1.316 visninger
|
Oprettet:
Hvilken A-kasse {{forumTopicSubject}}
Jeg vil skifte A-kasse og fagforening, da jeg betaler næsten 1000,- kr. i måneden til Metal. Jeg har kigget lidt på ASE og Krifa. Er der nogen som har haft gode erfaringer med dem? Eller kan i anbefale andre?
apr 2007
Følger: 16 Følgere: 31 Emner: 299 Svar: 2.838
apr 2007
Følger: 16 Følgere: 31 Emner: 299 Svar: 2.838
Men hvis du arbejder i metal-faget, så må du bide det i dig og betale pengene, for det ER det bedste.. de kan hjælpe dig med hvor der er ledigt arbejde og meget meget mere.. en stor fordel..
Og hvis du en dag ringer og siger chefen vil sætte dig på kantpresse-arbejde 12 timer hver nat, sidder de ikke i den anden ende og tænker "hvad søren er en kantpresse"
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.024
det med man bør støtte den fagforeninge der høre til ens fag, er mig nu rimlig ligeglad med, NNF er møg dyre, og de gør ikke en skid for jeg får mere i løn alligevel, jo min chef der bestemmer det. så kan da lige så godt spare de 500 kr om måneden der.
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 36 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.122
mar 2009
pluds at butiks medarbejder sgu tit ikke overholder reglerne om tider osv alligevel, så hvorfor betale til en fagforening som laver visse regler der alligevel ik kan lade sig gøre at overholde på arbejdspladsen. sgu glad for mit job. og min chef ville aldrig tage røven på mig.... tror jeg da ik (:
mar 2009
ja grin du bare... men sgu ik mig der smider så mange penge ud i luften.
mar 2009
mar 2009
jeg vil nu heller nyde at have de 500 kr i overskud hver månede, ved at havde valgt den billige. Det sgu alligevel så få af de regler der blir overholdt, så kan ik se hva jeg får ud af at betale mere end nødvendigt. men det jo bare min mening.
mar 2009
jeg har god chef, som virkelig sgu komme bag på mig hvis han tog røven på mig efter 6 år i firmaet ind til nu.
men du skal da have lov til at have din tro om hvordan jeg er, ud fra det. vi skal jo ikke være samme, så går jo nok (:
men kan da berolige dig med jeg heller ingen børn skal have.
Hvilken A-kasse