{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Søger en bestemt ring til jagt/fiskeri {{forumTopicSubject}}

Hejsa folks..

Hvad hedder sådan en ring der er fra 10 til 20cm i diameter, som ligesom er skåret op og den låser man ved at sætte de to ender sammen.. dvs der er een not på den ene side og et hul på den anden, og så sætter man dem sammen sådan.. hvad hedder den ring ? og hvor finder jeg den på nettet ? smiley

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger en bestemt ring til jagt/fiskeri
  • #2   26. sep 2011 Ja det ikke helst sådan, men den kunne nok godt bruges smiley er bare træt af jeg intet sted har og gøre af min Havørred når jeg trækker den ene efter den anden i land smiley

• #3   26. sep 2011 Hehe, det er da vist det man kalder et luksus problem smiley Godt nok har jeg ik været på kysten siden min sommerferie, men syntes sku der er langt mellem HØ fangsterne, for mit vedkommende smiley Men da rart det lykkedes for nogen. Hvad fisker du med?

• #4   26. sep 2011 Jeg har fisket 3 dage og har haft 15-17 fisk på krogen smiley desværre er langt de fleste under mål, så de ryger ud igen, men der var da lige to idag over mål smiley og der røg den første fordi jeg stod med den for længe med slap line og tænke over hvor faen jeg skulle gøre af den, og den næste måtte jeg gå ind på land igennem store sten på havbunden og var ved at skvatte, og ligesom jeg skulle tage fisken op smuttede den igen smiley så fik ingen af dem med hjem desværre smiley

Jeg fisker med bombarda og flue smiley har fisket med blink i 2-3år nu og har ALDRIG haft en HØ til at nappe engang.. så købte jeg bombarda, og på andet kast sad der en, og så er det bare gået den rette vej lige siden smiley

• #5   26. sep 2011 Ok, tjah nu spiser jeg ik fisk, så det der driver mig er jagten og selve fangsten! Og så er en HØ jo en flot fisk. Fisker med fluestang, klasse 7 med Skydehoved når jeg er afsted.

Jeg har dog fanget på blink før, Boss blink, det plejer og værer godt smiley

• #6   27. sep 2011 Hvor fisker du henne??

• #7   27. sep 2011 Jeg har fundet mig en ring.. det blev en som WaWa! linkede til smiley

Michael J : De Bornholmske kyster smiley

Kommentér på:
Søger en bestemt ring til jagt/fiskeri

Annonce