{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det pinligste du har gjort ?
  • #2   22. sep 2011 Da jeg studerede i Århus havde jeg job i Vejle, sad i bussen og SKULLE nå det næste tog. Så sætter mig klar til superspurt med tasken på ryggen, springer ud af bussen da den stopper, løber alt hvad jeg har lært, stopper kort ved to lyskryds, kommer pustende og stønnende ind på banegården. Der er endnu et par minutter til toget går, så sænker farten og kigger ned af mig selv og ser.......... Min nederdel sidder fast HELT oppe under min skoletaske, så har løbet som en jagtet gennem Århus midtby i myldertid med (næsten) bar røv!!!!

  • #3   22. sep 2011 Puha, kan stadig mærke den pinligefølelse blusse op, når jeg tænker tilbage på det. Men kan dog kun grine af det nu:-)

  • #4   22. sep 2011 HAHAHAHAHHAHHAHA MISS! ;DD

    Min pinligste er for pinlig til at nævne her (;


  • #5   22. sep 2011 Kom nu Line, fortæl fortæl!! Skal nok lade vær med at grine (så du kan høre det;-D )

  • #8   22. sep 2011 Engang i 7-8 klasse var vi til svømning (4 klasser ialt.!!) Når men jeg fik jo skyllet mig og tog mit håndklæde og normalt slog jeg det om mig men bare ikke lige den dag desværre.! Går ind i svømmehalen og når halvvejs rundt om pool'en også kommer min lære hen til mig og spørger hvorn jeg synes det går fint nok siger jeg og kan så hører i baggrunden at der er meget.! Latter og skal også lige siges jeg var en af de sidste der var inde så alle havde frit udsyn til udstyret...! Og mig løbene ud og mit håndklædet ville bare ikke rundt om mig tror nok lige det var pinligt.! smiley

  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 710
    #11   22. sep 2011 Fik ikke låst døren ordentligt da jeg sad og sked i et IC3 tog, så pludselig stod der en konduktør og havde åbnet døren og spurgte hvorfor jeg ikke havde låst...
    og da jeg kom ud skulle jeg sidde i gangen, lige ved wc'et, hvor der var ca. 10-15 andre som havde set det hele, samt 2-3 stykker som stod i kø til wc'et...


  • #12   22. sep 2011 Jeg er tømrer.
    For et par år siden var vi ved at renovere et hus. Jeg havde egentlig godt set at der var et afkortet stort rør der gik fra 1. Sal ned midt i stueetagen. At det var en faldstamme burde jeg nok have tænkt på..

    For jeg slule bare pisse(heldigvis) og tager så lokummet på 1. Salen.. Sjældent har det været så godt at slå en streg og jeg vil self lige skylle ud inden arbejdet fortsættes... Til min forvirring lød der et plask af 15liter vand der vælter ud i stueetagen..

    Spørg lige om det var godt at jeg netop gik alene den eftermiddag smiley


  • #13   22. sep 2011 Jamen da jeg kom ud igen ja da sad alle 4 klasser og grinte af mig endda også mine lærer og der var ikke meget melideenhed <--- staves? Og de efterfølgende år hørte jeg også for det.! Hmm og hvorfor det ikke gav noget fitte til mig ved jeg sq enlig ikke efter at pigerne havde set mig meget bar..!? For den gang var jeg sq også rimlig udstyret..;) men det jo deres problem,! smiley

    Ps. Det kom også i den blåbog.!


  • #14   22. sep 2011 Vagn t

    surt for dig det går ned af bakke med udstyret. Føler med dig.


  • #16   22. sep 2011 Miss - Naah smiley lol smiley

  • #17   22. sep 2011 Til nytårsaften hjemme hos min bror for et par siden og var nok blevet mere end bare almindeligt beruset... Og der vi så havde været nede og se på folk fyre fyrværkeri af kl 00 og der jeg så kommer op i lejligheden igen syntes jeg godt nok der var mange mærkelige mennesker jeg ikke lige kendte.. Og fik da spurgt nogen stykker hvad fanden de lige lavede i min lillebrors lejlighed og var egentlig ved at blive lidt irriteret over alle de mennesker jeg ikke anede hvem var lige pludselig bare var kommet... Lige indtil jeg mødte ham der boede i lejligheden.. Og et var IKKE min bror og så måtte jeg jo nok erkende at det var mig der var idioten og jeg var havnet i den forkerte lejlighed... Men de tog det da med et smil :o) Og jeg fandt da tilbage til den rigtige lejlighed...

  • #19   23. sep 2011 Julie
    Haha ups Haha men ja havde sq glemt dem Hehe godt det snart er weekend...! smiley

    . Trinity .
    Haha må nu sige at jeg aldrig har fået klager omkring mit udstyr Hehe


  • #20   24. sep 2011 Julie

    Haha, så er jeg da ikke den eneste der finde på den slags ;o)


Kommentér på:
Det pinligste du har gjort ?

Annonce