{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville du undgå en fartkontrol hvis du kunne?
  • #1   5. aug 2011 Man kunne vel også bare overholde fartgrænserne ? Så burde fartkontrol/fotovogne vel ikke være et problem smiley <-- Hey, langt bedre idé smiley

    God dag !


  • #3   5. aug 2011 man kunne også bare passe sig selv tinsen og meister.

  • #5   5. aug 2011 Mark der er ikke nogle fra Nordsjælland....

  • #6   5. aug 2011 Hvorfor skrive herinde hvis man ik har andet at sige en, man kunne jo også bare køre lovligt ? -.- Hvor er det typisk baboom, ..

    Men helt sikkert et fedt ide, er dog ik selv på facebook, ellers ville jeg da ha støttet op..


  • #7   5. aug 2011 Tinsen -
    Meister T

    fordi i to engle børn køre altid lovligt, også selv om i har pisse travlt, aaaaltid lovligt, det vælger vi at tro på smiley


  • #8   5. aug 2011 Nu var det sådan set bare en tanke jeg vovede at "tænke højt" - Men hey , skal da ikke ske igen!

    Undgå da egentlig fotovogne og kør' med hovedet under armen , så vi kan få nogle flere trafikuheld og nogle flere dødsfald - Super idé .............. Eller noget!


  • #9   5. aug 2011 Rasmus - Du kan da tro lige hvad du vil ...

  • #11   5. aug 2011 Fotovogne = pengemaskien. ikke en skid andet, det får jo ikke folk til at sænke farten..

    Hvis man kan køre for stærkt, kan man os betale.. sårn er det bare...



  • #13   5. aug 2011 Og hvis de ikke var der hvordan så farten så ud i dk ??? jeg holder på der skal mere politi på gade og tage alle dem der enten køre for stærkt eller uden kørekort - forsikring osv.. Det har ikke en skid med at have travlt at gøre. køre man i god tid så er der ingen problem. men køre man galt og evt tager en med sig. ja så kommer man sikkert meget mere forsent end hvis man bare kørte hvad man måtte.. Hvor mange gange er i ikke bleven overhalet at en eller anden spasser med 130+ i en 80zone. og når man så kommer til en kryds 5km længere fremme. ja så holder han sikkert som bil 1 eller 2.. man vinder ikke en skid på det.!

  • #14   5. aug 2011 Tinsen -

    jamen så er du jo også en irreterende idiot der holder i vejen... smiley


  • #15   5. aug 2011 man kunne ikke overveje at der er en grund til at der er de fartgrænser som der nu engang er, sørgeligt med folk der synes de er så skide dum smarte at de bare skal køre hurtig.
    Og det er så jer vi kan takke for at det er halv pebret og forsikre en bil i en ung alder FLOT


  • #16   5. aug 2011 morten S

    hvis det sker, kommer politi jagterne til at se ud som i USA, og det skaber jo hellere ikke færre problemer...


  • #17   5. aug 2011 morten: lige præcis.

  • #18   5. aug 2011 salem .

    det har ikke en skid med at unge køre for hurtigt at gøre... rigtig mange af de elite bilister der er på de danske veje kan jo værken se høre eller begå sig sikkert i trafikken...


  • #19   5. aug 2011 Rasmus: jo det har meget og gøre med de spader der ikke kan holde fartgrænsen, det er så latterligt at man skal køre mere end hvad der er tilladt.

  • #20   5. aug 2011 salem .

    inde i byen og på landevejen ville jeg give dig ret, men det er ikke fartsyndere der er skyld i uheld på motorvejen, det er idioter der ikke gider holde til højre fordi jamen der kommer jo afligevel en lastbil om lidt...


  • #21   5. aug 2011 Nååh hvor det dog sødt med alle de englebørn vi har herinde var?

    Er sku da intet med fartkontrol at gøre om folk køre for stærkt..
    Det er en ren intægtskilde for staten, eller lad os sige ENDNU en indtægskilde for staten..

