{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Starbucks Is Kaffe? {{forumTopicSubject}}

Er blevet helt vild med de kaffe man kan købe overalt.. smiley Men synes de er møg dyre 16-20kr stk.
Så tænkte om man kunne købe nogle over nettet et sted? så man kunne sparer lidt der.. smiley

Har fundet dem her på ebay i pulverform tror jeg:
http://viewitem.eim.ebay.dk/Starbucks-Ground-Coffee--Flavored-Coffee--11-Choices/160508320892/item

Det er dem med Caramel jeg gerne vil have fingre i smiley

Håber nogle ved hvor de kan skaffes billigere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Starbucks Is Kaffe?
  • #1   10. sep 2011 Og med Billigere mener jeg måske i danmark eller eu så den ikke bliver nappet i tolden smiley

• Allan -
    Allan - Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Svar: 49
    #2   10. sep 2011 tror ikke du kan få dem billigere, nu er starbucks ikke så populært i DK, så der er ikke så mange muligheder for at få deres vare uden for butikken, så skal du kende en som arbejder i en 7-eleven hvor de har deres produkter, hvor du kan købe noget pulver som ikke er blandet op.

Men hvis du køber der, på ebay, og skriver til sælger at kan skal sætte værdien til ca $10 så vil den ikke blive taget i tolden

• #3   10. sep 2011 vil lige sige at cocio ikke er arla men en selvstændig fabrik som ligger lige her ved siden af hvor jeg bor smiley

Kommentér på:
Starbucks Is Kaffe?

Annonce