{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer
  • #1   5. sep 2011 De har en til 4999 så ikke det store mere i bilka avisen i denne uge og det er en i5 med større hdd osv , lidt mere for pengene .

    Men den som du har linket til er rigeligt til det du har nævnt , du skal bruge den til.


  • #2   5. sep 2011 hvilken mærke har den i bilka. vil du eventuel linke til den...

  • #3   5. sep 2011 Det er en PackerBell , men du skal selv lige gå derind, kan ikke linke til sider i avisen , så du skal lige åbne deres avis inde på deres hjemme side.


  • #4   5. sep 2011 hov kunne jeg alligevel smiley

    http://viewer.zmags.com/publication/846fca7d#/846fca7d/44


  • #5   5. sep 2011 Packard Bell kan aldrig anbefales. Den har bedre hardware, korrekt.
    Det er faktisk lige før den kan spilles på.

    Men den i5 er stadig en dual-core, ergo er der ikke meget at hente.
    En fordobling i RAM'ene og et dedikeret grafikkort er dog pengene værd (de ekstra 500).

    Jeg vil dog stadig ikke anbefale den, af den ene grund at byggekvaliteten og det bundlede software simpelthen er så træls at arbejde med.
    PB har generelt varmeproblemer, især i de high-end systemer de samler, og der er så meget lort med at det tager en hel dag at afinstallere alle de programmer der bare er til gene.

    Deres strømforsyninger har det også med at brænde af, og batterierne holder 1år cirka, så brænder de ud.
    Yderligere er der tit problemer med skærmhængslerne bliver slatne meget hurtigt og meget kraftigt.

    Men til den pris er hardwaren i den PB fra Bilka udemærket...
    Tag den hvis du tør. Du vil umiddelbart blive glad nok for den.


  • #6   5. sep 2011 jeg vil aldrig købe PackerBell. kender flere som er træt af dem. men tak for budet...

Kommentér på:
Computer

Annonce