    Du endda ligefrem få lovlige gps der viser dig hvor der er stærekasser / fotofælder..
    Du kan få sensore du smider i din front som forstyrre signalet og måler dig til 0 km/t..
    Så er sku ik ligefrem stærekasser/fotofælder der får folk til at lette trykket på pedalen!! Så hvad er problemet, inde på politiets hjemmeside kan du endda se hvor de stiller op.. Om du så kan tjekke det i en gruppe på facebook WHATS THE FUCKING PROBLEM!?!?!

    Folk herinde kan vidst bare godt li at ha ondt i røven over andre var??


  • #23   5. aug 2011 Præsis..! Altså at folk herinde er så retarderet at de ik udnytter sig af det siger jo mere om dem end end om mig smiley


    Det eneste de kunne gøre var at sætter ENORMT meget politi på vejene, men held og lykke med at finde løn til alle de tusinde ekstra betjente de skulle bruge, ja det er jo danmark så deres svar ville jo nok bare være at sætte bøden op til en 10.000.. Vi skal jo allesammen hjælpe til samfundet right??

    Pis og papir, dk går ud på at gøre de rige tigere og de fattige fattigere..
    Dont you just love that??


  • #24   5. aug 2011 Lei: kan du kort foreklare mig hvorfor du ikke bare kan holde grænsen????? så er den skid jo slået og du får ikke nogen bøder, pisse smart.
    Nu bliver der jo i tråden nævnt at der er så mange der både er døve og blinde i traffikken så hvis en dem laver noget dumt og du kommer med den fart du nu selv synes du skal styre hvad tror du så gør mest skade? din fart eller den der er lovlig???



  • #25   5. aug 2011 Det er altså ikke noget problem at undgå fotofælder, det er alle sammen en gammel transporter der holder med røven til, i bagruden er der 3 udskæringer i bunden af toningen. Har mest set dem i en falmet blå farve.
    Sådan er det i hvert fald i nord/midtjylland, ved ikke om den holder hele landet igennem.


  • #26   5. aug 2011 Kun idioter overholder ikke reglerne i trafikken...

  • #27   5. aug 2011 salem . - Der ligger forskellen jo så åbenbart mellem mig og resten af baboom, jeg holder mig underrettet om hvor fotofælderne er i mit lokal område, så jeg får ingen bøder smiley

    Og ja forklare hvorfor jeg køre for stærkt?? Joo nu skal du se det er sku nok for at ankomme til min destination noget hurtigere tror du ik ?? smiley


  • #28   5. aug 2011 lei: det var godt nok den fladeste kommentar, kære ven det er jo bevist at man ikke kommer hurtigere frem eftersom diverse lyskryds er indstillet til at man kommer til at holde og vente i stedet for.
    som skrevet længere oppe så sker det gang på gang at ham der suser forbi en sjovt nok holder ved det samme lyskryds man kommer til.
    Men ja ja en der så er det jo ikke en fotot fælde men det kære politi som kommer kørende mon du så også slipper der?


  • #29   5. aug 2011 Se det er da den dummeste kommentar længe..
    Så du siger og siger hvis jeg køre stærkere end jeg må så kommer jeg ik hurtigere frem?? Ok den er sku ny, du siger simpelhen at hver lyskryds lige tjekker om man kære for hurtigt og derefter skifter til rødt som en lille straf eller hvad?
    ? Jamen lader dig da med glæde blive i den tro, så kan du da bare blive ved med at ligge og tøffe hvis du har lyst smiley

    Da er jeg heldig at jeg kommer fra en by hvor der er sensore på lyskryds så når den fanger dine lygter og der ik er andre i krydset så får jeg automatisk grønt.. Så ja for satan de er indstillet til at jeg kommer til at holde stille.. OMFG.. Vil gætte på du intet kørekort har for du ved sku ik det store om det smiley


  • #30   5. aug 2011 2 ting skal lige siger:

    1: Staver som en abe pga jeg sidder på en iphone..
    2: Du/i får det så også til at lyde som jeg ligger med 100 gennem byen osv.. Men det er ik sagen, men når jeg køre på en landevej hvor jeg er alene med marker på hver side kan jeg ik se hvorfor jeg skal køre 80..

