5.345 visninger
|
Oprettet:
Tattoo helet op - hvornår? {{forumTopicSubject}}
Hej Baboom
Jeg fik for 14 dage siden lavet en tatovering på foden, kun med streg. Jeg har ikke haft strømper eller sko henover - og det begynder sgu egentlig at være lidt koldt nu!
Tatovøren sagde at der ville gå 2-3 uger før tatoveringen var helet ordentligt op og jeg kan have sko på igen. Mit spørgsmål er til jer som har tatoveringer - hvordan kan jeg se om den er helet ordentligt op?
Jeg kunne også godt snart tænke mig at komme tilbage i mine løbe- og spinningssko nemlig
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 24 Fotoprofiler: 1 Emner: 97 Svar: 1.832
Prøv dig frem det er alt hvad jeg kan sige..
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 49
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 200
jun 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 49
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
jun 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 28 Svar: 106
du kan typigsk få sokker og sko på dagen efter du har fået en tus på foden men det er nu en god ide at købe nye sokker og lige koge dem inden da fod tusser tit får betændelse
husk altid at have gummihansker på fingrene når man vasker og smøre crem på selvom du vasker fingre og spritter dem af har du flere bakterier på fingrene end din tus kan tåle de første 5 dage
der er også mange bakterier på en fod så anbefaler at lade vær med at få en fod tusse den bliver alligevel slidt af og bliver grim så den skal farves op mindst hver andet år
Tattoo helet op - hvornår?