{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken A-kasse
  • #1   10. okt 2011 Krifa er arbejdsgivernes a-kasse, så det kan der godt blive nogle irriterende sager ud af.. ASE er vel mest for selvstændige er det ikke ?

• #2   10. okt 2011 Alle fagforeninger siger jo de har skaffet dig det du har, så det med de gule, blå grønne og hvad du nu ellers kalder dem har ret i det skal du ikke tro på, for det har Metal også på deres logo..

Men hvis du arbejder i metal-faget, så må du bide det i dig og betale pengene, for det ER det bedste.. de kan hjælpe dig med hvor der er ledigt arbejde og meget meget mere.. en stor fordel..
    Og hvis du en dag ringer og siger chefen vil sætte dig på kantpresse-arbejde 12 timer hver nat, sidder de ikke i den anden ende og tænker "hvad søren er en kantpresse"

• #3   10. okt 2011 jeg hae selv det faglige hus, er nu godt tilfreds, dog heller ikke rigtig haft brug for dem.

det med man bør støtte den fagforeninge der høre til ens fag, er mig nu rimlig ligeglad med, NNF er møg dyre, og de gør ikke en skid for jeg får mere i løn alligevel, jo min chef der bestemmer det. så kan da lige så godt spare de 500 kr om måneden der.

• #6   10. okt 2011 Jeg er nu glad for de penge jeg har sparet ved at vælge det fra. smiley

• #7   10. okt 2011 jakob k - det jo det, min fagforening har slet ikke noget at sige der... så det da højst hva mindste lønne skal ligge på.... og jo heller ik fordi de har kæmpet for at holde de lukkede søndag.

pluds at butiks medarbejder sgu tit ikke overholder reglerne om tider osv alligevel, så hvorfor betale til en fagforening som laver visse regler der alligevel ik kan lade sig gøre at overholde på arbejdspladsen. sgu glad for mit job. og min chef ville aldrig tage røven på mig.... tror jeg da ik (:

• #8   10. okt 2011 peter J -jamen det er da rigtig, det da ikke fagforeningen der søger for jeg får mere i løn...

ja grin du bare... men sgu ik mig der smider så mange penge ud i luften.

• #9   10. okt 2011 muligvis.... men det er de billige fagforeninger jo os med til at gøre.

• #10   10. okt 2011 okay, jamen fair nok. Da os fint nolge gider betale den pris det koster, må jo være fordi de har de penge i overskud.

jeg vil nu heller nyde at have de 500 kr i overskud hver månede, ved at havde valgt den billige. Det sgu alligevel så få af de regler der blir overholdt, så kan ik se hva jeg får ud af at betale mere end nødvendigt. men det jo bare min mening.

• #11   10. okt 2011 Peter j - måske, det må tiden jo nu engang vise...kender nu os bare flere hvor de har haft problemer, og der gad fx nnf ikke rigtig gøre noget... så ingen garanti at man får god hjælp bare fordi man er i den store.

jeg har god chef, som virkelig sgu komme bag på mig hvis han tog røven på mig efter 6 år i firmaet ind til nu.

men du skal da have lov til at have din tro om hvordan jeg er, ud fra det. vi skal jo ikke være samme, så går jo nok (:
    men kan da berolige dig med jeg heller ingen børn skal have.

Kommentér på:
Hvilken A-kasse

Annonce