 2011 Den er blevet vasket med varmt vand og sæbe 3 gange dagligt og har været permanent fugtet med en speciel creme efter anvisning fra tatovøren smiley

• #5   18. okt 2011 prøv at lægge et billed op af den så man kan se den smiley

• Wulle ö
    Wulle ö Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #6   18. okt 2011 3 uger tager det normalt at hele ordentlig op, men ja det er smag og behag, hvornår du er klar til skoene, strømper burde ikke være et problem nu smiley

• * Fisken *
    * Fisken * Tilmeldt:
    jun 2011

#7   19. okt 2011 Men kan jeg se/mærke på den om den er helet ordentligt op? Det er min første tattoo (obviously) så ved ikke helt hvad jeg skal kigge efter smiley

• #8   19. okt 2011 den får først sårskorper derefter danner den en hvidlig hinde af nyt hud som senere skaller af
    du kan typigsk få sokker og sko på dagen efter du har fået en tus på foden men det er nu en god ide at købe nye sokker og lige koge dem inden da fod tusser tit får betændelse
    husk altid at have gummihansker på fingrene når man vasker og smøre crem på selvom du vasker fingre og spritter dem af har du flere bakterier på fingrene end din tus kan tåle de første 5 dage
    der er også mange bakterier på en fod så anbefaler at lade vær med at få en fod tusse den bliver alligevel slidt af og bliver grim så den skal farves op mindst hver andet år

Kommentér på:
Tattoo helet op - hvornår?

Annonce