    Og helt ærligt hvad er problemet, betaler du mine bøder eller hvordan ;)?


  • #31   5. aug 2011 Ja hos selv tåber råber guderne forgæves.

    Det handler ikke noget om at være englebørn eller stræber efter at overholde loven til punkt og prikke.

    Det handler ganske enkelt om sund fornuft, der er jo en grund til de er der.

    Indtægtskilde til staten? Jamen endnu en god grund til at overholde farten så. Hvis du mener at de bare gør de rige rigere?





  • #32   5. aug 2011 Præsis, hvorfor bliver du så ved ;)??

    Men ja har aldrig sagt at jeg er fornuftig har jeg det??
    Nææ du hvis jeg kan sove 20 min længere bare ved at køre 10 km/t hurtigere til arbejde, jamen så kan i da tude herfra til jul..
    I couldent care less my freind smiley


  • #33   5. aug 2011 Lei: jo de er sat til at i zoner hvor du må køre max 70 der passer det hvis du køre f.eks gennem 5 så vil du kunne køre lige igennem ;o)

    og ja så er det rent faktisk sådan at flere steder i spanien sidder der censore som opfanger hvis man køre for hutigt så skifter den til rød så jo jeg ved godt en ting eller to og jo jeg har haft kørekort i fler eår og nej hvorfor filen skulle jeg betale dine bøder når det er dig det bryder loven ikke mig?

    og til det du skriver her.

    Da er jeg heldig at jeg kommer fra en by hvor der er sensore på lyskryds så når den fanger dine lygter og der ik er andre i krydset så får jeg automatisk grønt.. Så ja for satan de er indstillet til at jeg kommer til at holde stille.. OMFG..

    er du bare altid så skide heldig at du altid køre alene????

    men hopper ud herfra, du har din mening og jeg min :o)


  • #34   5. aug 2011 salem . - Ja men idet jeg kørere stærkere springer jeg jo så den zone over, HVIS det ik var fordi vi havde auto censore hernede.. Så er intet problem der..

    Og ja så det godt jeg ik bor i spanien var ;)?

    Og det sidste giver ingen mening smiley


  • #35   5. aug 2011 Ja, jamen bare lade den selvfede billist have lov til at køre for stærkt så han kan få sin søvn??

    Gå tideligere i seng og prøv at se at det ikke altid drejer sig om dig.



  • #36   5. aug 2011 Jeg kører for stærkt, men jeg kører ikke uansvarligt. Hvem skal så vurdere om det er for stærkt eller ej, jamen det er i sidste ende mig selv.
    Selvfølgelig ligger jeg ikke og kører stærkt i byer, under dårlige forhold, risikofyldte veje osv.
    Men jeg kører gerne 100-110km/t på en egnet landevej.


  • #37   5. aug 2011 Sidder du og kalder mig selvfed, når du sidder og pudser glorien sådan der??
    Get a grip..

    Omgivet af idioter !
    Lige præsis hvad jeg prøver at lære børnene, men som sagt tidligere: Ja hos selv tåber råber guderne forgæves.


  • #38   5. aug 2011 Jeg synes det er fint vi har nogle fartbegrænsninger, men jeg ser ikke noget forkert i selv at vurdere forholdene indimellem. Men igen, det er ikke alle der er lige gode til at vurdere sådan noget, specielt ikke folk der lige har fået pappet.

    Mht fotofælderne, så opstiller de dem oftest (stort set uden undtagelse) på lige strækninger hvor der er god sigtbarhed og forholdene ellers er ideelle, af den ene grund at de kan nappe en masse ellers fornuftige billister og få nogle penge i kassen.


  • #39   5. aug 2011 Har dog på intet tidspunkt ''pudset min glorie''.

    Hvor ser du det?

    Husk nu blot at det er dig der er tåben der mener at han er hævet over loven.. Der er ingen argumenter der holder der.


Kommentér på:
Ville du undgå en fartkontrol hvis du kunne?

Annonce