622 visninger
|
Oprettet:
18 år. {{forumTopicSubject}}
Hej har brug for hjælp, min søn bliver 18 år , om 1 uge, han ønsker sig smykker, hvad er in i smykker når man er 18 år.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 235 Svar: 992
Men ja som Chris siger, så kommer det jo an på hvilken stil han har, og hvor man kommer fra. -
Hvis han er popdreng kunne det jo være f.eks. Chanel øreringe, hvor "Bullrot" - drengen nok hellere ville have en kongekæde, eller en guldkæde.
Et lækkert ur fra Seiko i sølv tror jeg ikke han ville brokke sig over.
mar 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 30
mar 2011
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 274
hold dig væk fra de der fake ure. de er ikke en dyt værd
Synes du skal lytte på havd din søn ønsker sig og gå ud fra det.
tag ham med ud i et shopping center. kig på nogle ting og lig mærke til hvad han nævner og kigger på.
Nu ved jeg ikke hvor meget du giver ham for. ???
mar 2011
dec 2010
Det er bare så kedeligt når man får gavekort. der er ikke noget være. sorry men det synes jeg personligt.. Men mindre det er et gavekort ind til min tatovør. Så bliver jeg rigtigt glad
Du siger der ik er noget loft.
Et lille ur fra hublot
http://www.urvaerket.dk/hublot-big-bang-44mm-platinum-black-dial-p-8498.html
Jeg joker lidt. han ville nok blive sygt glad for det
mar 2011
dec 2010
Nej det siger du jo men kan du bevise det ? kan se du selv er i tvivl side du skriver i hendes annonce. Og et bevis. Ups.
Det er ikke ægte guld eller sølv. det er måske belagt. Men ægte Nej det tvivler jeg på det er.
dec 2010
Det er et fake skod kopi ur. og hun er sådan en som prøver at tjene nemme penge på fjolser der hopper lige i.
Et ur til 6000 ingen kvit Hmm det skinker jo langt væk plus hun skal have 1000 for det. Hvis det er en kvinde som er bag skærmen og ikke en fyr der tager røven på folk. Det ved jeg jo ikke. Og kan heller ikke bevise det.
18 år.