{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

hjælp til computer den fryser {{forumTopicSubject}}

jeg har brug for hjælp til min computer, den kører mega dårligt. den fryser heletiden når den starter op og den gider ikke starte min browser. hverken firefox eller google crome. Men den virker fint når jeg starter op i fejlsikret tilstand som jeg er startet op i nu. jeg har prøvet følgende:

lave et harddisk tjek: intet i vejen
kørt windows defender: ingen fejl
norton antivirus: ingen fejl
Malwarebytes' Anti-Malware: ingen fejl
systemgendannelse fra tidligere start tidspunkt kunne jeg ikke fordi den ikke havde lavet noget backup
jeg vil helst ikke formatere min harddisk selvom det desværre nok bliver løsning. er der nogen computer genier der ved hvad jeg skal gøre?

mvh Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til computer den fryser
  • #1   26. aug 2011 Prøv CCleaner, men gem lige alle dine koder, hvis du ikke kan huske dem. Og brug også Register oprydning derinde.
    Kør gerne programmet flere gange.

• #2   26. aug 2011 hvis den fryser pak den varmt ind

nej for sjov ccleaner kan varmt anbefales men man skal dog også tænke sig en smule om når man bruger det det kan jo også gå galt

• #3   26. aug 2011 i kender ikke noget freeware?

• #4   26. aug 2011 ccleaner er da gratis program

• #5   26. aug 2011 RAM tjek:
    Kontrolpanel, Administration, Windows Hukommelsesdiagnotisering.

Go!

• #6   26. aug 2011 det fandt jeg ud af. Den fandt noget men det ikke blevet bedre. Jeg prøver lige ram tjek

• #7   26. aug 2011 nope. Ingen fejl i mine ram. :S

• #8   26. aug 2011 spybot search and destroy kender du det program prøv at installere dette og scan hele din pc for spyware malware og andet snavs samt kig i dine kørende processor i baggrunden om du har noget der ikke skal kører eller noget du ikke kender til at have installeret

• #9   27. aug 2011 lol det kan jeg heller ikke få lov til, nu siger den at den ikke kan få adgang til windows installer. Så jeg må desværre nok ud i en formatering

• #10   27. aug 2011 Du har haft gang i en værre omgang vira, det kan jeg love dig.
    Hvis windows installer er i stykker, allerede igang, eller fuldstændigt manglende uden du har gjort noget, så er der helt sikkert en tredjepart der har haft fingrene i din computer.

Så ja, en formatering er nok den eneste udvej. Det er ihvertfald ikke sjovt at skulle redde et system der ligger hulter til bulter, for hvem ved hvornår du render ind i noget nyt der mangler, eller de onde applikationer kører en tur til.

Hold dig fra suspekte sider og programmer på nettet smiley

• #11   27. aug 2011 windows installer virkede da jeg genstartede. ja jeg må bare formatere

Kommentér på:
hjælp til computer den fryser

Annonce